Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man "white listed"?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med en af mine mange sene nætter med tilfældig surfing, faldt jeg over en udtalelse fra Corey Rudl der fortæller om hvor vigtigt det er for ens email markedsføring, at man sikrer sig at man er white listed hos flere af de store udbydere af gratis emails. Dvs. yahoo.com, hotmail.com, gmail.com, aol.com etc. etc.

Desværre fortalte han ikke hvordan man gjorde dette, men kun at det var muligt for menig mand og at det betød at op til 80% af de markedsførings mails man sender ud, rent faktisk når igennem til modtageren.
 
Er der nogen af jer der kender noget til hvordan man skulle kunne blive white listed eller kender til "tjeck-lister" for hvordan man skal / ikke skal opbygge sin email markedsføring således at man undgår spam-filtre?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se at der er 60+ der har kigget på dette emne, men ingen der har svaret. Jeg håber ikke at det betyder at der ikke er nogen der ved det, for det betyder så samtidig at alle andre også udsender deres email markedsføring med en langt dårligere hit rate end det egentlig var muligt.

Jeg må søge videre

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller at vi ikke benytter email markedsføring :)
Eller at vi anvender et i forvejen whitelisted system

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Løsning 1 ville være en skam, men løsning 2 er naturligvis et alternativ

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Løsning 1 er skam den helt rigtige, når de ydelser jeg tilbyder ikke kan sælges via email markedsføring - jeg har forsøgt flere gange og det har aldrig givet en skid. Jeg laver ikke markedsføring for sjov, men for at tjene (flere) penge. Hvis et medie ikke virker for mig dropper jeg det - naturligvis.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Email markedsføring kan jo bruges på mange måder og behøver jo ikke give direkte salg. Det kan jo lige så vel være et spørgsmål om at gøre opmærksom på sig selv, således at kunden husker dig når behovet opstår. Eller at tilbyde kunden diverse gratis ydelser/råd mv. så de får en god opfattelse af din virksomhed og dermed henviser andre til dig... Mulighederne er mange.

Men hvis du har forsøgt og ikke har fået det til at virke, så er der naturligvis ingen mening i af fortsætte. Personligt har jeg dog svært ved at tro, at man kan sælge en vare/ydelse der er online relateret, uden at kunne drage nytte af email markedsføring.
 
Jeg kan kun sige, at det virker perfekt for mig og at mere end 50% af mit salg kommer den vej igennem. Netop derfor har jeg oprettet dette emne, for tænkt hvis dette tal kunne blive endnu højere.... Der findes vel ikke meget bedre end at kunne "styre" sin omsætning

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er markedsføring via e-mail ikke en saga blot i danmark - jeg mener - er der ikke et forbud mod at sende uopfordret e-mails ud til modtagere der ikke i forvejen har bedt om det?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo absolut. Men der er skam også utallige måder at få folk til at bede dig om at sende mails til dem.

Og ang. at være en saga, så vil jeg udfra hvad jeg har kunne læse mig til (jeg er ikke en guru ), vurdere at email markedsføring (hvis gjort rigtigt) er en af top 5 måderne at få salg på online.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke een måde at blive whitelistet på. Vi har arbejdet en del med det og har fået et par enkelte "whitelistings", men det bedste du kan gøre er at vælge en esp (email service provider) der har et godt samarbejde med de store isp''ere og webmail baserede tjenester.  Dermed kan du udnytte den troværdighed som esp''en har opbygget gennem deres lobbyarbejde.
 
Og nej, email marketing er ingenlunde dødt - faktisk udgør det en overvejende del af vores trecifrede million omsætning.
Virksomheder som forbrugerliv, Jatak, mailpepper og lign. har også gyldne tider, og de er alle email baserede.
 
Det sjove er så uudnyttet markedet er uden for DK''s grænser faktisk, især i Norge - der er virkeligt noget at hente der. Sverige også til en vis grad.
 
:)
d.

www.onapp.com

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael det er jo forbudt mod privatpersoner, men mener nu ikke det er forbudt at henvende sig gennem mail/tlf./personligt til virksomheder (B2B).

Så det er kun privatpersoner som selv skal give tilladelse til at en virksomhed gerne må sende mails - hvilket også flere virksomheder benytter sig af (permission marketing).
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)