Til Hans Stokholm Kjer
"Hvori består den gratis reklame", spørger du ?
- Lad os sige at du er medlem af en idrætsforening der vil rejse
kapital ..... de bestiller denne Noni-Læbe-Pomade af høj kvalitet og foreningens medlemmer kan sælge dem til udsalgspris kr. 42, 00 DKK (incl.
moms)
-- de har fx kun givet kr. 8,00 - 10,00 DKK + moms .... og der er både fortjeneste til klubben samt en lille fortjeneste til de der sælger læbepomaderne ... (Motivation er vigtig,ikke sandt? :))
På selve Læbepomaden - som mange sportsfolk bruger i kulde - er der fx trykt: idrætsforeningens
navn, et slogan, hjemmeside eller
anden info ....
Er dette ikke GRATIS REKLAME ??
Foreningen tjener jo på at distribuere læbepomaden/incl. den påtrykte reklame ....
Pomaden kunne også sælges fra foreningens restaurant/eller kantine .... (disk)
Om du havde din egen fx kosmetik shop, frisør, hudplejeklinik m.v. og bestilte disse læbepomader af høj kvalitet hjem med forretningens navn, slogan, tlf.nr. eller hjemmeside påtrykt og du giver 8-10,00 kr. for læbepomaden, ja, da kunne du da let anbefale dette produkt til de kunder der kom ind i butikken til fx samme pris som du har givet for produktet - eller fx kr. 20,00 - i det du henviser til at den normale udsalgspris er kr. 42,00
Ville kunderne ikke blive glade for at blive tilbudt et kvalitetsprodukt til fx 10,00 kr. som de normalt skulle betale kr. 42,00 DKK for ?? (her har jeg ikke selv haft nogen problemer ...tværtimod .... kun begejstring og tilbagevendende glade kunder ...)
- En både mindre og større virksomhed kunne bestille et bestemt antal læbepomader hjem (Puha...der er tør luft på kontorer), med påtrykt navn, slogan, hjemmeside etc.... Virksomhedens medarbejdere får at vide at hver gang de køber en læbepomade fra displayet, ja, da går der fx 10,00 kr. til firmaskovturen eller en rejse til Kroatien .... Igen GRATIS REKLAME for virksomheden og endda penge i kassen ....
Når din søn kommer hjem fra karate og spørger om du vil købe en læbepomade og støtte klubben, da er det ikke 420 DKK du skal af med, men 42 DKK. ..... eller fx 33,00 DKK. ....alt efter hvilken pris klubben/foreningen bestemmer sig for .... jeg tror du fik et NUL for meget på de 42,00 DKK :)
Man skal selvfølgelig vurdere om dette produkt er et for ens egen virksomhed.
Men jeg mener at enhver mindre virksomhed med mere end 20 medarbejdere - eller større virksomhed - kan rejse penge til et PROJEKT, EN REJSE, ELLER FIRMASKOVTUR ved at benytte sig af dette TILBUD.
Mit eget ønske med dette TILBUD er kun at folk opdager den høje kvalitet i produktet og genbestiller. Det skal siges at min
avance er MEGET LILLE, men når Netto kan blive rige når de kun tjener 0,4 øre
pr produkt når alle
omkostninger er betalt (mener jeg det er), da ser jeg også muligheden for at sælge MANGE POMADER og opnå en god fortjeneste herved.
Håber at jeg har besvaret dine spørgsmål, Hans ...
Bedste hilsner
Eric
PS: Vidste du iøvrigt hvor mange mennesker der er afhængige af læbepomader ...??