Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

34 år som kunde hos Danske Bank

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg undrer mig over at der stadig her i 2010 er mange som ikke fatter at banker er butikker, og tror at serviceydelser er gratis.

Jeg fatter det heller ik... Især ik når samme personer ik selv vil yde gratis arbejdskraft...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:39

Jacob Rohde:

Hvorfor skal Hr. og Fru Danmark have gratis service? God service gives til gode kunder - god service gives fordi det giver god forretning.

Jeg forsvarer ikke Den Danske Bank her, skal jeg lige sige. Forstår bare ikke hvorfor nogle tror at man har krav på gratis service.

5 x drømme Star herfra ;D

Du må lige have dem tilgode, da jeg åbenbart ik kan give flere pt :(

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:40

Jacob Rohde:
Hvorfor skal Hr. og Fru Danmark have gratis service? God service gives til gode kunder - god service gives fordi det giver god forretning.

Man kan så vælge om man vil have et lille beløb hver mdr i 34år eller lave "stein bagger" forretninger ....  siddende bankdirektører vælger nok det sidste da de jo også får en god provision ved gode resultater , så skide være med banken krakker senere!!

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:43

DesignYOU:

Jacob Rohde:

Man kan så vælge om man vil have et lille beløb hver mdr i 34år eller lave "stein bagger" forretninger ....  siddende bankdirektører vælger nok det sidste da de jo også får en god provision ved gode resultater , så skide være med banken krakker senere!!

/allan

Well, det er jo en helt anden problemstilling, og ikke direkte relateret til denne tråds indhold. Hvis du insinuerer at visse bankers aflønningsstrategier ikke er helt optimale, kan vi godt blive enige. But that's for another thread.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:
Jeg undrer mig over at der stadig her i 2010 er mange som ikke fatter at banker er butikker, og tror at serviceydelser er gratis.

Jeg er helt enig med dig.

Banker er forretninger, som skal tjene penge, lige som alle andre virksomheder.

Bankrådgivere er ikke rådgivere men sælgere af bankprodukter.

Ønsker man at gøre brug af bankens ydelser, skal man forvente at skulle betale for dem - lige som hos købmanden, når du beder om et pund kaffe.

Har man i forvejen et engagement i banken, som de tjener fornuftigt på og gerne vil beholde, kan man dog godt opleve ikke at blive opkrævet for enhver lille ydelse.
Det har jeg oplevet flere gange i min bank - den samme som her kritiseres for at opkræve penge for sine ydelser. Men jeg har også været kunde der i mere end 30 år.Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:44

Jacob Rohde:
Well, det er jo en helt anden problemstilling, og ikke direkte relateret til denne tråds indhold.

Åbentbart en problemstilling som hænger sammen Smile

/allan

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:46
På sådanne gebyr må de vel vælge om det er gratis for alle eller også koster det 250 for alle. De må vel ikke forselsbehandle folk. - Petersen har været kunde i 34 år så ham sletter vi gebyret for - Sørensen har kun været kunde i 2 år, så sorry Søtensen må betale.. Det går ik, synes jeg.
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Sorensen:
På sådanne gebyr må de vel vælge om det er gratis for alle eller også koster det 250 for alle. De må vel ikke forselsbehandle folk. - Petersen har været kunde i 34 år så ham sletter vi gebyret for - Sørensen har kun været kunde i 2 år, så sorry Søtensen må betale.. Det går ik, synes jeg.

What? Så vi skal alle have samme fordele, som A.P. Møller, fordi fordelene ik må afhænge af engagement?

Come on lever folk i en drømmeverden?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:59

Fashionseller: Det er sgu da heller ikke gratis arbejde for banken. De har tjent masser af penge på kunden, og hvis en nuværende kunde beder om en dybest set ret ubetydelig "tjeneste", så burde det ikke koste særlig meget andet end et udprint.

Det er almindelig god service.

Og nej, selvfølgelig er min overordnede ydelse ikke gratis, med det er pressemeddelsen i dét eksempel, jeg tidligere nævnte. Det var en del af min service, ligesom det ville være en del af bankens service af yde en lille ekstra tjeneste.

Du får det til at lyde som, at det er bankens eneste indtægtskilde - at printe 2 år gamle konto-oversigter ud. :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:00

Havde ikke regnet med, at min tråd ville afføde så mange meninger - så ville jeg havde uddybet lidt mere.

Mit familiemedlem har ikke modtaget en opgørelse for det tidspunkt, hvor banken ophæver hans engament med banken - det har han ikke af den simple grund, at han ikke har bopæl i DK.

Familiemedlemet har ikke gæld til pengeinstitutet.

Det jeg bad om var det papir de i sin tid ville sende til ham ikke andet. Der er ingen tvist om hvad der skal stå på kontoen - den er omkring 0 og har altid vædet det.

Det kan godt være, at det nu og her er dårlig forretning, at arbejde gratis, men jeg har nu rimelig mange gange oplyst gamle kunder om størrelsen på deres glas i deres vinduer, hvis uheldet har været ude og de selv vil bestille et stykke glas hos glarmesteren. Det har jeg ikke taget penge for, men regner med, at de køber flere vinduer hos mig i fremtiden eller anbefaler mig til deres nabo.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)