|
Nu er "KINA" time løn ca 300-500 kr PR mdr. IKKE TIME Ingen kan hamle op med det ikke hvis det kun er at fritlægge, at designe noget smart er en anden sag.. Og de "asiater" er lige så dygtige som en dansk alm. grafiker til at fritlægge -det er jeg ret overbevist om... Om det bliver kvalitet fritlægning - kommer an på hvilken foto kvalitet man får til at starte med. eks. prøv at frit lægge cykeleger fra et billige 1.3megepixel cam foto hvor det er taget på en rodet baggrund og halv dårlige lys sætning, brug det så til en plakat - hehe :-) |
Dato: 10-11-2006 00:34:01 Forfatter: Goaften
Er der nogen der kan bekræfte, at resultatet af Uclips arbejde er en clippingpath?
For i så fald kan man jo selv lige bruge 10 minutter på at forbedre resultatet, hvis der skulle være småfejl på nogle af billederne.
Ja, det kan jeg. Jeg snakkede med ejeren (tror jeg) og han sagde at det var med clipping path.Tror bare jeg vil prøve at få fritlagt et billede hos dem, så vi kan finde ud af om de gør det ordentligtSå lægger jeg resultatet herud bagefter, så vi alle kan se det og evt. diskutere kvaliteten.
Bliv gratis medlem