Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

34 år som kunde hos Danske Bank

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Hvis det seriøst tager 1 time at finde gamle data frem, så ville banken sandsynligvis tage et langt højere gebyr. Ikke desto mindre kan jeg sagtens forstå at trådstarteren er utilfreds med behandlingen. De store banker vil forhåbenligt snart indse, at service og antal af kunder står i direkte forbindelse med hinanden.

½-1 time... Så synes du ik 250 kr er passende?

Jamen vedkommende, som det hele omhandler er ik kunde... Hvordan kan man så forvente gratis service?

Fordi min Far, Bror, Onkel, Søster, Fætter, Kusine, Bedste Ven eller what ever er kunde i Danske Bank, så yder de vel ik fri service til mig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

En konsulent ville nok fakturere et højere gebyr end det.

I bund og grund undrer jeg mig også bare over at bankerne, som jo ikke ligefrem har handlet fejlfrit inden finanskrisen startede, er en smule "højrøvet", for at kalde det det. Jeg har i hvert fald også lidt den slags erfaringer fra min egen bank - og når bankrådgiveren kigger ned på en, så har jeg tit kun et smil tilovers for den slags.

Men det er lidt offtopic (en smule) og bare lidt min egen erfaring :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:03

Fashion-Seller:
Jamen vedkommende, som det hele omhandler er ik kunde... Hvordan kan man så forvente gratis service?

Man kan tage et par andre sol briller på og spørge hvis jeg er kunde hos dig og jeg aftager en stor del af dit salg ville du så ikke smide et par gratis solbriller i til min kone?Smile

Men kan godt se så er jeg jo stor kunde og så ville de regler gælde så i bund og grund handler det vel om at trådstarter heller ikke er en god kunde på trods af hans løn er gået ind i banken i 34 år Wink

/allan

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:04

Kontoudskift burde være til at finde. Tager måske nogle minutter.

Men opgørelsen? Den kan vel tage fra 30 min. til flere timer. En medarbejder skal manuelt sidde og lave noget arbejde evt. beregning.

Var det på min arbejdsplads (pensionsselskab), kunne det snildt tage flere timer.

Du kan vist nok gå ind på nettet og se hvad du har betalt i gebyrer til DB det sidste års tid. Som du opremser situationen er du nok ikke en de tjener mange penge på, selvom du er en 'god' kunde - i den forstand at du altid har haft plus på kontoen og overholdt aftalerne.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:10

Jeg er enig med Allan. Et godt omdømme er også baseret på, at man indimellem udøver en service, man ikke tjener penge på. Jeg har da til tider også måtte udføre et langt mere billigt stykke arbejde, end jeg havde lyst til i håb om, at kunden så ville anbefale mig videre.

Desuden var jeg, som nævnt, ude for det samme efter at have været kunde i Danske Bank i ca. 30 år - og jeg var stadig bankkunde, da de opkrævede beløbet. Det er okay at skulle betale for selve udskriften, men det andet, det bør sgu være en service.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:11

DesignYOU:

Man kan tage et par andre sol briller på og spørge hvis jeg er kunde hos dig og jeg aftager en stor del af dit salg ville du så ikke smide et par gratis solbriller i til min kone?Smile

Jo men det er jo ik tilfældet her... I trådstarters tilfælde, så svare det jo til at din bror (aner ik om du har en), som er en lille kunde eller tidligere kunde, skal have de samme fordele som dig, ene og alene fordi han er din bror... Sådan hænger verden desværre ik sammen ;D

DesignYOU:

Men kan godt se så er jeg jo stor kunde og så ville de regler gælde så i bund og grund handler det vel om at trådstarter heller ikke er en god kunde på trods af hans løn er gået ind i banken i 34 år Wink

En god kunde er vel en som bidrager med noget fortjeneste i banken... Bankerne tjener på at låne penge ud, og ik på almindelige lånkonto med lille overtræk eller penge på...

Så der kan vel desuden stilles spørgsmålstegn ved, om trådstarter er en såkaldt "god kunde"... Han er loyal, men der stopper det vist os...

Og igen dette er intet forsøg på at forsvare Danske Bank, men folk er nødtil at være realistiske...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:12

Det er okay at skulle betale for selve udskriften, men det andet, det bør sgu være en service.

Indifferent Hvilket andet? Der tabte du mig fuldstændig!

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:14

Hmm...det er den slags dilemmaer som er irriterende men simple - uanset hvor fair/unfair det så er.

Banken vurderer at du som kunde ikke er "værd" at give 110% service, og har i samme åndedrag også kalkuleret, at det kan koste dig som kunde.
Det er jo i princippet den gode gamle "udbud/efterspørgsel"...hvis de havde interesse i at passe godt på dig som kunde, så havde de også gjort det. Så det nytter heller ikke noget at beklage sig.

Det eneste man kan gøre som utilfreds kunde er, at benytte sig af en anden bank - eller blive en bedre kunde.

Business er uden følelser...det lærer man hurtigtBig Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:17

Ja, bankerne lever af at tjene penge på deres kunder, og det gør de så sandelig også i stor stil; det ved alle, der har haft en større kassekredit.

Man kan også se sådan på det, at banker som udgangspunkt er ret ens og del af en generisk helhed. Hvis de ønsker at differentiere sig, så er netop sådan et punkt et sted, hvor de kunne begynde med lidt ekstra god service.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:20

Jeg mente, at det er okay at skulle betale for et print - som hvis du gik til et trykkeri - men selve arbejdstiden, som det tager at finde det frem, synes jeg i dette tilfælde bør være en del af servicen. Giver det mere mening? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)