Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 1 ud af 31 (304 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle

her er lidt om hvorfor jeg har valgt agel, det startede for ca, 4 år siden da min kone, begyndte at forhandle

forever living produkt ( aleo vera ), ellers regtig godt produkt, som jeg selv har haft glæde af.

så hun startede,og det gik fint,ikke det store men ok.

i starten tænkte jeg , hvad f... er det noget pyremide noget, men jeg blev klogere, da jeg tog mig tid til at sætte mig lidt ind i firmaet,hvordan bonusplanen og div forskellige ting man, nu må læse, når ens kone er startet på sit eget firma.

så jeg var gået og blevet lidt tændt, på selv skulle starte noget, og kikkede på forskellige mlm firmaer,

og hvad de havede at tilbyde, det var kun aleo vera som jeg syntes om, så det hele gik lidt i glemme bogen.

intil jeg blev kontaktet af en af mine venner, som jeg kendte gennem, min kones aleo vera firma,

som sagde at der var noget nyt på vej.AGEL sagde han og jeg var strags på nettet hele natten og læse om dette nue der var på vej.

AGEL Hvad er det ??

det er kost tilskud, der findes i små poser, med forskellige navne og indhold, bestående af gele.

grunden til at det er i gele form , er at kroppen, hurtigere optager vetaminer og miniraler, hvis der er i flydende form eller gele.

dette link beskriver nogle af de produkter, og hvad de indeholder, jeg kunne godt selv, skrive det,

men det ville bare være det samme.

http://www.ageldenmark.dk/teknologi.pdf

og der er flere produkter på vej

AGEL hvordan skal det sælges??

mulighed 1:

RETAILER - 250 USD for startpakken plus 35 USD i indmeldelse:

Du får ét forretningscenter - 4 boxe á 30 stk. produkter, samt en pakke med brochure. RETAILER har 7 forskellige indtjeningsmuligheder. F.eks bonus når du starter en ny forhandler.

mulighed 2

EXECUTIVE - 1000 USD for startpakken plus 35 USD i indmeldelse:

Du får tre forretningscentre - 16 boxe á 30 stk. produkter, samt 2 pakker med brochure. EXECUTIVE giver dig adgang til alle 8 indtjeningsmuligheder i Agel. F.eks EXECUTIVE bonus der udbetales for hver 1000 PVér der er i vækst.

BONUS PLAN :

jeg startede som executive, hvorfor ??? fordi jeg ser en stor mulighed, jeg ikke vil gå glip af + jeg syntes at

produkterne er gode, den jeg har prøvede, levede op til mine forventerninger, om det ikke bare er en klat gele,

man intager, men det virkede på min krop og nogle af mine kollegaer på arbejde, som jeg fik overtalt til at prøve

hvad er mine tanker om dette marked i DK/EU ??

jeg mener det er holdbart, det skal bare have tid, som at andet nyt, det var også sådanne, da FLP kom til danmark.

og se nu dem der var med for starten, ja de mangler ikke n
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 02:07
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:57
Dato: 03-11-2006 02:07:05 Forfatter: agel4you

havede ellers håbede på lidt modstand , men jeg ser det som et positivt tegn.

Ja, eller at folk er ligeglade......

mvh Carsten

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:04
hmm
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:11
Dato: 03-11-2006 02:07:05 Forfatter: agel4you
hej

havede ellers håbede på lidt modstand , men jeg ser det som et positivt tegn.

agel4you

karsten aagaard

Måske skyldes den manglende modstand, at det ikke virker så synderligt professionelt når man forbinder "reklame" for forretningsmulighed med den åbenlyse mangel på spell-check på din PC ;-)

Der er diskussioner man ikke tager ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:26
Håber du har sat dig ind i FLP''s policy om at være aktiv i 2 mlm forretninger på en gang

Hvis dit navn står hos FLP og nu også hos AGEL, så husk at du under ingen omstændigheder må bruge dine referencer, kunder, downlines osv fra den ene forretning til rekrutering i det andet...

