Prøv nu lige at holde det på et seriøst niveau!!! Hvordan kan du konkludere ovenstående uden indsigt? Desuden læser du tydeligtvis ik start indlægget!!! Det er en TIDLIGERE kunde...
Pressemeddelelsen er ik gratis! Du får den med i købet, hvis man køber andre ydelser ved dig... Ergo er den ik gratis!
Du vil ik arbejde gratis, men forventer at en bank vil... |
Sidste bemærkning.
Jo, pressemeddelelsen var gratis, idet jeg gav ham både brochuren og pressemeddelsen til den pris, jeg ellers normalt tager for at lave en brochure. Nej, jeg havde måske ikke fået kunden, hvis jeg ikke havde accepteret hans betingelser, men det ændrer ikke ved, at jeg skar en lille ekstra indtægstkilde fra (2000 kr.), ligesom banken kunne have gjort og sendt et langt bedre signal til den nuværende kunde, idet god eller dårlig service spredes lynhurtigt.
Og så gider jeg i øvrigt ikke at kommentere det her mere: Hverken banken eller jeg arbejder gratis overordnet. Men hvis vi tænker længere end lige her og nu og smider nogle små ekstra ydelser i, så skal det nok komme tilbage i form af længerevarende relationer. Mere kompliceret er det ikke.
Thomas