Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 8 ud af 31 (304 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

god jul til alle samt en lille update Big Smile

European Union Backorders Update

December 7, 2007

Agel's European Union market continues to experience outstanding growth. In fact, we have overwhelmed the UPS shipper in Portugal and they have not been able to keep up with Agel orders. As a result, UPS in Portugal has contracted with seven other companies to help with shipping. This is another amazing demonstration of the growth going on in Portugal and the EU.

Several thousand backorders were just processed and filled in the EU, putting EXO, MIN, FIT, OHM and FLX on backorder status again. The Agel operations team has worked furiously to move as much product in country before the weekend. A large shipment of EXO has already been shipped and will arrive on Monday. Agel's operations team has also sent large shipments of MIN, FIT, OHM and FLX, which should arrive early next week.

mvh Karsten Aagaard

www.agel4you.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:40

Er prdodukterne godkendt til salg i Danmark umiddelbart er der nogle af ingredienserne jeg godt kunne have min tvivl med. Og produkter der er lavet i udlandet der indeholder vitaminer mv. plejer også at være svære at få lov at sælge i DK da de typisk indeholder større doseringer end vi i DK tillader.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:08

Du har ret. Nogle af produkterne vil kræve mindre justeringer. Blandt andet produkter med tilsatte vitaminer og mineraler. Her laver Agel en version til Danmark, Norge, Sverige og Finland, hvilket sagtens kan lade sig gøre.

Og det vil også være nogle produkter, som ikke vil blive godkendt til videresalg i Danmark, så dem kan vi kun tage hjem til eget forbrug.

Målet er dog at gøre alle klar til videresalg.

Hilsen

Anders

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 22:29

hej

vil lige takke Anders for hans fint svar, håber vi ses i frankfurt, til Randy Gage

poster så snart der er noget nyt Smile

mvh Karsten Aagaard

www.agel4you.dk

info@agel4you.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:10

hej alle

har brug for nogle tal,er der nogle der ved hvar Amway havede af omsætning i US de

2 første år ?

håber der er nogle der kan hjælpe mig

mvh Karsten Aagaard

www.agel4you.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:42

hej

så er min eu hjemmeside opp at køre

http://agel4you.team1one.eu/

mvh karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 17:30

hej alle amino venner

er lige kommet hjem fra Austin Texas, fra trænning med Randy Gage og de andre diamonds i agel.

alt i alt en kanon uge i USA sen masser af input samt nyheder.

så hvis der er nogle der skulle have tid og lyst, så er der PBR for den der vil se muligheden eller smage produkterne.

for god ordens skyld, tilmelding på 59451994 da der er ved at være fuldt hus. adressen er : østerstræde 14 - 4300 Holbæk kl 14.00

eller hvis man ikke har til ,smid en mail til mig for nogle prøver og et magasin på info@agel4you.dk

mvh Karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 01:31

Kære venner,Så går det løs!

Alle piger og kvinder bruger det!Og vi mænd bruger det også (altså kvindernes)I

kvinder kender garanteret mærkerne ’Aveda’ og L’orial  Forsker og udvikleren af Aveda og mange andre top mærker som L’orial

er den samme person som har udviklet ’AGELESS’ – som hun selv siger det er det bedste jeg nogen sinde har lavet, netop fordi jeg fik fuldstændig frie hænder til at bruge kun de bedste ingredienser og uden brug af de kemiske stoffer som ikke er sundt for ansigt og hud.

Så det er en helt ny og kæmpe mulighed Ageless – Agel’s meget roste ’skin care’ serie.Alle der har haft muligheden til at prøve det mm. roser det helt op i skyerneJAgeless er klar til os på mandag den 11. feb.mvh Karsten Aagaardinfo@agel4you.dk 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:41

hej de damer og herre

så er ageless tilgængelig, i EU

www.agel.com

mvh Karsten Aagaard

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:39

Lidt tankevækkende at dette er så uinteressant, at ingen har gidet at kommentere det trods dine mange forsøg på at gøre tråden synlig.

Side 8 ud af 31 (304 indlæg)