|
Der var på et tidspunkt én herinde der tilbød at lave fritlægninger til en meget billig pris. Jeg kan bare ikke huske hvem det var og jeg er kommet til at slette den mail han sendte mig. Er der nogen der ved hvem det er? Vh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Fritlægning af billeder
|
Nu ved jeg ikke hvad du syntes er billigt, men danske Uclip gør det for kr. 28,- pr. billede. Find dem på http://www.uclip.dk. |
![]() |
|
Gad godt se hvordan de så ud i store opløsninger :) Lidt svært at se kvaliteten på så "små" billeder der er vist på siden. |
Overlever nok de 28,- kroner hvis det bagefter viser sig at være lort... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Der er vel næppe nogen der forventer, at de fritlægger et billede der derefter kan bruges til et 12x10 meter billboard for 28 kroner? Så i stedet for at mugge, syntes jeg I skal glæde jer over muligheden ![]() |
|
Syntes ikke det er en herlig mulighed, hvad bliver det næste de kan lave jeres hus uden fundament, til billige penge ![]() |
|
Jeg synes det lyder billigt, og jeg forstår ikke helt hvordan det hænger sammen. Derfor kunne det være sjovt at se hvad folk havde fået ud af det. |
|
mk: OK, så siger vi at du ikke mukker ![]() Martin Tygsen: Ja, nu må vi se. Jeg er i gang med at samle omkring 300 produktbilleder på nye varer som jeg skal have fritlagt. Jeg sender en 20-30 stykker afsted som en test, men eftersom det er almindelige produkter (mk: uden hår ), så er det sikkert nemt nok. |
Bliv gratis medlem