Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af billeder

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er "KINA" time løn ca 300-500 kr PR mdr. IKKE TIME Ingen kan hamle op med det ikke hvis det kun er at fritlægge, at designe noget smart er en anden sag..  Og de "asiater" er lige så dygtige som en dansk alm. grafiker til at fritlægge -det er jeg ret overbevist om... 

Om det bliver kvalitet fritlægning - kommer an på hvilken foto kvalitet man får til at starte med. eks. prøv at frit lægge cykeleger fra et billige 1.3megepixel  cam foto hvor det er taget på en rodet baggrund og  halv dårlige lys sætning, brug det så til en plakat - hehe :-) 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:41
Dato: 10-11-2006 00:34:01 Forfatter: Goaften

Er der nogen der kan bekræfte, at resultatet af Uclips arbejde er en clippingpath?

For i så fald kan man jo selv lige bruge 10 minutter på at forbedre resultatet, hvis der skulle være småfejl på nogle af billederne.

Ja, det kan jeg. Jeg snakkede med ejeren (tror jeg) og han sagde at det var med clipping path.

Tror bare jeg vil prøve at få fritlagt et billede hos dem, så vi kan finde ud af om de gør det ordentligt

Så lægger jeg resultatet herud bagefter, så vi alle kan se det og evt. diskutere kvaliteten.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:59
Vi har et par gange overvejet at bruge http://www.lazymask.dk/, men har dog aldrig gjort det, så jeg kender ikke kvaliteten af produktet.
Men det er da et alternativ til Uclip.

LazyMask tager mellem 18 og 74 kroner alt efter hvor avanceret det er.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:59
Jamen jeg har så i går prøvet at bestille en fritlægning og her til morgen fik jeg så mail om at den var klar.

Skuffelsen var dog stor, d ajeg modtog samme billede retur som jeg havde uploadet .......... altså ingen fritlægning overhovedet.

Nu har jeg så indgivet en klage, som man kan når man har hentet billedet, så nu må vi se hvad der så sker.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:26
Okay, så fandt jeg lige ud af, at der var lavet en clipping path og jeg må indrømme, at jeg er ganske tilfreds med resultatet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:40
Lyder fornemt - kan du lave en side med et før og efter? Kunne da være lidt sjovt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:46
Dato: 10-11-2006 12:26:19
Forfatter: Michael Oxkjær
Okay, så fandt jeg lige ud af, at der var lavet en clipping path og jeg må indrømme, at jeg er ganske tilfreds med resultatet.

Vil det sige at man skal have photoshop for at kunne bruge resultatet ?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:56
Dato: 10-11-2006 12:46:01 Forfatter: OriginalTaste
Vil det sige at man skal have photoshop for at kunne bruge resultatet ?

Nej, det tror jeg ikke, men man kan kun vælge transparent baggrund såfremt det er .tif, .psd eller .eps - ved jpg er det med hvid baggrund.

Jeg uploadede en photoshopfil og fik også dette tilbage.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:08
Dato: 10-11-2006 12:39:40 Forfatter: cygnet Lyder fornemt - kan du lave en side med et før og efter? Kunne da være lidt sjovt.

Jo da, før og efter ligger på http://www.altero.dk/cm248/

De er komprimeret lidt inden upload.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:16
De fik da ikke skyggerne med ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)