Holdt da helt op som i roder inde på Jubii :) Nå, men sådan ser der altså ud her hvor jeg sidder og hamrer og bygger:
|
Vis os jeres arbejdsstation, lidt Amino sjov
Dbh Martin |
Ja det vil jeg da påstå :) Vores butikssytem (som du berørte i dit nyhedsbrev december 2004) er klar til lancering pr. 1. januar. Ca. 11 mdr. efter først planlagte release dato. Men så vil jeg også påstå det er blevet det bedre :) |
Dbh Martin |
|
Man kan altid se på et kontor hvis der bliver lavet noget. Plejer jeg altid at få afvide, er der godt rodet med massere af papir osv. så er det et sted der sker noget, derimod hvis alle borde er rydet og der intet ligger fremme sker der ingen ting. Siger lidt sig selv. :) Har desværre ikke lige mulighed for at tage et billede her lige nu da jeg står i bygge / flytte rod, og kameraet ligger et sted i en af de mange kasser. Skal lige få snuppet et billede her senere på ugen når jeg er ved og være på plads. :)
-Per |
Dbh Martin |
Alle har vel prøvet og have det lidt rodet. Men der er forskel at have styr på rodet eller ikke styr på rodet. :) Hvis jeg ryder op kan jeg f.eks. aldrig finde mine ting. :) Men hvis det nu ligger som jeg har lagt det i bunken af alle de andre ting, så kan jeg altid finde det. :) Så det er godt at have styr på rodet. :)
Det er godt der findes forskellige slags mennesker, ellers ville verden være kedelig. :) |