Jeg vil også lige blære mig med seneste inventar på kontoret - nemlig en fjernstyret bil jeg fik i fødselsdagsgave i går af de andre virksomheder herude på kontoret : http://www.as-server.dk/amino/rcbil.jpg
Det er et stort skridt fremad, da jeg tidligere kun har haft en af de micro-biler man kan tøffe rundt med på skrivebordet. Nu har jeg en rigtig racer.
Men så skete det, mens jeg sad og svælgede i utallige billeder blev jeg grebet, og nu blev det sørme til en lille kontor-historie-fortælling med billeder... jeg har smidt mit kontor/arbejdsstations input til tråden op her:
D-Fens... ja det jo så lige om den er god eller dårlig...
Blev i øvrigt så grebet af den der type story-telling at jeg tror jeg udbygger den lidt med tiden, som jeg finder billeder frem fra messestanden, kunder, forretningsrejser/events mv. - det er faktisk ret sjovt, om ikke andet for én selv at sidde og kigge lidt tilbage...
Dato: 10/11/2005 8:29:32 PM Forfatter: D-Fens En skam med audi''en.... har selv haft en magen til...dejlig vogn...men en del rep. da den krøb over de 200.000km...
Audi og reparationer har jo desværre altid haft lidt, men jf. en anden tråd her på amino - og diverse motor/fdm-undersøgelser - så kæmper alle mærker sgu med lidt sygdomme!
Tag nu feks. min nye VW Touran, med 2.0 TDI motor og automatgear. Jeg er forbløffet over effekten kontra vægten, den flytter sig seriøst!! Men aut.g. måtte skiftes allerede efter 13.000 km og igen efter 65.000!! Så dét har de ikke været videre heldige med...
Dertil har jeg haft en helvedes ballade med elektroniske fejl, tyverialarmen og en masse bøvl med den elektroniske styring''s samspil med ESP... så det har ikke været en sjov oplevelse, og absolut sidste gang jeg køber VW - medmindre der bliver råd til en Touareg næste gang ! Ellers er Audi & Volvo mine favoritter... specielt glæder jeg mig til at se audi''s 4x4 - Q7 lande på markedet i 2006 - Dén er sprød!
Nå sorry, vi røg vidst lidt ud af track i forhold til tråden...