Eric vil du ikke være sød at gøre mig en tjeneste? Tag 5 min og læs hvad fx hans skriver til dig! Og lad så være med at komme med den samme salgstale igen og igen. Hele kritikken går på din overskrift hvor du skriver det er GRATIS. For så længe jeg skal betale noget eller skal risikere noget er det IKKE gratis! Markedsføringen er af virksomheden er ikke gratis!!!!!! Synes da det er et ok produkt du har, men du har altså ikke opfundet den dybe tallerken, vi taler om ganske alm. videresalg. Eneste problem er at du skriver at det er gratis hos dig |
Tjen Penge og få Masser af Gratis Reklame Samtidigt (Gratis Vareprøve)
Halleluja ... Tror at vores ord krydsede hinanden samtidigt, Boysen :) Ha´en fin aften, Eric :) |
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
Nu er det ikke for at rippe op i denne debat, men har lige et indspark. |
Hej Lige en kommentar til Steinmejer''s indlæg om hvor vidt det er lovligt at sælge reklameprodukter: Jeg vil mene at grunden til at i ikke "må" sælge jeres sparrebøsser er at rent budgetmæssigt er "forhånds" -afskrevet som en reklameudgift og derfor ikke er en lagervarer men et "visitkort"... Dermed bliver det ulovligt Med venlig hilsen Charly Tyllesen |
Kære Allesammen, Har nu skrevet til SKAT efter at have forsøgt at komme igennem per telefon til en rådgiver i 20 min. Venter på svar. I vores lille debat her er vi nu kommet over det kapital hvor jeg fejlagtigt skrev at det var GRATIS i Subject line. Lige en en tilføjelse: Nu er der flere af jer i dette indlæg der har gjort denne læbepomade til en decideret REKLAMEGAVE ... Ingen tvivl om at læpepomaden når vi trykker Navn, Slogan og fx Hjemmeside på er en fin lille reklamegave. Men i virkeligheden er der tale om et produkt. Om banker ikke må sælge sparebøsser med deres navn på til deres kunder, det skulle ikke undre mig. Og om der er forskel på momsreg. foreninger og alm. virksomheder, vil vi nu også få svar på fra SKAT. Så indtil sagen er løst og svar fra SKAT dukker op, ja, da kan jeg kun sige at: - Det er stadigvæk muligt at få tilsendt en eller flere 100% gratis vareprøver (det tager dog 14 dage før de er hjemme, med mindre jeg vælger UPS-løsningen ... - Vi har et glimrende produkt i form af en læbepomade af meget høj kvalitet baseret på den efterhånden meget breømte NONI-plante der IKKE er tilsat alt muligt skidt som: ALkohol, Parfume, Lanolin, Petrokemiske olier og Voks, Vaseline, Parafenylendiamin, Neomycin, Benzokain, Kathon CG. Cliochinol, Kolofonium, Parabener, Alkohol denat., Perubalsam, Formaldehyd, Quaternium-15. - selv VAND - er der ikke i denne læbepomade. .... Hvor flere af stofferne fx gør folk direkte afhængige af Læbepomade, da et stof som fx ALKOHOL udtørrer læberne, så folk er nødt til at smørre sig konstant ..... der findes masser af information på nettet om at dårlige læbepomader gør folk afhængige, og det er også nævnt i diverse seriøse online leksika (bare slå op på LIP BALM i Google og se de først sider ....... alene omkring dette emne kunne en hel ny debat begynde ....) - Vi kan levere denne læbepomade helt ned til ca. kr. 8,00 (alt efter dollarkurs) + at der vil blive lagt 6% VAT på når man bestiller direkte fra fabrikken .... Vejledende udsalgspris er kr. 42,00 ..... Man kan bestille læbepomaden med eller uden sit FIRMANAVN, SLOGAN, eller anden info som fx WEBSITE til akkurat samme indkøbspris som ovenstående ca. kr. 8,00 .... plus VAT Det er muligt at læse mere om dette TILBUD på http://Noni-Lip-Balm.com The Sky is the Limit !!! Bedste hilsner Eric Mortensen PS: jer der ønsker vareprøver bør dog sende mig en PM her og ikke skrive den i selve debatten her. |
Hej ... Der var flere som i henhold til mit tidl. indlæg her påstod at det ikke var lovligt at sælge reklamegaver med sit eget navn på. Her er svar fra SKAT der siger at der ER lovligt. Bedste hilsner Eric Mortensen Til Erik Mortensen. Tak for henvendelsen. SKAT skal vejledende oplyse: Du køber nogle varer til videresalg, og om du vælger, at have dit firmanavn på varen, har ingen betydning. Tilsvarende er dit salg til en forening, en almindelig momsmæssig transaktion. Det er uden for din virkomsomheds område, hvordan foreningen behandler varen. Har du flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen. Med venlig hilsen Anja Bialas SKAT Kundecentret Tlf. 7222 1818 |
Du kan også nemt komme ud fra at få forskellige svar fra SKAT alt efter hvem du nu lige får fat i. |
Hej Helmer, I mit brev til SKAT har det intet været nævnt om salg til private, Bedste hilsner Eric Mortensen |
Nu bestod den store uenighed i, at du brugte ordet gratis, og det vil det aldrig være (som jeg mener at du også medgav til sidst). Jeg har endnu ikke gået min gratis vareprøve, er den på vej? |
Kære Dimitri, Flere drejede hurtigt denne lille debat ind på at det var ulovligt at sælge vareprøver med sit eget navn på. Det er hermed bevist at det IKKE er .... (henleder opmærksomheden på det brev fra SKAT som jeg fik i dag og kopierede til den tråd) vedr. GRATIS VAREPRØVER: "På alle de websites vi har haft omkring disse gratis læbepomader/vareprøver har der med store bogstaver stået at der ville gå 14 - 21 dage før at at VI SELV modtog dem fra USA. Det kan du bl.a. tydeligt læse her: http://Noni-Lip-Balm.com " Om jeg var dig ville jeg sende en PM vedr. bestilling. Så er der ligesom mere system i det. Bedste hilsner Eric :) |