Vi kommer også med Firmafon og giver alle der bestiller på festivallen 25% rabat på alle produkter :) |
Iværksætter DNA 2010 kan i øvrigt følges på Twitter: IDNA2010
Iværksætter DNA 2010 kan i øvrigt følges på Twitter: IDNA2010 |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hvordan finder man på at have talende Skraldespande ?
(Måtte man have børn med ? )
Mikkel |
Vi stiller op :-) Det er vidst på stand 32 vi skal være, men det vil tiden vise ;-) Venlig Hilsen Allan |
Jeg vil da gerne lægge nogle timer på Amino-standen. Vh |
Nej, hvor er det stærkt gået! Reno: Cool at du melder dig på banen igen! Jeg tror, at Simon gerne vil have kørende. Og hvis nu han som den kække unge mand, han er, har andre planer for transport og overnatningsmuligheder Om man må have børn med??!? Ja, hvorfor ikke? Der bliver i hvert fald meget at kigge på. Og så må man jo komme og gå på standen som det passer jer. Hvis der er nogen fra IværksætterDNA, der læser med, så smid lige en kommentar, ikke? Lars - hjerteligt velkommen til! Det bliver hyggeligt at hilse på en af vores ekspertbloggere i den virkelige verden. Håber, du kommer til at holde lige så meget af at være en del af Aminostanden som alle vi andre gengangere. Det tegner til at blive en fest, det her! Glæder mig til at hilse på jer allesammen - både jer, der kommer på standen og jer der dukker op for at sige hej. Keep comming! De bedste hilsner - Lotte
|
Hej Lotte Ikke noget problem, jeg kan sagtens have det med i bilen. Send en besked til mig om, hvor jeg skal hente det. Mange hilsner Reno |
RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser
Og til dem der måske undrer sig over, hvorfor jeg stiller op 2 gange på Amino standen, og så ikke engang er PLUS medlem endnu, så kan jeg kun sige, at jeg havde været Plusmedlem for længe siden, hvis jeg dog bare snart modtager mit dankort til firmakontoen... Jeg har klaret mig gennem de første 46 år uden dankort, men har nu erkendt at den går ikke længere... det var så også lige en lille stikpille til Amino om måske at tillade bankoverførsel eller lign. Nå, bortset fra det, så er det altså super hyggeligt at være med på Aminostanden, flinke og rare mennesker, god stemning og så får man hele tiden udbygget sit netværk. Vi ses allesammen - Reno |
RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser
Jeg deltager også på IDNA2010 og har en stand under de Lime-farvede paraplyer. De kommer til at hænge lige ud for caféen i den ene af hallerne. Har været en smule med i planlægningen og er sikker på det bliver en stor dag, både for udstillerne og besøgende. Masser af spændende stande, fantastiske foredrag, musik, modeshow ned af trappen fra Bruuns Galleri, flyveopvisning og mulighed for selv at vinde en tur, gratis is, festivalstemning og meget mere....og så er der fri entré:-) Vil meget gerne kigge forbi Aminos stand og glæder mig til at hilse på jer der kommer. Hvis der er nogen der er gode til at hænge 24 paraplyer op i snore ned fra loftet, så er I velkomne til at gi´en hånd med. Det bliver vist ikke nogen nem opgave:-/ Vi ses....vel mødt til alle. :-) Nanna |