Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen Penge og få Masser af Gratis Reklame Samtidigt (Gratis Vareprøve)

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Få gratis vare prøve tilsendt ... 

- Hvadenten du ønsker at tjene penge, profilere din virksomhed, eller rejse penge hurtigt til et projekt, din forening, sportsklub da tror jeg næppe at der gives et meget bedre TILBUD end dette. 

Produktet er helt unikt og det vælter ind med anerkendelser fra folk der har tested det. 

Bedøm selv og få gratis vareprøve tilsendt.

m.v.h.

Eric Mortensen

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 13:22

Jeg opdager liger at server er ved at blive opdateret. Derfor virker billeder og evt. links ikke lige i dette øjeblik på denne side: http://Noni-Lip-Balm.com . Er snart oppe og køre igen,

Eric Mortensen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:51
Hvori består den gratis reklame?

Jeg skal jo købe dine læbepomader for at få lov til at reklamere på dem.

Sådan en overskrift irriterer mig. Produktet kan være udmærket - det ved jeg ikke noget om - men reklamen er ikke mere gratis end hvis jeg uddeler kuglepenne eller nøgleringe med mit firmanavn på.

Om det er en god fundraisingaktivitet for en sportsklub? Måske, hvis man skal rejse et lille beløb - men jeg aftager ikke automatisk for 420 kr. læbepomade, hvis knægten har dem med hjem fra karate i aften. Jeg synes, at en forening, som overvejer denne mulighed skal gennemtænke risikoen for at komme til at ligge inde med et restlager.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 14:13
Hej Eric,

Jeg har nu bedømt dit produkt ved at trykke på linket til websitet og vil nu gerne have tilsendt en gratis vareprøve.... men jeg vil ikke købe, for så er det ikke gratis.

Du kan sende prøven til:
HBI/V. M. Nielsen
Vesterbrogade 74, 4
1620 København

Tak :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:13
Du kan også sende en gratis vareprøve til:

Dimitri Hardorff
Fredskovhellet 4, st. th.
3400 Hillerød

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 15:26
 Til Hans Stokholm Kjer

"Hvori består den gratis reklame", spørger du ? 

- Lad os sige at du er medlem af en idrætsforening der vil rejse kapital ..... de bestiller denne Noni-Læbe-Pomade af høj kvalitet og foreningens medlemmer kan sælge dem til udsalgspris kr. 42, 00 DKK (incl. moms)

-- de har fx kun givet kr. 8,00 - 10,00 DKK + moms .... og der er både fortjeneste til klubben samt en lille fortjeneste til de der sælger læbepomaderne ... (Motivation er vigtig,ikke sandt? :))

På selve Læbepomaden - som mange sportsfolk bruger i kulde - er der fx trykt: idrætsforeningens navn, et slogan, hjemmeside eller anden info .... 

Er dette ikke GRATIS REKLAME ?? 

Foreningen tjener jo på at distribuere læbepomaden/incl. den påtrykte reklame .... 

Pomaden kunne også sælges fra foreningens restaurant/eller kantine .... (disk)

Om du havde din egen fx kosmetik shop, frisør, hudplejeklinik m.v. og bestilte disse læbepomader af høj kvalitet hjem med forretningens navn, slogan, tlf.nr. eller hjemmeside påtrykt og du giver 8-10,00 kr. for læbepomaden, ja, da kunne du da let anbefale dette produkt til de kunder der kom ind i butikken til fx samme pris som du har givet for produktet - eller fx kr. 20,00 - i det du henviser til at den normale udsalgspris er kr. 42,00

Ville kunderne ikke blive glade for at blive tilbudt et kvalitetsprodukt til fx 10,00 kr. som de normalt skulle betale kr. 42,00 DKK for ?? (her har jeg ikke selv haft nogen problemer ...tværtimod .... kun begejstring og tilbagevendende glade kunder ...)

- En både mindre og større virksomhed kunne bestille et bestemt antal læbepomader hjem (Puha...der er tør luft på kontorer), med påtrykt navn, slogan, hjemmeside etc....  Virksomhedens medarbejdere får at vide at hver gang de køber en læbepomade fra displayet, ja, da går der fx 10,00 kr. til firmaskovturen eller en rejse til Kroatien .... Igen GRATIS REKLAME for virksomheden og endda penge i kassen .... 

Når din søn kommer hjem fra karate og spørger om du vil købe en læbepomade og støtte klubben, da er det ikke 420 DKK du skal af med, men 42 DKK. ..... eller fx 33,00 DKK. ....alt efter hvilken pris klubben/foreningen bestemmer sig for .... jeg tror du fik et NUL for meget på de 42,00 DKK :)

Man skal selvfølgelig vurdere om dette produkt er et for ens egen virksomhed.

Men jeg mener at enhver mindre virksomhed med mere end 20 medarbejdere - eller større virksomhed - kan rejse penge til et PROJEKT, EN REJSE, ELLER FIRMASKOVTUR ved at benytte sig af dette TILBUD.

Mit eget ønske med dette TILBUD er kun at folk opdager den høje kvalitet i produktet og genbestiller. Det skal siges at min avance er MEGET LILLE, men når Netto kan blive rige når de kun tjener 0,4 øre  pr produkt når alle omkostninger er betalt (mener jeg det er), da ser jeg også muligheden for at sælge MANGE POMADER og opnå en god fortjeneste herved.

