Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politikerne er fucking dovne!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor siger jeg at man ikke skal passe sin skolegang ? En uges ferie.. for en familie som højst sandsynligt aldrig ser deres far på grund af arbejde. Det synes jeg er sølle at man ikke kan unde en familie det.. Men der er vi så grundlæggende uenige, og det er helt fint

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:11

De to ting hænger jo uløseligt sammen i den konkrete sag, Jimi! Lars Lykke må skam gerne holde ferie - det er bare tåbeligt, at gøre det udenfor skolernes sommerferie, for derved legitimerer han pjæk. Han må da gøre som flertallet gør, indenfor skolernes mange ferier.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13

Mikkel deMib Svendsen:

De to ting hænger jo uløseligt sammen i den konkrete sag, Jimi! Lars Lykke må skam gerne holde ferie - det er bare tåbeligt, at gøre det udenfor skolernes sommerferie, for derved legitimerer han pjæk. Han må da gøre som flertallet gør, indenfor skolernes mange ferier.

Italien er et perfekt eksempel på, hva der sker, når alle holder sommerferie samtidig... Et helt land går i stå i August, og jeg mener går i stå...

Og det gavner vel heller ik ligefrem nogen set fra et samfundsmæssigt og økonomisk synspunkt...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:15

Det vil jeg da gerne give dig ret i. Måske han var helt ude at skide psykisk, og kun familiens omsorg kunne få ham til at falde til ro ? Jeg ved det ikke. Jeg kan snart ikke finde en poltikker der ikke sender et eller andet dårligt signal til omverdenen. At Lars Løkke tager den ferie udenfor sæsonen, er absolut, for mig, i den helt lette ende af hvad jeg kan hidse mig op over, når det omhandler politikeres handlinger

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:21

Vi kan da godt vedtage nationalt dovenskab - problemet er bare, at mange af de samme politikere der dovner og/eller pjækker (med rette) er ude med riven i forhold til det høje sygefraværd og lave effektivitet blandt nogle offentlige ansatte. Og den holder sgu ikke. Man kan ikke som leder tillade sig i den grad at opføre sig modsat af det man prædiker.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:26

Det har du også ret i. Du siger bare til,  når du opdager en politikker der lever op til hvad de selv siger og ønsker. Jeg har ikke set en endnu :-)

Men jeg tror nu ikke man bliver statsminister ved at være doven

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:30

Jeg synes der har været masser af politikere gennem tiden, som har opført sig anstændigt, arbejdet hårdt og levet op til de forventninger man kan have til en topleder. Og det er der stadig.

Men det ændrer jo ikke på, at dem der ikke gør det, sender nogle dumme signaler. Og jeg synes der er blevet flere af dem - eller i hvert fald flere og flere dårlige eksempler.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:34

Jimi Hove:
Du siger bare til,  når du opdager en politikker der lever op til hvad de selv siger og ønsker. Jeg har ikke set en endnu :-)

Og det er det JEG hader mest ved politikkere. Deres profession gør at de per automatik IKKE kan indrømme fejl, ellers bliver det en glidebane for dem.

Flere indrømmelser og mere menneskelighed  blandt politikkere.. ja tak. Hvem ved måske det hele ender med at de så også kan acceptere at andre også arbejder hårdt, og har brug for at koble af ?

Hvad jeg synes er interessant , er at DK er det land i verdenen som oftest er i top 3 , når det omhandler : stress, alkoholisme, stofmisbrug, medicinmisbrug, skilsmisser osv osv. Et eller andet er HELT galt, og tilsyneladende er det også totalt tabu. Det skal bare drikkes væk.. eller arbejdes væk.

Men noget er helt galt med vores måder at se på familie og arbejdslivet. Og på den front synes jeg sgu det er forfriskende at statsministeren trækker stikket i en uge

Men jo du har ret, så skal de også vedkende at andre i samfundet også har det af lort. Men det kan jo være det bliver bedre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:38

Hej Mikkel

Som svar på oplægget, så kan jeg så godt forstå at både USA og Rusland sender top representanter til et møde om nordpolen, da begge lande har militære interasser i området. Det eneste DK kan have af interrasser er de måske forkomster af olie, som ikke engang er sikret er der, og som sikkert også vil være for dyrt at udvinde.

Ellers er det jo kun et goldt landskab som vil koste penge, og som sikkert mange natur folk vil ligge pres på regeringen for at beskydte. Og egentligt kan jeg ikke se hvad vi som land skal med det område, da det kun vil koste flere penge, med at sende vores udemærket søværn derop, for at håndhæve suverænitet.

Når vi snakker om at ministre tager på ferie, også uden for skoleferien, så hænger det ligeså meget sammen med, at man ikke altid kan få tingene til at løbe efter skoleferierne, og tager man det alm. arbejdsmarked, hvor man mere og mere er gået væk fra industriferien, så kæmper folk om at få sommerferie sammen med deres børn, sådan at barnløse, skal "nøjes" med ferie udenfor ferie sæsonen. Ligeså så kan det være svært for en minster, at rende rundt i en turist by i højsæsonen, uden at skulle diskuterer med andre ferie ramte danskere. At det så går ud over børnenes skolegang, ser jeg ikke som noget problem. Da de her sikkert får en bedre kvalitets tid, med forældrene.

Og når man snakker ferie, og ministre, så ser man også tit at de stiller sig til rådighed for pressen, og at de er inde i stoffet, når en journalist spørger ind, så helt ferie holder de så heller ikke.

Vi lever ikke længere i 30'erne, hvor man kommunikerede med breve, der er opfundet noget som hedder PC og internet, med trådløs net. Sådan at uanset hvor man er, så kan man blive opdateret. Man kan heller ikke sidde på kontoret og kun diskuterer, og nedgøre alt muligt, men der skal også tit tålmodighed til, som mange danskere desværre har glemt eksisterer. Man må vente på at de tiltag man laver, bliver realiseret, sådan at man kan bedømme den reele effekt, der er jo intet, hvor man kan se effekten, dagen efter, når man snakker politik.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:27

Så vidt jeg kan læse, handler det om 2-3 politikere. Retfærdiggør det at generalisere?

Hej med dig :-)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)