Forever

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:29
Dato: 04-11-2006 23:25:40 Forfatter: Forever Prentow
Håber du har sat dig ind i FLP''s policy om at være aktiv i 2 mlm forretninger på en gang

Hvis dit navn står hos FLP og nu også hos AGEL, så husk at du under ingen omstændigheder må bruge dine referencer, kunder, downlines osv fra den ene forretning til rekrutering i det andet...

Forever

som jeg skrev, er det min kone der sælger flp produkter, og ja, jeg kender godt reglerne

mvh agel4you

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:40
He, he, he - der er åbenbart nogle networkere fra FLP, HerbaLife og TNI m.fl., der er "bange" for den nye konkurrence med Agel...!?

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:30
Konkurrence???? Hvor????

Kræver konkurrence ikke at der er noget konkurrerer over?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 04:39
Dato: 17-11-2006 16:39:54 Forfatter: Network Consult
He, he, he - der er åbenbart nogle networkere fra FLP, HerbaLife og TNI m.fl., der er ''bange'' for den nye konkurrence med Agel...!?

nej nej det tror jeg ikke

Da Agel gik ind i Israel blev Agel fra dag èt det største Network Marketing dernede. De firmaer som var der i forvejen, forsøgte med ALLE midler at gøre hvad de kunne for at Agel ikke skulle finde fodfæste i landet.  Direktører fra forskellige firmaer ringede til Toldvæsenet og fortalte dem at Agel smuglede heroin i produkterne og derfor, selvom man naturligvis ikke fandt noget som helst som ikke var i orden, blev produkterne afvist i FEM MÅNEDER. I fem måneder havde teammedlemmerne i Israel ikke produkter - kan du forestille dig deres mareridt?

og ny konkurrence nej slet ikke,

når jeg løber har jeg 1 lille brik juice 1 gulerod 2 marmalade madder  1/2 citron 1 stk spinat kugle

1 stykke chocolade med, og ikke mindst 4 cl aloevera juice med i en lille pose

jeg gider da ikke at tage en  OHM med der vejer 22 gram koster ca 10 kr og indholder

Agel OHM Ingredients

Vitamin C (Ascorbic acid)

an essential water-soluble vitamin, a powerful antioxidant against free radicals, is helpful for neurotransmitters synthesis (helping with coordination) Vitamin C helps you receive energy by efficiently metabolizing amino acids (from protein). Vitamin C is found in citrus, berries, fruits, & green vegetables. Early signs of deficiency are usually in elderly, alcoholics, and infants. Vitamin C may guard against colds and help your immune system.

Vitamin B1

an essential water-soluble B-vitamin. Thiamin is an enzyme cofactor (with TPP) for efficient conversion of protein, carbohydrate and fat into energy. Thiamin is important for proper functioning of nerve membranes. It is needed for the metabolism of many sugars. Thiamin is found in whole grains, meats, greens & beans. Early signs of deficiency are depression, muscle weakness (after only 10 days), apathy, confusion, irritability and rapid degeneration of nervous system activity.

Vitamin B2 (Riboflavin)

an essential water-soluble B-vitamin. Riboflavin is an enzyme cofactor (with FAD and FMN) for many energy metabolism reactions involving dietary proteins, carbohydrates and fats. Riboflavin is found in dark, green, leafy vegetables & dairy products. Early signs of deficiency are that minor injuries do not heal because new cells cannot replace old cells, confusion, greasy skin, inflammation of the eyes, lips, or tongue.

Vitamin B3 (Niacin)

an essential water-soluble B-vitamin. Niacin is an enzyme cofactor (with NAD and NADP) for rapid metabolism of protein, carbohydrate and fat to energy in every cell. Niacin is found in dairy products, meats & whole grains. Early signs of B3 deficiency are fatigue, decreased appetite, indigestion that can lead to diarrhea, dermatitis, dementia and death.

Vitamin B5 (Pantothenic acid)

an essential water-soluble B-vitamin. Pantothenic acid is an enzyme cofactor (with CoA) for energy metabolism from all food sources. Pantothenic acid is found in meats, mushrooms, broccoli and whole grains. Early signs of deficiency include fatigue, vomiting, nausea, stomach cramps, insomnia, depression, irritability and

Side 1 ud af 31 (304 indlæg)