Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af billeder

Side 1 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Der var på et tidspunkt én herinde der tilbød at lave fritlægninger til en meget billig pris. Jeg kan bare ikke huske hvem det var og jeg er kommet til at slette den mail han sendte mig.

Er der nogen der ved hvem det er?

Vh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:22
Hej Mikkel,

Nu ved jeg ikke hvad du syntes er billigt, men danske Uclip gør det for kr. 28,- pr. billede. Find dem på http://www.uclip.dk.
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:35
Det var lige præcis dem jeg mente... tusinde tak Kim
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:04
28 kr pr. billede, det da sygt, de vil da ikke tjene penge. Men med det eksempel på forsiden hvor hun mangler halvdelen af håret kan det nok gøres hurtigt
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:30

Gad godt se hvordan de så ud i store opløsninger :) Lidt svært at se kvaliteten på så "små" billeder der er vist på siden.

Men billigt er det sgu, og må egentlig også være et trist job at have, men hver sin smag.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:42
Dato: 08-11-2006 23:29:49
Forfatter: Martin Tygsen

Gad godt se hvordan de så ud i store opløsninger :) Lidt svært at se kvaliteten på så ''små'' billeder der er vist på siden.
Overlever nok de 28,- kroner hvis det bagefter viser sig at være lort...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 23:43
Jo, men kvaliteten vil sandsynligvis være fint til de fleste webshops og det er vel dét, produktet er tiltænkt. Den endelige kvalitet afhænger jo også til en hvis grad af, i hvilket format og størrelse kunderne uploader billederne i.

Der er vel næppe nogen der forventer, at de fritlægger et billede der derefter kan bruges til et 12x10 meter billboard for 28 kroner? Så i stedet for at mugge, syntes jeg I skal glæde jer over muligheden
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:51
Vi mugger ikke vi siger bare det er ringe kvalitet, hvis nogle ikke skulle havde opdaget det.

Syntes ikke det er en herlig mulighed, hvad bliver det næste de kan lave jeres hus uden fundament, til billige penge

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:53
Synes nu ikke nogen mugger her :) ihvertfald ikke endnu.

Jeg synes det lyder billigt, og jeg forstår ikke helt hvordan det hænger sammen.

Derfor kunne det være sjovt at se hvad folk havde fået ud af det.
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 23:58
mk: OK, så siger vi at du ikke mukker

Martin Tygsen: Ja, nu må vi se. Jeg er i gang med at samle omkring 300 produktbilleder på nye varer som jeg skal have fritlagt. Jeg sender en 20-30 stykker afsted som en test, men eftersom det er almindelige produkter (mk: uden hår ), så er det sikkert nemt nok.

Side 1 ud af 8 (73 indlæg)