Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os jeres arbejdsstation, lidt Amino sjov

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens, fik den ide at det kunne se hvor meget i roder eller er renlige foran jeres arbejdsstation.

Jeg starter selvfølgelig ud, og læg mørke til min skærm viser Amino.dk

Og ja, de gr''nne der ligger på min domument skuffe, som også er nr 2 billede er mine højt elskede poloer. Der er 3 i sådan en pakke..så der skulle ligge 12 Polo ruller, så har jeg vel til et par dage

Men elles har jeg alt muligt, hvis man vil vide hvad noget er, så spørger i bare hehe

Tryk her for at se mit skrivebord

Tryk her for at se min Polo bunke

Supply Chain blæksprutte

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:31
  Dettør jeg slet ikke - mit skrivebord ligner bare noget som er løgn .
Jeg bliver dog også drillet med det dagligt....

/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 12:37
grinern tråd - I får lige et lille indblik i min arbejdsplads når jeg kommer hjem ;)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:43

Alt om både i Danmark

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:30
Jeg har faktisk ikke lyst til at vise mit skrivebord frem, men I skal da gerne få en malerisk beskrivelse:

Midt på slås to bærbare computere om den sparsomme tiloversblevne plads.
Den ene har tilsluttet eksternt tastatur og mus, som dog er skubbet ud på det yderste højre hjørne af skrivebordet, hvorved et par gule lapper er faldet ned på gulvet.
På det yderste venstre hjørne ligger en stak papir, som jeg tror, jeg engang får gjort noget ved - det gør jeg nu nok ikke, hvorfor denne bunke har tendens til at vokse først i højden og senere i bredden.
I nærmeste venstre hjørne ligger papirer, som jeg har gjort noget ved, og som derfor skal sættes i mapper, når jeg får lyst. Lidt nærmere står tre tomme vandglas og et par numre af Erhvervsbladet.
Umiddelbart ved min venstre hånd står et evigt dampende kaffekrus efterfulgt af en glimrende termokande, som let kan holde kaffen varm i de nødvendige 45 minutter. Tæt på kanten lige ved kaffekoppen står en ymerskål, som nok burde være havnet i opvaskemaskinen, men som altså stadig minder mig om, at der heller ikke var frokostpause i dag.
En telefon på hver side af den computer, jeg skriver på og ved min højre hånd en fluesmækker, som jeg håber snart kan undværes. Derefter et par blokke med notater, en ekstern harddisk, et digitalkamera, en reklametryksag en lille klase vindruer, nogle forskellige kabler og strømforsyninger, lidt blandede skriveredskaber.
På væggen lige til venstre for mit vindue med udsigt over Limfjorden hænger en dårlig fotokopi, hvor nogen har skrevet:

Hvis et rodet skrivebord tyder på, at man er et rodehoved'' - Hvad tyder et tomt skrivebord så på?

mvh Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:33

Hehe kejser.... fed idé

Jeg var lige ved at skulle finde et billede at smide op, for man er vel så doven at man ikke lige gider gribe kameraet og snuppe et... (eller også er det fordi det var mandag i går, og det ligner et væltet værtshus i dag )

Men så skete det, mens jeg sad og svælgede i utallige billeder blev jeg grebet, og nu blev det sørme til en lille kontor-historie-fortælling med billeder... jeg har smidt mit kontor/arbejdsstations input til tråden op her:

Okay... jeg indrømmer det, tingene stak lidt af for mig der...
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:37
Dato: 10/11/2005 2:30:23 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Hvis et rodet skrivebord tyder på, at man er et rodehoved' - Hvad tyder et tomt skrivebord så på?
mvh Hans

FEDT citat Hans...!!

Jeg tænker nu på... som forhenværende 'kontor-møbelgrossist'... dit bord kan da umuligt være et standard 160x80 vel??
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:38
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:50
Dato: 10/11/2005 2:37:29 PM Forfatter: Mads Mellergaard
Jeg tænker nu på... som forhenværende ''kontor-møbelgrossist'' dit bord kan da umuligt være et standard 180x80 vel??

Næh......
Rent faktisk er mit skrivebord lige nu det samme som familiens spisebord. Det måler 100 x 220, og computerne får ofte lov til at fylde de sidste 70 cm.

Men senere på året, når vi er nået lidt længere med ombygningen af vores hus, sidder jeg samme sted - da er spisestuen bare blevet lavet om til et rigtigt kontor.
......???.... om jeg glæder mig????? - ja, gæt selv.

mvh Hans
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:00
I første omgang må I nøjes med billeder fra arbejdsplads nr. 1. De to andre må komme senere på aftenen. :)

Arbejdsplads 1, billede 1
Arbejdsplads 1, billede 2

Og inspireret af tidligere post, kommer der et lille billede fra vores serverskab, som vi for nylig rykkede ud i. Billedet viser kun de øverste 21 units, da de nederste pt er tomme. Det skulle dog gerne ændre sig indenfor nær fremtid.
Serverskab

Disclaimer: Min telefon tager ikke voldsomt gode billeder. ;)
Side 1 ud af 7 (65 indlæg)