Hvad bidrager amino med på standen ? Kendskab til dette forum eller er der andre hensigter ?
(obs ikke negativt ment)
Den eneste agenda er, at udbrede kendskabet til Amino som et sted, hvor selvstændige hjælper selvstændige. Og ikke mindst handler det om, at få forklaret at Amino er en diamant med mange facetter: Debatten, Virksomhedsbørsen, Bestyrelsesbørsen, Lokalebørsen, Wiki og ikke mindst Freelancer-området, der jo i den grad er en succes.
Er vi heldige, er der et par stykker, der ser lyset i at være AminoPLUS. Jo flere PLUSser vi er - jo flere fordele kan Amino forhandle hjem til jer
Michael Grove er godt klædt på til opgaven som über-meister på standen.
Så er der ikke længe til messen. Til de af jer, der har sendt mig en mail eller sms med at i gerne vil hjælpe til i morgen. Sender jeg en mail senere i aften med lidt mere information om hvordan dagen kommer til at forløbe.
Jeg regner med at nogle af os mødes til morgen maden kl. 07.45 - Simon og jeg vil ihvertfald være tilstede allerede fra kl. 07.30.
Jeg glæder mig til at se jer alle, og ved at vi får en super fed dag i Århus!
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn