Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af billeder

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

At hun mangler halvdelen af håret er en overdrivelse synes jeg. For 28 kr er det en ganske fornuftig pris.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:18
Dato: 08-11-2006 23:04:25
Forfatter: mk
28 kr pr. billede, det da sygt, de vil da ikke tjene penge. Men med det eksempel på forsiden hvor hun mangler halvdelen af håret kan det nok gøres hurtigt

Nok lidt en overdrivelse at halvdelen mangler..... Og til 28 kr er det nok også på grænsen til ligegyldigt - man får oftest hvad man betaler for...

Evt kunne man sende 5-10 repræsentative billeder til fritlægning, og så bestemme sig efterfølgende - det er nok lige økonomisk overkommeligt.

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:01
Mon ikke billederne bliver sendt en tur til Østen eller Østeuropa :)

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 12:43
Dato: 09-11-2006 12:01:03
Forfatter: OriginalTaste
Mon ikke billederne bliver sendt en tur til Østen eller Østeuropa :)

Sikkert - men hvad betyder det for slutkunden? Absolut intet.

....hvor tror du iøvrigt 90% af dit tøj kommer fra?

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:03
Det var skam ikke negativt ment.

Det kunne bare være en forklaring på den billige pris.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:21
Jeg har en ansat til at frit ligger hvor egen produkter (hun laver også meget andet), og tog en gemmesnit tid for sjovt, det lå på ca. 10-15min.  det vil sige man kunne nå i alt ca. 4,5 stykker * 28kr+moms =  157,5kr i timmen... sååå jeg ved sku ikke hvad der smart og hvad kunne være billigst i længden...  Når man fritligger klipper man nogen gange noget fra, eller laver farve om osv. og det ved jeg ikke om en anden firm forstår lige hvordan man vil have det gjort... Så alt i alt så selv gjort vel det bedste.
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 14:26
Dato: 09-11-2006 13:21:09
Forfatter: Biz. Since 1992 Det vil sige man kunne nå i alt ca. 4,5 stykker * 28kr+moms =  157,5kr i timmen... sååå jeg ved sku ikke hvad der smart og hvad kunne være billigst i længden...  Når man fritligger klipper man nogen gange noget fra, eller laver farve om osv. og det ved jeg ikke om en anden firm forstår lige hvordan man vil have det gjort... Så alt i alt så selv gjort vel det bedste.

Jo bestemt - hvis man har sådan en ansat der er grafisk trænet, og har nogle huller i tidsplanen. Vedkommende skal så samtidigt have en lave timeløn (under 20K) for at det kan betale sig når alle udgifter,ferietillæg, sygedage, husleje, udgifter generelt er betalt. Har man ikke lige sådan en grafiker på hånden, er det nok slet ikke så tosset at få en anden til det

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:37
For at fritligge fotos behøver man altså ikke en pro grafiker til, det kan man lære sig selv på nogen få timer/1-3dage for nogen. Jeg har tit sat en ung praktikant til det, og efter nogen få timer er det ok til webshop fotos. Der kan være nogen fotos som ikke er så easy, eks. hår,,, men hvis man har taget sit foto på en "hvid/neutral" baggrund så tager et foto måske kun 5min at fritlægge og 10min for ikke øvede.  Men det at tage et rigtig flotte fotos kan være meget svære, så lys og farverne / opstald ser rigtig pro ud. Men her har vi da digital cam så man kan skyde løs i 100vis til man syndes det er godt...At fritligger er absolut det mest easy part af den proces...

Det som ville være fedt var at man kunne se sit digitale snapshot med det samme, på en stor PCskærm så man kan se om det er optimalt. Kan være svært at se på en 3-4" tommer skærm. Men den forbindelse program/kabel/trådløs findes hvis ikke :-( for alm. bruger...   eller et cam man kunne tilslutte direkte ens laptop/pc med kabel som et webcam, dog med 5megapixl eller højer kunne også være fedt, måske nogen kender til den slags udstyr ???

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:45
Dato: 09-11-2006 14:25:34 Forfatter: netMedia.dk 
Vedkommende skal så samtidigt have en lave timeløn (under 20K) for at det kan betale sig når alle udgifter,ferietillæg, sygedage, husleje, udgifter generelt er betalt.

Jeg kan sagtens skaffe mig nogle huller i kalenderen, og jeg underbyder da gerne den nævnte timepris. For blot 19.000 kr. i timen, vil jeg gerne fritlægge alle de billeder, det skal være.

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Skrevet kl. 15:00
Dato: 09-11-2006 14:44:44
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
For blot 19.000 kr. i timen, vil jeg gerne fritlægge alle de billeder, det skal være.

mvh Hans

Åha da, man kan da heller aldrig lave en bette svipser, uden at Hans straks sidder i flæsket på en

...mente selvfølgelig en månedsløn på 20K. Godt så!

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)