Super det er en aftale, ring lige |
Hej
Så der er jo masser af plads endnu
MVH
Reno (jeg kunne ikke lade være, sorry off-topic)
Super det er en aftale, ring lige |
Reno: husk jeg skal have kæresten og barn med... Så bilen bliver vist læsset sådan i forvejen. Kufferter, telte, kajak, campingvogn, ski, badebassin, klippevægge, barnevogn, puslebord, tremmeseng og meget mere.. Det var jo en hel dag dernede ik ?
mikkel |
Hej Reno! Du er da bare en Konge Jeg giver dig lige et Kald så får vi tjek på detaljerne. |
Hov Hov! Jeg skal til BE-køreprøve (personbil med stor trailer) kl. 8:30 samme dag, så jeg håber så sandelig jeg må bruge anhængertrækket på den store Toyota Landcruiser... Ellers får jeg sgu svært ved at gennemføre køreprøven! Og nej, det er ikke kun fordi jeg er jyde at jeg skal have BE-kortet, men når fruen har hypheste er det mest praktisk at man også rent faktisk kan transportere dem lovligt efter bilen, de er sgu til tider for dovne til at gå selv når de skal langt. Jeg satser på at få mulighed for at slå vejen forbi arrangementet, men har desværre ikke tid hele dagen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Held og lykke med kortet Så er der vist en der giver
Jydekrogen |
Hej Lotte... Jeg skal også udstille på Iværksætter DNA - med Forlaget Myll. Jeg skal faktisk udstille kun to stande væk, på stand 45B i Hal B - så jeg kigger nok lige forbi og hilser ;-). Alle I andre skal også være meget velkomne til at kigge forbi, hvis I overvejer at udgive en ebog, eller hvis i bare vil snakke med undertegnede, Brian Brandt ;-). God messe på onsdag... |