hej alle her er lidt om hvorfor jeg har valgt agel, det startede for ca, 4 år siden da min kone, begyndte at forhandle forever living produkt ( aleo vera ), ellers regtig godt produkt, som jeg selv har haft glæde af. så hun startede,og det gik fint,ikke det store men ok. i starten tænkte jeg , hvad f... er det noget pyremide noget, men jeg blev klogere, da jeg tog mig tid til at sætte mig lidt ind i firmaet,hvordan bonusplanen og div forskellige ting man, nu må læse, når ens kone er startet på sit eget firma. så jeg var gået og blevet lidt tændt, på selv skulle starte noget, og kikkede på forskellige mlm firmaer, og hvad de havede at tilbyde, det var kun aleo vera som jeg syntes om, så det hele gik lidt i glemme bogen. intil jeg blev kontaktet af en af mine venner, som jeg kendte gennem, min kones aleo vera firma, som sagde at der var noget nyt på vej.AGEL sagde han og jeg var strags på nettet hele natten og læse om dette nue der var på vej. AGEL Hvad er det ?? det er kost tilskud, der findes i små poser, med forskellige navne og indhold, bestående af gele. grunden til at det er i gele form , er at kroppen, hurtigere optager vetaminer og miniraler, hvis der er i flydende form eller gele. dette link beskriver nogle af de produkter, og hvad de indeholder, jeg kunne godt selv, skrive det, men det ville bare være det samme. http://www.ageldenmark.dk/teknologi.pdf og der er flere produkter på vej AGEL hvordan skal det sælges?? mulighed 1: RETAILER - 250 USD for startpakken plus 35 USD i indmeldelse: Du får ét forretningscenter - 4 boxe á 30 stk. produkter, samt en pakke med brochure. RETAILER har 7 forskellige indtjeningsmuligheder. F.eks bonus når du starter en ny forhandler. mulighed 2 EXECUTIVE - 1000 USD for startpakken plus 35 USD i indmeldelse: Du får tre forretningscentre - 16 boxe á 30 stk. produkter, samt 2 pakker med brochure. EXECUTIVE giver dig adgang til alle 8 indtjeningsmuligheder i Agel. F.eks EXECUTIVE bonus der udbetales for hver 1000 PVér der er i vækst. BONUS PLAN : jeg startede som executive, hvorfor ??? fordi jeg ser en stor mulighed, jeg ikke vil gå glip af + jeg syntes at produkterne er gode, den jeg har prøvede, levede op til mine forventerninger, om det ikke bare er en klat gele, man intager, men det virkede på min krop og nogle af mine kollegaer på arbejde, som jeg fik overtalt til at prøve jeg mener det er holdbart, det skal bare have tid, som at andet nyt, det var også sådanne, da FLP kom til danmark. og se nu dem der var med for starten, ja de mangler ikke n
|