Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 2 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-11-2006 04:38:35
Forfatter: agel4you
[QUOTE]Dato: 17-11-2006 16:39:54 Forfatter: Network Consult
He, he, he - der er åbenbart nogle networkere fra FLP, HerbaLife og TNI m.fl., der er ''bange'' for den nye konkurrence med Agel...!?

nej nej det tror jeg ikke ,

Da Agel gik ind i Israel blev Agel fra dag èt det største Network Marketing dernede. De firmaer som var der i forvejen, forsøgte med ALLE midler at gøre hvad de kunne for at Agel ikke skulle finde fodfæste i landet.  Direktører fra forskellige firmaer ringede til Toldvæsenet og fortalte dem at Agel smuglede heroin i produkterne og derfor, selvom man naturligvis ikke fandt noget som helst som ikke var i orden, blev produkterne afvist i FEM MÅNEDER. I fem måneder havde teammedlemmerne i Israel ikke produkter - kan du forestille dig deres mareridt?

og ny konkurrence nej slet ikke,

når jeg løber har jeg 1 lille brik juice 1 gulerod 2 marmalade madder  1/2 citron 1 stk spinat kugle

1 stykke chocolade med, og ikke mindst 4 cl aloevera juice med i en lille pose

jeg gider da ikke at tage en  OHM med der vejer 22 gram koster ca 10 kr og indholder

Agel OHM Ingredients

Vitamin C (Ascorbic acid)

an essential water-soluble vitamin, a powerful antioxidant against free radicals, is helpful for neurotransmitters synthesis (helping with coordination) Vitamin C helps you receive energy by efficiently metabolizing amino acids (from protein). Vitamin C is found in citrus, berries, fruits, & green vegetables. Early signs of deficiency are usually in elderly, alcoholics, and infants. Vitamin C may guard against colds and help your immune system.

Vitamin B1

an essential water-soluble B-vitamin. Thiamin is an enzyme cofactor (with TPP) for efficient conversion of protein, carbohydrate and fat into energy. Thiamin is important for proper functioning of nerve membranes. It is needed for the metabolism of many sugars. Thiamin is found in whole grains, meats, greens & beans. Early signs of deficiency are depression, muscle weakness (after only 10 days), apathy, confusion, irritability and rapid degeneration of nervous system activity.

Vitamin B2 (Riboflavin)

an essential water-soluble B-vitamin. Riboflavin is an enzyme cofactor (with FAD and FMN) for many energy metabolism reactions involving dietary proteins, carbohydrates and fats. Riboflavin is found in dark, green, leafy vegetables & dairy products. Early signs of deficiency are that minor injuries do not heal because new cells cannot replace old cells, confusion, greasy skin, inflammation of the eyes, lips, or tongue.

Vitamin B3 (Niacin)

an essential water-soluble B-vitamin. Niacin is an enzyme cofactor (with NAD and NADP) for rapid metabolism of protein, carbohydrate and fat to energy in every cell. Niacin is found in dairy products, meats & whole grains. Early signs of B3 deficiency are fatigue, decreased appetite, indigestion that can lead to diarrhea, dermatitis, dementia and death.

Vitamin B5 (Pantothenic acid)

an essential water-soluble B-vitamin. Pantothenic acid is an enzyme cofactor (with CoA) for energy metabolism from all food sources. Pantothenic acid is found in meats, mushrooms, broccoli and whole grains. Early sign

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:25
hej

den jeg beskriver, smager meget sød og frisk.

jeg vil godt sende nogle smagsprøver til dig, hvis du vil have nogle, så smid din adresse

mvh agel4oyu

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 02:04
Hej

så er der smageprøver på vej, hvis der er andre, så drop en mail

mvh agel4you

Karsten aagaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 07:40
Takker ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 08:07
Nu har jeg prøvet den gule pose (den der skulle give én et energiboost), og jeg må indrømme at kort efter jeg havde spist geléen fik jeg en del mere energi, samtidig med dette steg mit humør flere grader, rent faktisk tog jeg mig selv i at sidde og smile og grine over ligegyldige ting (hvad er der i??). Om det er placeboeffekten eller blot en egentlig virkning af geléen skal jeg ikke kunne sige, men der var en virkning, som holdt sig i 4-5 timer.

Den mindre gode side ved geléen er helt klart den elendige smag, den pose jeg har spist (energiposen), smager af kunstig tilført citron, hvilket er en meget meget ubehagelig oplevelse! Derfor går der også nogle dage inden jeg tager hul på de to andre.

Om jeg ville købe energiposen, nej, det tror jeg ikke, smagen er simpelthen for gusten.

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:48
Den med energi er OHM og den er orange og har en smag af star fruit. Jeg har også smagt den, men jeg synes til gengæld, at den smager godt, - så det er vel smag og behag...!?

