Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen Penge og få Masser af Gratis Reklame Samtidigt (Gratis Vareprøve)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
OK..... Hvad nu hvis det var mig der tog pungen op ad lommen

og folk selv testede konceptet med et mindre antal fx 100 stk.

Var det så heller ikke GRATIS REKLAME ??

Nogen gange kan det være en god ide også at læse

lidt mellem linierne .... :))

Bedste hilsner

eric :)

PS: Så skal jeg fx selv tro på projektet, kemien skal være der, men

alt kan lade sig gøre .... i hvert fald i min verden ....

(jeg viger dog ikke væk fra mit første udgangspunkt på nogen måde)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:58
Gratis kan det aldrig blive, man skal have penge op af lommen, det koster arbejdstid og DET ER PISSE IRRITERENDE for lille peter og hans familie der nu skal afsætte varen.

Hvor mange foreninger har en målgruppe hvor læbepomader vil give en stor afsætning?

Afslutningsvis er det iøvigt imod lovgivningen af sælge reklameartikler.

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 20:30

Kære Steinmejer,

Der er jo ingen medlemmer i en forening der bliver tvunget til at sælge "et-eller-andet-produkt-" for at rejse penge  til foreningen ..... jeg ved ikke om du har været involveret i foreningsliv før ..... foreningen spørger om der er nogen frivillige der kunne tænke sig at være med i projektet og tjene en lille skilling ekstra selv ... da jeg var barn var vi lykkelige når vi fik disse tilbud i fodbold- eller spejderklubben ...

I en forening er det således at skulle lodsedler ikke blive solgt af "Lille Peter", ja, da afleverer han bare dem tilbage ... han kommer jo ikke i fængsel eller lign. fordi han ikke får solgt sine fx lodsedler...og der er intet pres.

I dette koncept nævnte jeg bare et eksempel på at der ikke skulle mere til at et bestemst antal medlemmer solgte bare 10 produkter hver ..... kan det virkeligt være PISSE IRRITERENDE ?? Der er jo ingen tvang ....

(Hvor er Iværksætterånden hér :) .... I øvrigt: "Hvem har sagt at det er børn der skal sælge dem...der er da masser af vokse, ikke sandt ..?"

Det undrer mig MEGET at du siger at det er imod lovgivningen at sælge reklameartikler ....

Masser af foreninger sælger fx engangslightere med deres logo på og overskuddet går til foreningen .... så den tror jeg ikke helt på, men vil da selvfølgelig se på dette ...

Du siger:

Hvor mange foreninger har en målgruppe hvor læbepomader vil give en stor afsætning?

Danmark er "Foreningernes Land" ...det ved enhver .... selv har jeg altid troet at det kun var piger der brugte læbepomade, men der har jeg taget helt fejl. Får bare at nævne et enekelt eksempel er det oplagt at

enhver idrætsforening hvor det vælter med Håndboldpiger,  osv. osv. ville være interesseret ... Dette koncept er allerede testet og afprøvet før med stor success .... der er bare kommet et NYT produkt på markedet der er anderledes og kan leveres til en langt billigere pris end før .....

Fortsat god aften,

Eric :)

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:37
Det er med statsgaranti ikke lovligt.

Jeg arbejder selv i en bank hvor vi støder ind i problemstillingen.

Ikke kunder kommer af og til ind og vil have nogle børnevenlige sparebøsser. Da det udlukkende er til vores kunder kan de ikke få dem, netop fordi vi ikke må sælge dem da det går ind under reklameartikler.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:42
Dato: 24-10-2006 20:30:08 Forfatter: Eric Mortensen

(Hvor er Iværksætterånden hér :)

Jamen Eric - det er jo ikke iværksætterånden der mangler. Det, jeg mangler, er forståelsen for, at du markedsfører dit produkt på en falsk forudsætning - ikke andet.

- nåjo. Jeg vil ikke give 42 kr. for en læbepomade, men hvis andre vil, er det da fint for mig.

mvh Hans

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 20:54

Kære Hans du siger ..?

"Jeg markedsfører et produkt på falske forudsætninger ...?"

Jeg har et glimrende, kvalitetsprodukt, til en pris som ingen andre med garanti kan konkurrere med ..... herefter har jeg selv "som inspiration" tilføjet nogle ideer som enten foreninger, eller virksomheder kan have gavn af .....

Hører meget gerne hvad "de falske forudsætninger er" ....og jeg er da den første til at lytte om jeg har tilføjet noget forkert på min website .... kan ikke rigtigt få øje på det ....

Men lytter da selvfølgelig til fornuftige folk.

På forhånd Tak,

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:59
De falske forudsætnigner er udtrykket "Masser af Gratsi Reklame".

mvh Hans

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 21:15

Hej Hans,

Efter at have været i Reklame - og Marketing i mere end 20 år - især internationalt -

da kan jeg i hvert fald selv skabe masser af gratis reklame med dette produkt i min

hule hånd .... og jeg kan rådgive andre til at gøre det samme, og hjælpe kunden med

at følge sagen til dørs .... skulle det at et projekt ikke lykkedes, ja, da måtte jeg jo så

tage det på mine skuldre ...

.... Nu er vi i et debatforum - hvor man heldigvis kan lære mange ting - og det du henviser

til er subjectlinien i denne tråd: "Få masser af GRATIS REKLAME ....."

På min website http://Noni-Lip-Balm.com der på ingen måde er forandret - udover at et par testimonials er kommet til - står der: "Tjen Penge og få masser af God Reklame" og det var nok det der burde ha´ stået i subject line, indrømmer jeg ....

Men, den kan jeg ikke forandre nu :))

Bedste hilsner

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 21:24

Kære Steinmejer,

Er selvfølgelig kun glad for at du gør opmærksom på dette.

Tilsyneladende er der forskel på Banker (virksomheder) og Foreninger .... for jeg ser masser

af foreninger sælge reklameprodukter med deres navn på, hvor overskuddet går til foreningen.

Om en virksomhed IKKE må sælge et produkt med deres eget navn på til deres egne medarbejdere

fx i kantinen, med henblik på at rejse penge til en "kanon skovtur" lyder tosset. MEN, sådan er der

jo så meget der er. Derfor vil jeg da 100% lytte til dine ord og undersøge sagen.

Derfor også TAK til dig,

Bedste hilsner

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:15
Fred med det, Eric. Der er allerede skrevet alt for meget i denne tråd.

Læbepomader med firmanavn er en glimrende idé.

mvh Hans

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)