Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

34 år som kunde hos Danske Bank

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kun lige et lille surt opstød angående Danske Bank.

Jeg har været kunde i Danske Bank i 34 år. Aldrig har jeg haft brug for dem. Har kun min lønkonto, firmakonto der og ingen gæld og har aldrig haft det.

Jeg har et familiemedlem, der er umyndiggjort og jeg har en general fuldmagt samt en bankfuldmagt fra vedkommende. Denne har tidligere været kunde hos Danske Bank.

Jeg ringer og beder om en kontoudskrift og en opgørelse af kontoen, der ligger 2 år tilbage.

Ingen problemer, men intet sker.

Kontakter Danske Bank og en ny dame siger, at det kan ikke lade sig gøre. Jeg bestiller tid hos min rådgiver for første og eneste gang. Skal betale 250 kr. i gebyr for at få udleveret papirene og det var så sidste gang jeg satte mine ben i deres nye filial.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sorry men kan helt ærligt ik se problemet? En TIDLIGERE kunde forventer at alt er gratis...

Ville du selv gøre noget gratis for en TIDLIGERE kunde?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Fashion-Seller:

Sorry men kan helt ærligt ik se problemet? En TIDLIGERE kunde forventer at alt er gratis...

Ville du selv gøre noget gratis for en TIDLIGERE kunde?

Han er jo stadig kunde hos Danske Bank. Det er jo ham han tager sig af, som ikke er kunde længere, åbenbart ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:43

Jeg har været ude for præcist det samme for 5 år siden, hvor jeg skulle bruge nogle ældre konto-oplysninger fra Danske Bank. Det kostede mig et lignende beløb.

Derudover havde jeg på nogenlunde samme tid en økonomisk hård periode, hvor jeg bad om at få sat min kassekredit lidt op (ikke noget voldsomt), men det ville de ikke, selvom jeg netop have solgt min lejlighed og bare ventede på, at pengene blev overført.

Kort efter skiftede jeg til Forstædernes Bank, og de har godt nok været mig en noget bedre bank.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har altid været min opfattelse at banker ikke vil deres kunder noget godt uden der kommer 50 øre igen det er en virksomhed som tjener penge på den måde.

Men kan godt se din pointe, der bliver ikke sat pris på de kunder som ikke lige passer ind!

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:46

Iryna.dk:

Han er jo stadig kunde hos Danske Bank. Det er jo ham han tager sig af, som ikke er kunde længere, åbenbart ;-)

Derfor er det stadigvæk en tidligere kunde, som forventer en gratis service...

Hvis du kendte til Danske Banks IT system, så ville du vide, at gamle udskrifter nemt kan tage ½-1 time at få printet ud osv... Dvs en medarbejder skal bruge ½-1 time på en kunde, som intet engagement har i banken...

Hvem vil arbejde ½-1 time gratis for andre i denne verden uden at få noget igen?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:47

Host op med mønter og vær glad for at du ind til nu ikke har skulle betale. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Fashion-Seller:

Iryna.dk:

Derfor er det stadigvæk en tidligere kunde, som forventer en gratis service...

Hvis du kendte til Danske Banks IT system, så ville du vide, at gamle udskrifter nemt kan tage ½-1 time at få printet ud osv... Dvs en medarbejder skal bruge ½-1 time på en kunde, som intet engagement har i banken...

Hvem vil arbejde ½-1 time gratis for andre i denne verden uden at få noget igen?

Hvis det seriøst tager 1 time at finde gamle data frem, så ville banken sandsynligvis tage et langt højere gebyr. Ikke desto mindre kan jeg sagtens forstå at trådstarteren er utilfreds med behandlingen. De store banker vil forhåbenligt snart indse, at service og antal af kunder står i direkte forbindelse med hinanden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:51

DesignYOU:

Det har altid været min opfattelse at banker ikke vil deres kunder noget godt uden der kommer 50 øre igen det er en virksomhed som tjener penge på den måde.

Men kan godt se din pointe, der bliver ikke sat pris på de kunder som ikke lige passer ind!

Banker er en virksomhed som alle andre virksomheder... De overlever kun ved omsætning og det deraf hørende overskud eller ved statstilskud ;D

Og dette er skam ik for at forsvare Danske Bank på nogen måde, men vedkommende som kontoudskriften omhandler, har altså intet engagement i banken... Hvorfor skulle de så arbejde gratis for ham/hende?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:52

Roscoe:
Jeg har været kunde i Danske Bank i 34 år. Aldrig har jeg haft brug for dem. Har kun min lønkonto, firmakonto der og ingen gæld og har aldrig haft det.

Well, så er du sådan set heller ikke en god kunde. Du tjener dem stort set ingen penge (medmindre du har en stor opsparing hos dem?). En god bankkunde er en med en rigtig sund økonomi, som har et pænt stort lån hos dem, og som betaler til tiden uden problemer. Hvis du oveni også har lidt forsikringer og pension hos dem elsker de dig.

Hvis du nu tjente penge til dem, og havde et forhold til din rådgiver, så havde du ikke skulle betale 250 kr er jeg næsten sikker på.

Ja, sådan er det altså :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)