Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på Iværksætter DNA i Århus! Nu med morgenmad! Ses vi?

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer også med Firmafon og giver alle der bestiller på festivallen 25% rabat på alle produkter :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:16

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42

Hvordan finder man på at have talende Skraldespande ? Surprise

(Måtte man have børn med ? )

Mikkel

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:51

Vi stiller op  :-) Det er vidst på stand 32 vi skal være, men det vil tiden vise ;-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 18:00

Jeg kan desværre ikke komme da det er en onsdag .. men i må da have det super fedt, og med det Amino team, kan det jo kun blive super fedt :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Jeg vil da gerne lægge nogle timer på Amino-standen.

Vh
Lars

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 19:49

Nej, hvor er det stærkt gået!

Reno: Cool at du melder dig på banen igen! Jeg tror, at Simon gerne vil have kørende. Og hvis nu han som den kække unge mand, han er, har andre planer for transport og overnatningsmuligheder Wink Ja, så vil jeg meget gerne have et par kasser Aminokrus og to roll-up bannere + lidt ekstra slik og vand med i din bil til Århus. Kan jeg det?

Om man må have børn med??!? Ja, hvorfor ikke? Der bliver i hvert fald meget at kigge på. Og så må man jo komme og gå på standen som det passer jer. Hvis der er nogen fra IværksætterDNA, der læser med, så smid lige en kommentar, ikke?

Lars - hjerteligt velkommen til! Det bliver hyggeligt at hilse på en af vores ekspertbloggere i den virkelige verden. Håber, du kommer til at holde lige så meget af at være en del af Aminostanden som alle vi andre gengangere.

Det tegner til at blive en fest, det her! Glæder mig til at hilse på jer allesammen - både jer, der kommer på standen og jer der dukker op for at sige hej. Keep comming!

De bedste hilsner - Lotte

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 21:09

Hej Lotte

Ikke noget problem, jeg kan sagtens have det med i bilen. Send en besked til mig om, hvor jeg skal hente det.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 21:14

Og til dem der måske undrer sig over, hvorfor jeg stiller op 2 gange på Amino standen, og så ikke engang er PLUS medlem endnu, så kan jeg kun sige, at jeg havde været Plusmedlem for længe siden, hvis jeg dog bare snart modtager mit dankort til firmakontoen...Surprise - banken har lovet at det er på vej.

Jeg har klaret mig gennem de første 46 år uden dankort, men har nu erkendt at den går ikke længere... det var så også lige en lille stikpille til Amino om måske at tillade bankoverførsel eller lign.

Nå, bortset fra det, så er det altså super hyggeligt at være med på Aminostanden, flinke og rare mennesker, god stemning og så får man hele tiden udbygget sit netværk.

Vi ses allesammen -

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:12

Jeg deltager også på IDNA2010 og har en stand under de Lime-farvede paraplyer. De kommer til at hænge lige ud for caféen i den ene af hallerne.

Har været en smule med i planlægningen og er sikker på det bliver en stor dag, både for udstillerne og besøgende. Masser af spændende stande, fantastiske foredrag, musik, modeshow ned af trappen fra Bruuns Galleri, flyveopvisning og mulighed for selv at vinde en tur, gratis is, festivalstemning og meget mere....og så er der fri entré:-)

Vil meget gerne kigge forbi Aminos stand og glæder mig til at hilse på jer der kommer.

Hvis der er nogen der er gode til at hænge 24 paraplyer op i snore ned fra loftet, så er I velkomne til at gi´en hånd med. Det bliver vist ikke nogen nem opgave:-/

Vi ses....vel mødt til alle.

:-) Nanna

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)