Er der evt. en der kan trykke en t-shirt med dette slogan /Søren |
MediaHuset:Men jo gammel debat og tage op igen, jeg er videre og fundet gode partnere der arbejder forsagen
Så må vi ikke håbe de ser dette her
/allan
Så må vi ikke håbe de ser dette her /allan |
De kender mig og kender min alternative levemåde :-) Vidste i vi ikke har tv ? Vi har ingen seng.. Men vi har kærlighed og blomster |
Jeg er første køber :o) Indtil den er klar (eller jeg har link), tager jeg den sgu i siganturen. Det minder mig om at komme i gang med at finde på noget bedre :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Den må jeg sætte i produktion ;-) |
Hehehe, det er egentlig ret morsomt det her- at lege titte bøh!! Det kunne Sherlock Holmes ikke have gjort bedre. For det første Mikkel, eller hvad du nu hedder, så må jeg indrømme jeg ikke aner hvordan du er kommet frem til jeg hedder Kristian. Der skal vist terpes lidt mere inden for visse områder. Hvis du nu havde læst de papirer du fik, kunne du se der stod Christian. Og så skal der altså mere til, faktisk MEGET mere, end nogle timers frivilligt arbejde før jeg bliver sur. Vrøvl og ammestuesnak skal bare ikke stå uimodsagt hen.
Ps Tak for colaen Jeg vil prøve at kontakte jobcenteret og hører dem af, skal siges de gange jeg skulle til møde ville han ikke arbejde her, men blive hjemme til jeg var færdig..og komme op af dagen. Jeg vil prøve at kontakte jobcenteret og hører dem af, skal siges de gange jeg skulle til møde ville han ikke arbejde her, men blive hjemme til jeg var færdig..og komme op af dagen. |
Hej Christian og Mikkel. Mudderkast hører ikke hjemme på Amino.. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Huh? |
Har du ikke adgang til knappen som lukke tråde som disse John ? /allan |
Jo, det har jeg. Det blev så også resultatet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn