Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os jeres arbejdsstation, lidt Amino sjov

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:08

Jeg vil også lige blære mig med seneste inventar på kontoret - nemlig en fjernstyret bil jeg fik i fødselsdagsgave i går af de andre virksomheder herude på kontoret : http://www.as-server.dk/amino/rcbil.jpg

Det er et stort skridt fremad, da jeg tidligere kun har haft en af de micro-biler man kan tøffe rundt med på skrivebordet. Nu har jeg en rigtig racer.

Tilmeldt 20. May 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:07

ville gerne dele..... men eftersom min maskine hovedsagligt står på min mave/lår, mens jeg ligger i sofaen... så vil jeg undlade det....

hurra for trådløst netværk

Knus       
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 20:23
Dato: 10/11/2005 2:33:06 PM Forfatter: Mads Mellergaard
Men så skete det, mens jeg sad og svælgede i utallige billeder blev jeg grebet, og nu blev det sørme til en lille kontor-historie-fortælling med billeder... jeg har smidt mit kontor/arbejdsstations input til tråden op her:

very nice.....Altid godt med en god historie

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:27

D-Fens... ja det jo så lige om den er god eller dårlig...

Blev i øvrigt så grebet af den der type story-telling at jeg tror jeg udbygger den lidt med tiden, som jeg finder billeder frem fra messestanden, kunder, forretningsrejser/events mv. - det er faktisk ret sjovt, om ikke andet for én selv at sidde og kigge lidt tilbage...

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 20:30
En skam med audi''en.... har selv haft en magen til...dejlig vogn...men en del rep. da den krøb over de 200.000km...

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:25
Hehe... sjov tråd. Jeg kan desværre ikke vise noget billede af mit kontor, da min datter har været lidt for hård ved mit kamera...

Jeg har fået et lille hjørne i vores lejlighed, hvor jeg har mit udstyr stående.

Jeg har dekoreret lidt Et sørøverflag over skærmen og en hel masse mini-legetøjsbiler som jeg leger med når min hjerne går i stå en gang imellem

Et andet legetøj jeg har, er mit kontor-golfsæt, som jeg hygger mig med en gang imellem

Ellers er jeg et svin, når det kommer til rod Der er alt tænkeligt på mit bord, og man kan ikke se hvilken farve det er.

Jeg kommer måske med et billede når jeg har fået et nyt kamera
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:50

Dato: 10/11/2005 8:29:32 PM Forfatter: D-Fens En skam med audi''en.... har selv haft en magen til...dejlig vogn...men en del rep. da den krøb over de 200.000km...

Audi og reparationer har jo desværre altid haft lidt, men jf. en anden tråd her på amino - og diverse motor/fdm-undersøgelser - så kæmper alle mærker sgu med lidt sygdomme!

Tag nu feks. min nye VW Touran, med 2.0 TDI motor og automatgear. Jeg er forbløffet over effekten kontra vægten, den flytter sig seriøst!! Men aut.g. måtte skiftes allerede efter 13.000 km og igen efter 65.000!! Så dét har de ikke været videre heldige med...

Dertil har jeg haft en helvedes ballade med elektroniske fejl, tyverialarmen og en masse bøvl med den elektroniske styring''s samspil med ESP... så det har ikke været en sjov oplevelse, og absolut sidste gang jeg køber VW - medmindre der bliver råd til en Touareg næste gang ! Ellers er Audi & Volvo mine favoritter... specielt glæder jeg mig til at se audi''s 4x4 - Q7 lande på markedet i 2006 - Dén er sprød!

Nå sorry, vi røg vidst lidt ud af track i forhold til tråden...
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:30

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:41
Det var dog noget af et lager af sprut Mixmeister :-)

Godt ser det dog ud...

Jeg vil se om jeg kan få taget mig sammen til at tage nogle billeder af mine rode/kreative-rum...
Side 2 ud af 7 (65 indlæg)