Agel's European Union market continues to experience outstanding growth. In fact, we have overwhelmed the UPS shipper in Portugal and they have not been able to keep up with Agel orders. As a result, UPS in Portugal has contracted with seven other companies to help with shipping. This is another amazing demonstration of the growth going on in Portugal and the EU.
Several thousand backorders were just processed and filled in the EU, putting EXO, MIN, FIT, OHM and FLX on backorder status again. The Agel operations team has worked furiously to move as much product in country before the weekend. A large shipment of EXO has already been shipped and will arrive on Monday. Agel's operations team has also sent large shipments of MIN, FIT, OHM and FLX, which should arrive early next week.
Er prdodukterne godkendt til salg i Danmark umiddelbart er der nogle af ingredienserne jeg godt kunne have min tvivl med. Og produkter der er lavet i udlandet der indeholder vitaminer mv. plejer også at være svære at få lov at sælge i DK da de typisk indeholder større doseringer end vi i DK tillader.
Du har ret. Nogle af produkterne vil kræve mindre justeringer. Blandt andet produkter med tilsatte vitaminer og mineraler. Her laver Agel en version til Danmark, Norge, Sverige og Finland, hvilket sagtens kan lade sig gøre.
Og det vil også være nogle produkter, som ikke vil blive godkendt til videresalg i Danmark, så dem kan vi kun tage hjem til eget forbrug.
Alle piger og kvinder bruger det!Og vi mænd bruger det også (altså kvindernes)I
kvinder kender garanteret mærkerne ’Aveda’ og L’orial Forsker og udvikleren af Aveda og mange andre top mærker som L’orial
er den samme person som har udviklet ’AGELESS’ – som hun selv siger det er det bedste jeg nogen sinde har lavet, netop fordi jeg fik fuldstændig frie hænder til at bruge kun de bedste ingredienser og uden brug af de kemiske stoffer som ikke er sundt for ansigt og hud.
Så det er en helt ny og kæmpe mulighedAgeless – Agel’s meget roste ’skin care’ serie.Alle der har haft muligheden til at prøve det mm. roser det helt op i skyerneJAgeless er klar til os på mandag den 11. feb.mvh Karsten Aagaardinfo@agel4you.dk