|
Nu er jeg helt seriøst lidt forvirret... Hvordan i alverden kan i fylde 3 sider omkring hvem der fritskærer billeder bedst? Er lidt træt af at få flere mails, næsten 3-4 i timen. Glæder mig og åbner min hotmail og læser så om et billede der er fritskåeret, men at håret er lidt dårligt lavet! Kan I ikke fortsætte det via PM? Alternativt ville det være rart, hvor der var en knap, hvor man kunne bestemme ikke at få flere mails omkring nye indlæg i en tråd eller i kunne forstsætte i et privat forum på amino.dk? |
Fritlægning af billeder
|
Jeg vil kraftigt fraråde at det fortsætter over PM, for jeg synes debatten har været spændende, vi har fået en masse gode oplysninger mm. Hvorfor skulle folk dog gå glip af det? Men er helt enig med dig det kunne være smart hvis man lige kunne framelde sig de tråde man havde deltaget i, det tænker jeg også tit, der er dog en funktion når man laver et indlæg, men om den virker ved jeg ikke :) Det tester jeg nu |
|
Hej, Jeg har for nyligt rettet funktionen til at afmelde sig beskeder fra tråde man ikke længere ønsker at modtage notifikationer fra, så den skulle meget gerne fungere. Man finder den under "Administration" i topmenuen, vælger "Abonnementsliste" og finder så den tråd man ønsker at framelde sig og trykker på "delete". Jeg synes det ville være dumt at lægge en begrænsning på en debat, som der tydeligvis er ret stor og bred interesse for. Det ville netop være lidt i modstrid mod ideen i et debatforum. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Nu skal det ikke misforstås, men det er bare irriterende at modtage en del mails om et område der foreløbig ikke interesserer mig. Så i andre Aminoer, GO FOR IT! |
|
Få en e-mail når du får svar på dit indlæg.: Indrøm det, du er glemsom og derfor er det en god ide at få en e-mail når nogen svarer på dine kloge ord. Den ser ikke ud til at virke, jeg forsøgte at slå fluebenet fra før da jeg lavede et indlæg, men jeg får stadig en mail omkring det. |
|
Jeg har inden jeg oprettede dette indlæg fjernet mit abonnement på tråden, og nu fjerner jeg fluebenet, og så må jeg jo se om den har oprettet det igen - hvis det er tilfældet, så får jeg det ordnet :) Mvh. Joachim UPDATE: Hvis man ikke har et kørende abonnement på tråden, og man ved besvarelse fjernet fluebenet, vil man ikke modtage mails. Har man tidligere svaret uden at fjerne fluebenet og ikke fjernet abonnementet, så vil man stadig have abonnement på tråden selvom man fjerner fluebenet. |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
fed tråd ![]() de muligheder skal jeg da lige tjekke nærmere Anne |
Anne Fogel - smykker med mod
|
Hej Anne Jeg kan kun give dig ret. Det er da værd at prøve - jeg HAR sendt et par billeder til fritlægning. De første tre er alligevel gratis, så man har jo ikke noget at miste. At være iværksætter indebærer jo en masse valg - et af dem, må være, at man koncentrerer sig om det, man er bedst til.. Joytools er kun en fritidsbiks, der stadig er på returmoms. Det bekymrer mig dog ikke så meget, så længe, jeg tænker jysk og kun skyder det, min privatøkonomi kan undvære OG prioriterer min tid! Kort sagt - det kan vel ikke skade at sende tre billeder til gratis fritlægning. Jeg har universitetsstudie, 34 timers lønmodtagerjob og bestyrelsesarbejde i studentermeningheden ved siden af. Iværksættere må prioritere. I andre har vel noget andet at bruge tiden til end at diskutere tekniske detaljer om hår - for os små fisk, der ikke har den grafiske kompetence selv og starter i det små, der er det da et fantastisk tilbud!. Alle gode ønsker om gode fritlægningsresultater - uanset hvordan i vil gøre det. |
Det er IMHO ret besværligt at fjerne et abonnement igennem "Administration". Er det mon muligt at placere et link under "Subscribe.." der hedder "Unsubscribe"? Det ville være en rar funktion. |
Bliv gratis medlem