Hvordan kommer Morten lige i problemer med hans chef og hans firma? Hvis jeg har en grafisk virksomhed og en ansat laver grafik tilmig og ved siden af har en side med toturials og Freebies af layers style m.m så ville jeg da kun hjuple!
Jeg har en dedikeret medarbejder der har flair for det han laver og går op i det. Han stjæler ikke kunder eller giver min virksomhed et dårligt omdømme, men viser udaftil at han er engageret i hans erhverv!
Og Henrik V Hvorfor er det ikke at blive selvstændig på en anstændig måde? Du har forfanden en mand der elsker det han laver og han benytter sin fritid på at blive klogere og dele hans viden inden for det fag? og det eneste du kan komme med at han er et dårligt menneske og burde ofre sin første fødte? Og det er da klart han lære en masse ved hans arbejde, thats whats its all about. Og er 99,9% sikker på at Morten ikke forbliver der til hans pension slår ind, sådan er det med 99,9% af ansatte nu om dage hvis ikke 100%?
Thumps Up for det du har gjort morten! |
Hej Morten, det er da en fin idé du har fået. Personligt kunne jeg aldrig drømme om selv at reparere min cykel, men det lyder som om der er masse som gerne selv vil. Og endnu vigtigere lyder du som om du brænder for det, så go for it.
Jeg tror egentlig bare din chef er lidt nervøs for om det er noget der vil stjæle omsætning fra ham. Sat ham ind i projejktet, så vil han måske bedre forstå det.
Dbh. Klaus Kjelstrup