Så skal mødes vi i den virkelige verden igen
|
Jeg kigger ned forbi :-)
Jeg har iøvrigt sponseret mine Stenvægge så de kan findes på messen ;-) Vi giver iøvrigt 20% RABAT på bestillinger på dagen
Mikkel
Debat
Så skal mødes vi i den virkelige verden igen
|
Jeg har allerede lovet at hjælp til på Aminos stand Så jeg er naturligvis klar og glæder mig til en fantastisk dag sammen med en masse rare og spændende mennesker. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak, John! Det bliver jo "Dream Team" fra Iværksættermessen i Køge, der genopstår Michael Grove, Skals PC har været tovholder og sørger for alle de praktiske ting (MAD!) og Simon Zeeberg kommer ræsende hele vejen fra Djævleø'en med roll-ups, Amino-krus og højt humør. Er der ikke et par stykker mere, der kan hjælpe et par timer, så alle kan komme en tur rundt og opleve alle de fede ting på festivallen? Kom frisk! |
|
Hej Lotte Jo da, lad os gentage succeen fra Køge, bliver rart at møde jer alle igen. Og til Simon - jeg kører også fra "djævleøen", så hvis jeg kan hjælpe med noget transport, så bare sig til. Mange hilsner Reno R. Jensen RiderShop |
RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser
|
Må man have børn med ind ?
Mikkel |
|
Det virker desværre til, at jeres hjemmeside er nede. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
|
Den korrekte adresse er:
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Jeg hjælper lige trådstarter. her er den rigtige adresse: www.idna2010.dk
Mikkel |