Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 5 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er lige netop det indtryk jeg også fik og det er ikke mig. Kun til allersidst huskede han lige at komme ind på produktet og hvor vigtig antioxidanter jo er. Så mig og hende jeg var med fik kun igen bekræftet at Mannatech har hjertet på rette sted og det er firmaet for os.

MVH Marianne

Sætter DU pris på DIN sundhed? Så klik...

www.mannapages.com/4you  

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:40
Ja, jeg synes personligt at det er helt forkasteligt at man starter et koncept alene for at tjene hurtige og store penge. Man glemmer næsten helt kvaliteten og realiteten af produktet man sælger.

Vågn nu op i store network koncept opfindere, Reele produkter, der er vel dokumenteret og godkendt specielt her i landet.

Så svært er det vel heller ikke vel ?

Jeg kan kun støtte de selskaber der fokuserer mere på realiteten af sit produkt en penge indtjening. Det kommer helt af sig selv, hvis produktet er kanont.

Tager jeg helt fejl ????

Og en sidste ting. Tro ikke alt hvad i får at vide indenfor NM (MLM), undersøg undersøg undersøg altid tingene selv hos de relavante kilder inden i går ind i det.....MEGET VIGTIGT.

Og vær nusikker på at der er et marked for det i Danmark. I ved selv hvor kræsne og kvalitets beviste vi dansker er.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:50
Nemlig Henrik

Lige mine ord

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:57
Dato: 07-07-2007 17:39:57
Forfatter: BCC Import
Ja, jeg synes personligt at det er helt forkasteligt at man starter et koncept alene for at tjene hurtige og store penge. Man glemmer næsten helt kvaliteten og realiteten af produktet man sælger.

Vågn nu op i store network koncept opfindere, Reele produkter, der er vel dokumenteret og godkendt specielt her i landet

Jeg synes også det er helt forkastelig at men generaliserer på den her måte uten noen som helst forkunnskap.

AGEL ble IKKE startet av Randy Gage, men av Glen Jensen og Carig Bradley. Øverst i nettverket ligger Randy Schroeder, han har blandt andre sponset Erik Worre, som igjen har sponset Randy Gage, det var flere tusen medlemmer i Agel før Randy Gage signet opp. At han velger å fokusere på forretningsidéen fremfor produktene får være hans valg. Å kalle det forkastelig er jeg helt uenig i. I alle aspekt av dagens næringliv så startes der daglig opp forretninger basert på om forretningsidéen er god eller ikke. Siden dere nevner FLP (har ingenting i mot FLP), men er det ikke fakta at det i FLP er mange tusen MENN der selger MAKE-UP og andre "kvinne produkter". Gjør de det for de synes produktene er fantastiske eller gjør de det for å tjene penger (les: forretningsidé).

Jeg er også under Randy Schroeder (selvsagt, men ikke under Randy Gage uten at det hadde noen betyding for mitt valg).

Jeg møtte selv Randy Gage i Singapore og Malaysia i Mars like etter jeg ble med i Agel, selv om jeg ikke er i hans team (A-Team). Ogh jeg mener bestemt han er en av de beste nettverkere i Verden, selv om jeg personlig holder Randy Schroeder på plassen OVER.  Sist weekend var jeg nok en gang i London og møtte management, Randy & Tara Schroeder, David & Ann Feinstein og andre ledere. At de ikke fokuserer på produkt er FEIL. Stadig lansering av nye produkter og forksning på nye produkter beviser dette. Denne måned ble FLX lansert I EU. Et fanatstisk produkt som dere vil høre mye om i fremtiden. Samme weekend ble HRT lansert i USA (kommer til EU senere). PRO er også lansert i USA i år (også til EU senere). AGEL har nå 8 produkter (+ L-argenine) og flere er på vei.

At AGEL også er en glimrende forretningidé er det ingen tvil om. I June betalte AGEL tilbake siste sjekk til ASH CAPITAL og er nå hundre prosent gjeldfri etter 2 års drift. Det er ikke mindre enn fantastisk. Samtidig har de åpnet i 43 land og utviklet 6 nye produkter (de startet med 2).

Men nok om det. Ville bare ytre min mening om generalisering og feilinformering.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 19:06
Hej Rune.

Jeg mente ikke at Agel startede deres koncept op, på grundlag af at tjene hurtige og store penge hurtigt.

Hvis det er forstået som et angreb på Agel, så beklager jeg meget det var ikke meningen.

Jeg mente at jeg kan ikke døje koncepter, de udelukkende gør deres gøren ved at fokuserer på stor indtjening.

ROLIG ROLIG, jeg undskylder min misforståede ord i den her sammenhæng.

Agel er sikkert et godt koncept og produkterne er måske også gode. men det vil jeg vide mere om når jeg har undersøgt det nærmere. Er specielt spændt på de godkendelser de har i Danmark, dem vil jeg gerne have vertificeret.

My depest apologies......

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:25
Dato: 07-07-2007 19:06:09
Forfatter: BCC Import
Hej Rune.

Jeg mente ikke at Agel startede deres koncept op, på grundlag af at tjene hurtige og store penge hurtigt.

Hvis det er forstået som et angreb på Agel, så beklager jeg meget det var ikke meningen.

Jeg mente at jeg kan ikke døje koncepter, de udelukkende gør deres gøren ved at fokuserer på stor indtjening.

ROLIG ROLIG, jeg undskylder min misforståede ord i den her sammenhæng.

Agel er sikkert et godt koncept og produkterne er måske også gode. men det vil jeg vide mere om når jeg har undersøgt det nærmere. Er specielt spændt på de godkendelser de har i Danmark, dem vil jeg gerne have vertificeret.

My depest apologies......

No problemos amigo.

Selvsagt skal du undersøke alt omkring Agel innen du eventuelt starter. Nå kjenner jeg ikke til spesifikk godkjenning i Danmark, de jeg er Norsk og mitt satsingsområde er Asia. Agel er åpent i ca 20 land i EU.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 22:47
Hej Agel4you.

Jeg har set DVD´en og synes umiddelbart det lyder godt også deres systemer for bonus. Det der kan bekymre mig er at de 2 startpakker der er på hendholdvis 250 0g 1000 usd er måske lige i overkanten. Man burde lave en lille startpakke også, så folk kunne købe lidt prøver hjem til sig selv først.

Ydermere savner jeg godkendelser i Danmark, fra diverse i sundhedssektoren, da det er det danskerne kan forholde sig best til og ikke skal være bange for at man bliver syg af produkterne. Forefindes der dokumentation for godkendelser i Danmark af produkterne?

Men alt i alt et godt koncept, med umiddelbart gode produkter.

Kontakt mig venligst pr email på: info@bccimport.dk, så vi kan få lidt mere ud af konceptet. Måske endda forhandle det.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:29
Hej Alle

så er der kommet lidt mere på min hjemmeside

www.agel4you.dk

forsat godt sommer ferie til alle

Karsten Aagaard

Østerstræde 14

4300 Holbæk

Danmark

+4559451994  mobil+4550521122

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:55
hej

så er der kommet en lille Randy Gage video på hjemmesiden

har liget været i istanbul, til et weekend kursus med Randy Gage, kanon godt som altid

kan i hygge

mvh Karsten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:32
I var vidst ganske mange afsted fra Danmark kan jeg forstå? Plejer jo lidt omgang med jeres australske upline, Rod Moore ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 5 ud af 31 (304 indlæg)