Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os jeres arbejdsstation, lidt Amino sjov

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hæng lige på til lidt efter d. 7. november, så skal jeg snuppe et billede af mit kommende kontor i Nehru Place, South Delhi..
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:48

SÅDAN!!!    Mix Meister!

Hvornår holder du fest? Jeg burde være god for en flaske

Jeg sender lige et billede af kommando centralen, når jeg får nosset mig sammen til at finde kameraet... Det er sgu for sent (og mørkt) til at gøre noget som helst lige nu...
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 01:04
ja det er svært at holde nallerne fra det, men jeg synes nu jeg har en god selvdiciplin. Man bliver næsten lidt nærrig da det jo forsvinder som svind hvis jeg napper lidt her og der....

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:48

Hej Kaliebe. Det lyder spændende - hvad skal du dog i south New Delhi?

Til Mix Meister, så synes jeg det ser godt ud - og jeg tror, at nærrighed mht. "svind" er sundt for dig på længere sigt ;)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:37

Hej David >> Jeg bliver udstationeret hos vores samarbejdspartner for at repræsentere os på det asiatiske marked - bliver også rigtig spændende... Men det kan du høre mere om - du kender os jo godt nu

Jes Kaliebe Petersen
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:24

Hej Jes. Ja, jeg synes nok der var "etellerandet" med dit navn - men det egentlige sammenhæng er så først gået op for mig nu..

Indien er ihvertfald et spændende land og jeg vil meget gerne dertil for at arbejde en dag (jeg har på fornemmelsen at de kære indere har alvorligt brug for en god designer )

Vi snakkes

David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:00
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:30
God idé.
Jeg har desværre ikke noget kamera lige ved hånden, så mit nuværende kontor på vente til en anden gang, men vil jeg da benytte lejligheden til at vise kontoret fra min tid på Jubii frem.

Jubii, 4 sal, anno 2003

(Det er min plads nederst til venstre i billedet) :-)
Læg i øvrigt mærke til, at man skal KRAVLE over sofaen, for at komme til vore pladser.

Herefter er der vil ingen, der ikke tør vise deres kontor frem med begrundelsen "der er lidt rodet lige nu" :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:14

Hold kæft et rod!!!!!

OK, sofaen er cool, så kan man jo lige tage en morfar når behovet er der

Jeg forsøger selv at holde orden på mit kontor, af to årsager: I rod bliver de vigtige gule lapper væk, og det er ikke specielt tillidsvækkende for en kunde at se det niveau af rod.

/Carsten
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:27

Gad vide om Spamfighters kontor så ligner det gamle jubii

Men må indrømme jeg også bedst finder mine ting i rod, hver gang jeg rydder op forsvinder værdifulde gule lapper, og små sedler jeg har gemt fordi de en gang var vigtige, og de ender altid med at blive vigtige igen EFTER jeg har ryddet op.

Og hvad dælen er det for nogle muse der hænger ned fra loftet???
Side 3 ud af 7 (65 indlæg)