Håber at jeg har besvaret dine spørgsmål, Hans ...

Bedste hilsner

Eric

PS: Vidste du iøvrigt hvor mange mennesker der er afhængige af læbepomader ...??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 15:33
"Er dette ikke GRATIS REKLAME ??"

Nej, når jeg skal have penge op af lommen for at købe varen, for derefter at kunne sælge den videre, og HER kunne reklamere, er det ikke gratis.
Hvem siger jeg får solgt alle varene? Gør jeg ikke det er det ikke alene, ikke-gratis, men endda en underskudsforretning.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:42
Dimitri har udtrykt meget præcist, hvorfor det ikke er gratis for hverken en forening eller en virksomhed. Det er en mulighed for at tjene penge ved at sælge et produkt - fint, men ikke gratis.

Dato: 24-10-2006 15:25:31 Forfatter: Eric Mortensen

Når din søn kommer hjem fra karate og spørger om du vil købe en læbepomade og støtte klubben, da er det ikke 420 DKK du skal af med, men 42 DKK. ..... eller fx 33,00 DKK. ....alt efter hvilken pris klubben/foreningen bestemmer sig for .... jeg tror du fik et NUL for meget på de 42,00 DKK :)

På hjemmesiden beskriver du et scenarie, hvor hvert medlem i klubben får 10 pomader med hjem, som vedkommende skal sælge.

Hvis jeg skal løse dette "problem" for min knægt, koster det mig 420 kr.

Uanset hvordan du vender og drejer dit produkt, skal der være et marked, for at det kan afsættes. Jeg har ikke tænkt mig at analysere markedet hos danske foreningsmedlemmers familiemedlemmer, men at hvert medlem skulle kunne afsætte 10 pomader uden at overtræde dørsalgsloven forekommer mig usandsynligt.

Jeg har som sagt intet at udsætte på dit produkt. Jeg kender det ikke, men kan ikke umiddelbart se nogen grund til at det ikke skulle være lødigt. Var det ikke en idé også at markedsføre det lødigt. Du mangler f.eks. at forklare mig, hvilken merværdi jeg som køber får ved at købe en "Struer Karateklub-læbepomade" til 42 kr. i stedet for en Coop-læbepomade til under det halve.

mvh Hans

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 16:42

Svar I henhold til Hans og Dimitris ovenstående udtalelser om at det ikke er gratis reklame:

"Man skal jo ikke tage flere produkter hjem end man mener at kunne komme

af med ..." .... er bestillinger uden tryk køber jeg dem tilbage ... er der fejl i produkterne med/eller uden tryk tager producenten dem tilbage og tilbyder fuld refundering ...

Jeg forstår udemærket jeres pointe, men der skal i mine øjne intet til for at "dreje" den rigtigt for at det er 100% gratis reklame for ens virksomhed PLUS fortjeneste.

I dette tilfælde er det fx muligt at bestille bare 100 læbepomader til meget lav pris. - Om man IKKE mener at kunne komme af med disse - enten til fuld udsalgspris - eller til indkøbsrisen fx kr. 8-10,00 Kr. og få sit indskud igen (plus reklame ud til folk) - ja, da skal man da lade være. Havde alle iværksættere den holdning, ja, var det en ren flok kyllinger der rendte rundt ... (bare min mening ... og så tror jeg ikke Thorborg var blevet til ret meget .... :)

Selv er det umuligt for mig at se hvordan man kan tabe på dette om man fx startede i det små. Selv bestiller jeg 5000 hjem ad gangen ...

I mit nuværende tilfælde ville jeg håbe at nogen havde et restlager AKKURAT NU jeg kunne købe tilbage,

da der er hårdt brug for dem. Iøvrigt har jeg altid givet folk penge tilbage for andre produkter om de ikke var tilfredse.

Det er jo ikke for sjov skyld at jeg tilbyder en vareprøve som jeg selv betaler kr. 8,00 for. Det er jo netop

for at man selv kan teste produktet - eller få en der er professionel på dette område til at teste kvaliteten - og selv stå med produktet i hånden og se den påtrykte information.

Hans - vedrørende din søn der kommer hjem fra Karate og spørger om du vil købe en læbepomade til

fx 42,00 kr. siger du:

Hvis jeg skal løse dette "problem" for min knægt, koster det mig 420 kr.

Om han kom hjem med lodsedler, ville du så også føle dig forpligtiget til at købe alle de han havde ?

Da jeg selv var spejder solgte vi lodsedler så det sprøjtede os om ørene. UDEN at vores lokale spejderklub fik nogen egentlig reklame. Det er muligt NU.

Forstår sagtens din og Dimitris holdning ....

Men, har selv en anden lidt anden :)

Bedste hilsner

Eric :)

PS: Hans - jo jeg er igang med sammenligninger af tilsvarende produkter m.v. m.v. - det er jo helt NYT det her ... :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:49
Det vil aldrig være gratis reklame når jeg skal have pungen op af lommen, og så kan du argumentere nok så meget om en evt. fortjeneste.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)