Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politikerne er fucking dovne!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Så vidt jeg kan læse, handler det om 2-3 politikere. Retfærdiggør det at generalisere?

Hvem har bildt dig ind at det kun handler om 2-3 stykker? Det er blot de konkrete og aktuelle eksempler der lige bruges.

Ministerens børn klarer sig sikkert fint. Din virksomhed ville sikkert også klare sig fint, selvom dine medarbejdere pjækker. Men er det virkelig det vi vil have? Et samfund hvor man skider på sine forpligtelser og de aftaler man indgår med andre? For det er altså det signal politikere i stigende grad sender, når nogle af dem opfører som de gør.

Jeg synes det er en super slap holding. Og jeg synes det er et udtryk for en super egoistisk og arrogant holding til andre og de fællesskaber og forpligtelser vi alle indgår i.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvem har bildt dig ind at det kun handler om 2-3 stykker? Det er blot de konkrete og aktuelle eksempler der lige bruges.

Jeg tager bare udgangspunkt i det, der er skrevet i denne debat og stiller herefter et supplerende / afklarende spørgsmål.  Der er nævnt et nyt eksempel, et ældre eksempel og så et helt gammelt eksempel. Og så plejer jeg bare at efterspørge hvad belægget er for skarpe holdninger. Hvis der er tale om, at vores politikere (dvs alle) er "fucking dovne", så er jeg bare typen, der mener, at der skal lidt mere belæg på bordet end nævnte eksempler. Såfremt der ikke er mere belæg for det, er det din holdning og ikke et fact.

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg synes det er en super slap holding. Og jeg synes det er et udtryk for en super egoistisk og arrogant holding til andre og de fællesskaber og forpligtelser vi alle indgår i.
'

Jeg er slet ikke i tvivl om, hvad du synes. Det er du heldigvis rigtig god til at gøre eksplicit, og det er til at forholde sig til :-)

Hej med dig :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:35
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:41

Folkeafstemning om Patentdomstolen