Hvornår holder du fest? Jeg burde være god for en flaske
Jeg sender lige et billede af kommando centralen, når jeg får nosset mig sammen til at finde kameraet... Det er sgu for sent (og mørkt) til at gøre noget som helst lige nu...
ja det er svært at holde nallerne fra det, men jeg synes nu jeg har en god selvdiciplin. Man bliver næsten lidt nærrig da det jo forsvinder som svind hvis jeg napper lidt her og der....
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Hej David >> Jeg bliver udstationeret hos vores samarbejdspartner for at repræsentere os på det asiatiske marked - bliver også rigtig spændende... Men det kan du høre mere om - du kender os jo godt nu
Hej Jes. Ja, jeg synes nok der var "etellerandet" med dit navn - men det egentlige sammenhæng er så først gået op for mig nu..
Indien er ihvertfald et spændende land og jeg vil meget gerne dertil for at arbejde en dag (jeg har på fornemmelsen at de kære indere har alvorligt brug for en god designer)
God idé. Jeg har desværre ikke noget kamera lige ved hånden, så mit nuværende kontor på vente til en anden gang, men vil jeg da benytte lejligheden til at vise kontoret fra min tid på Jubii frem.
OK, sofaen er cool, så kan man jo lige tage en morfar når behovet er der
Jeg forsøger selv at holde orden på mit kontor, af to årsager: I rod bliver de vigtige gule lapper væk, og det er ikke specielt tillidsvækkende for en kunde at se det niveau af rod.
Gad vide om Spamfighters kontor så ligner det gamle jubii
Men må indrømme jeg også bedst finder mine ting i rod, hver gang jeg rydder op forsvinder værdifulde gule lapper, og små sedler jeg har gemt fordi de en gang var vigtige, og de ender altid med at blive vigtige igen EFTER jeg har ryddet op.
Og hvad dælen er det for nogle muse der hænger ned fra loftet???