Neeeej hvor bliver det fedt at se jer allesammen i Århus! Jeg er helt sikker på at vi nok skal få en rigtig fed dag!
Jer der gerne vil hjælpe til, kan i ikke lige smide en mail til mig på michael@skalspc.dk - Så jeg kan hive fat i jer hvis der er noget.
Hvad siger folk til at vi mødes og spiser morgenmad samme?
Martin Tychsen: Vi mangler et par stykker til at hjælpe til på standen i løbet af dagen. Så alle får mulighed for at komme rundt og kigge lidt på de mange spændende ting.
Jeg synes det er en brandgod ide at mødes og spise morgenmad - kommer bare ikke selv så tidligt. Jeg kører fra Gedved ca. 7.45 og er så i DGI ved en 8.30 - 8.45 tiden. Morgentrafikken i Århus - min.....
Og det med tiden er ikke dårlig vilje - det er den der med børn igen - har én der skal sendes i skole.
Hvad siger folk til at vi mødes og spiser morgenmad samme?
Martin Tychsen: Vi mangler et par stykker til at hjælpe til på standen i løbet af dagen. Så alle får mulighed for at komme rundt og kigge lidt på de mange spændende ting.
Hej MIchael,
jamen jeg planlægger at være der fra start til slut - og så kan vi jo bare finde ud af, hvem der står på standen hvornår osv.
Men alle skal da have mulighed for at snuse rundt :)
Har sendt dig en mail.
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...