Ja ja, undskyldninger for rod har rodehoveder jo altid
Har i ikke hørt om det papir-løse samfund???
Jeg har altid ryddeligt på kontoret. Nogle af mine iværksætter-naboer herude på kontoret syntes engang at mit kontor var for pænt til iværksætteri, så de var så flinke at rode hele mit kontor til mens jeg var til møde. Far blev ikke vred, far blev skuffet....
/Carsten
|
Vis os jeres arbejdsstation, lidt Amino sjov
|
|
Min arbejdsplads .. Dog har jeg lige lanceret mit nye softwareprodukt med den dertil hørende ilddåb og slagmarken ser også ud derefter.. :) |
hvad var det du sagde du lavede? |
Jeg laver netværkssoftware til GSM netværk, så jeg har altid et lille arsenal af telefoner liggende. Bagved den bærbare ligger der et par GSM modems, som man vist ikke lige kan se. Ledningerne, som går op i loftet er antennerne.. Smøgerne bliver nok liggende et stykke tid endnu. Tog desværre den dårlige vane op igen for et halvt års tid siden. :| Mvh Mads |
http://img364.imageshack.us/my.php?image=dsc005365si.jpg Som regel er der meget mere rod, da jeg ikke kan leve med fuldstændig orden. Rod og kaos-stemning på skrivebordet giver mig inspiration og idéer somehow :) |
Så vil jeg da lige sætte lidt gang i tråden igen! Kan se at mange af billederne ikke længere er tilgængelige, så smid dem meget gerne ind på mit nye site - Indretningen.dk! |
5 min den var du hurtig til at fange :-) mit er vist for rodet.... |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Ja der er ingen grund til at spilde tiden ;) |