hej det er korrekt at det ikke er en landing page, det er et helt nyoprettet domæne med præcis samme design! når man så trykker på knapperne i menuen ryger man til den rigtige side og man ser stort set ikke at domænet skifter. samtidig er der oprettet en helt ny menu i bunden af forsiden med internal linkings på keywords, den metode bruger jeg også selv , altså landing pages, men dette er altså på samme domæne og derfor syntes jeg det er svært at opfatte et pro firma som professionelle når de benytter "shadow domains", det er jo hvad vi andre prøver at undgå og knokler så hårdt med vores egne placeringer som amatører, men i virkeligheden lader det til at det er de professionelle bureauer der er amatørerne med de metoder de bruger som er i greyzonen, men de går vel bare lige til stregen og tænker kun i cash for at overleve da det er deres main profession. vh Thomas |
Thomas Clausen:hej det er korrekt at det ikke er en landing page, det er et helt nyoprettet domæne med præcis samme design!
når man så trykker på knapperne i menuen ryger man til den rigtige side og man ser stort set ikke at domænet skifter.
samtidig er der oprettet en helt ny menu i bunden af forsiden med internal linkings på keywords, den metode bruger jeg også selv , altså landing pages, men dette er altså på samme domæne og derfor syntes jeg det er svært at opfatte et pro firma som professionelle når de benytter "shadow domains", det er jo hvad vi andre prøver at undgå og knokler så hårdt med vores egne placeringer som amatører, men i virkeligheden lader det til at det er de professionelle bureauer der er amatørerne med de metoder de bruger som er i greyzonen, men de går vel bare lige til stregen og tænker kun i cash for at overleve da det er deres main profession.
vh Thomas
Arhhhh
Mage til fordomme og generalisering skal man da lede længe efter.
Din ven har hyret en SEO-virksomhed til at lave SEO. De har med garanti forklaret din ven, hvordan de gør det og kan tilbyde det billigere / hurtigere pga. de gør det på deres eget domæne.
Nu klager han / du over en aftale han har indgået og højst sandsynligt kendte alle præmisserne på. Ønskede din ven at få SEO på sit eget domæne skulle han have indgået en sådan aftale.
Se lyst på det og vær glad for den ekstra trafik, der kommer. Har det ikke været en god forretning, når bindingsperioden ophører er din ven blevet det klogere.