Den gule FIT til vægtregulering med smag af lemon meringue er jeg delvis enig i, at den har en mindre god smag, men her må man så lide for skønheden. Man kan jo evt. hurtigt skylle efter med vand m.m.

Den grønne UMI til immunforsvar med green apple smager efter min mening altså vidunderlig.

Men summa summarum er det garanteret forskellig fra person til person, hvordan smager opleves, da vi har forskellige smagsløg bl.a. pga. rygning osv.

Man skal SELV prøve det, før end man kan drage en konklusion.

Men med den positive energi-effekt du fik, så ville jeg da sagtens kunne vænne mig til smagen - det vigtigste er vel, at gelen virker...!?  

Jeg vil ikke i detaljer beskrive, hvilken positiv energi-effekt den havde på mig - for det vil være under bæltestedet, men JA den virkede overraskende godt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:10
Dato: 23-11-2006 11:48:03 Forfatter: Network Consult
Den med energi er OHM og den er orange og har en smag af star fruit. Jeg har også smagt den, men jeg synes til gengæld, at den smager godt, - så det er vel smag og behag...!?

Den gule FIT til vægtregulering med smag af lemon meringue er jeg delvis enig i, at den har en mindre god smag, men her må man så lide for skønheden. Man kan jo evt. hurtigt skylle efter med vand m.m.

Den grønne UMI til immunforsvar med green apple smager efter min mening altså vidunderlig.

Men summa summarum er det garanteret forskellig fra person til person, hvordan smager opleves, da vi har forskellige smagsløg bl.a. pga. rygning osv.

Man skal SELV prøve det, før end man kan drage en konklusion.

Men med den positive energi-effekt du fik, så ville jeg da sagtens kunne vænne mig til smagen - det vigtigste er vel, at gelen virker...!?

Jeg vil ikke i detaljer beskrive, hvilken positiv energi-effekt den havde på mig - for det vil være under bæltestedet, men JA den virkede overraskende godt.

Det er ikke utænkeligt at jeg har taget fejl af farverne, men for at slå det fast, så var det energidimsen jeg indtog.

Jeg er lidt nervøs for hvad der er i, siden det virkede SÅ godt på vej... Dét og smagen (som jeg har svært ved at vænne mig til) gør at jeg nok ikke vil købe det.

Hvad koster de egentlig?

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:26
Ha, ha, ha - du vil ikke forbruge det, fordi det rent faktisk virker og smager grimt.

Men vil du så forbruge det, hvis det IKKE virkede og smagte godt...!?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:22
Jeg spiser heller ikke levertran selvom det virker, jeg spiser kapsler med fiskeolie ;)
Kommer Agel nogensinde på kapsler, skal jeg overveje det :)
Hvad koster de?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:46
hej

ja den gule fit er jeg selv ikke helt vild med smagen alså.men de andre 2 smager godt.

nej jeg tror ikke agel kommer som taps, en del problemer med at få den lille poser ind i en pille

den gule fit du smagte vil jeg beskrive lidt nærmere om hvad den indholder.

agel fit Super-CitriMax. Det er udvundet ekstrakt og skræl fra frugten garcinia cambogia,
og det er blevet påvist i kliniske studier at det formindsker kropsvægten ved at reducere appetitten
og forhindre fedtsyntesen uden at stimulere centralnervesystemet. Der er andre produkter på markedet,
som anvender HCA til vægtkontrol, men det er ikke alle der indeholder Super-CitriMax. Det
der gør denne form for HCA så enestående, er at den er bundet til calcium og kalium, hvilket maksimerer
dens opløselighed, som igen forøger dens optagelsesevne. Når den tilmed er i gelform, som
i Agel FIT, får man et fantastisk godt værktøj til vægtkontrol.
Undersøgelser om HCA viser at styrken, optagelsesevnen, timingen for indtagelsen samt doseringen
er de vigtigste betingelser for optimale resultater. Ifølge studier, virker Super-CitriMax bedst hvis
det indtages 30-60 min før måltiderne, 3 gange dagligt. Det vil give kroppen den tid den har brug
for til at optage HCAén og til at dæmpe appetitten. Da det er let at indtage kosttilskud i gelform alle
steder bliver det intet problem at indtage dette produkt 30-60 før hvert måltid.

ellers kan med læse om de andre 7 produkter og indhold på www.geldocs.com

en andet spørgemål til Dimitri og Network Consult.

fik i set www.joinagel.info ???

når de andre produkter kommer til DK skal jeg prøve at huske at sende nogle til jer.

hvis i har spørgemål, så bare spørge løs, så vil jeg prøve at besvare så godt så muligt.

og dette med, at tage sig selv i, at grine  ( ja lidt placeboe er du jo nok blevet udsat for  )

og agelfit er den man tager for at dæmpe ens appertit.

mvh agel4you

Karsten Aagaard

Side 2 ud af 31 (304 indlæg)