Kære Steinmejer,
Der er jo ingen medlemmer i en forening der bliver tvunget til at sælge "et-eller-andet-produkt-" for at rejse penge til foreningen ..... jeg ved ikke om du har været involveret i foreningsliv før ..... foreningen spørger om der er nogen frivillige der kunne tænke sig at være med i projektet og tjene en lille skilling ekstra selv ... da jeg var barn var vi lykkelige når vi fik disse tilbud i fodbold- eller spejderklubben ...
I en forening er det således at skulle lodsedler ikke blive solgt af "Lille Peter", ja, da afleverer han bare dem tilbage ... han kommer jo ikke i fængsel eller lign. fordi han ikke får solgt sine fx lodsedler...og der er intet pres.
I dette koncept nævnte jeg bare et eksempel på at der ikke skulle mere til at et bestemst antal medlemmer solgte bare 10 produkter hver ..... kan det virkeligt være PISSE IRRITERENDE ?? Der er jo ingen tvang ....
(Hvor er Iværksætterånden hér :) .... I øvrigt: "Hvem har sagt at det er børn der skal sælge dem...der er da masser af vokse, ikke sandt ..?"
Det undrer mig MEGET at du siger at det er imod lovgivningen at sælge reklameartikler ....
Masser af foreninger sælger fx engangslightere med deres
logo på og
overskuddet går til foreningen .... så den tror jeg ikke helt på, men vil da selvfølgelig se på dette ...
Du siger:
Hvor mange foreninger har en målgruppe hvor læbepomader vil give en stor afsætning?
Danmark er "Foreningernes Land" ...det ved enhver .... selv har jeg altid troet at det kun var piger der brugte læbepomade, men der har jeg taget helt fejl. Får bare at nævne et enekelt eksempel er det oplagt at
enhver idrætsforening hvor det vælter med Håndboldpiger, osv. osv. ville være interesseret ... Dette koncept er allerede testet og afprøvet før med stor success .... der er bare kommet et NYT produkt på markedet der er anderledes og kan leveres til en langt billigere pris end før .....
Fortsat god aften,
Eric :)