|
hej
den jeg beskriver, smager meget sød og frisk.
jeg vil godt sende nogle smagsprøver til dig, hvis du vil have nogle, så smid din adresse
mvh agel4oyu
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
hej den jeg beskriver, smager meget sød og frisk. jeg vil godt sende nogle smagsprøver til dig, hvis du vil have nogle, så smid din adresse mvh agel4oyu |
Hej så er der smageprøver på vej, hvis der er andre, så drop en mail mvh agel4you Karsten aagaard |
Den mindre gode side ved geléen er helt klart den elendige smag, den pose jeg har spist (energiposen), smager af kunstig tilført citron, hvilket er en meget meget ubehagelig oplevelse! Derfor går der også nogle dage inden jeg tager hul på de to andre. Om jeg ville købe energiposen, nej, det tror jeg ikke, smagen er simpelthen for gusten. |
Den med energi er OHM og den er orange og har en smag af star fruit. Jeg har også smagt den, men jeg synes til gengæld, at den smager godt, - så det er vel smag og behag...!? Den gule FIT til vægtregulering med smag af lemon meringue er jeg delvis enig i, at den har en mindre god smag, men her må man så lide for skønheden. Man kan jo evt. hurtigt skylle efter med vand m.m. Den grønne UMI til immunforsvar med green apple smager efter min mening altså vidunderlig. Men summa summarum er det garanteret forskellig fra person til person, hvordan smager opleves, da vi har forskellige smagsløg bl.a. pga. rygning osv. Man skal SELV prøve det, før end man kan drage en konklusion. Men med den positive energi-effekt du fik, så ville jeg da sagtens kunne vænne mig til smagen - det vigtigste er vel, at gelen virker...!? ![]() Jeg vil ikke i detaljer beskrive, hvilken positiv energi-effekt den havde på mig - for det vil være under bæltestedet, men JA den virkede overraskende godt. ![]() |
|
Ha, ha, ha - du vil ikke forbruge det, fordi det rent faktisk virker og smager grimt. Men vil du så forbruge det, hvis det IKKE virkede og smagte godt...!? |
Kommer Agel nogensinde på kapsler, skal jeg overveje det :) Hvad koster de? |
hej ja den gule fit er jeg selv ikke helt vild med smagen alså.men de andre 2 smager godt. nej jeg tror ikke agel kommer som taps, en del problemer med at få den lille poser ind i en pille ![]() den gule fit du smagte vil jeg beskrive lidt nærmere om hvad den indholder. agel fit Super-CitriMax. Det er udvundet ekstrakt og skræl fra frugten garcinia cambogia, og det er blevet påvist i kliniske studier at det formindsker kropsvægten ved at reducere appetitten og forhindre fedtsyntesen uden at stimulere centralnervesystemet. Der er andre produkter på markedet, som anvender HCA til vægtkontrol, men det er ikke alle der indeholder Super-CitriMax. Det der gør denne form for HCA så enestående, er at den er bundet til calcium og kalium, hvilket maksimerer dens opløselighed, som igen forøger dens optagelsesevne. Når den tilmed er i gelform, som i Agel FIT, får man et fantastisk godt værktøj til vægtkontrol. Undersøgelser om HCA viser at styrken, optagelsesevnen, timingen for indtagelsen samt doseringen er de vigtigste betingelser for optimale resultater. Ifølge studier, virker Super-CitriMax bedst hvis det indtages 30-60 min før måltiderne, 3 gange dagligt. Det vil give kroppen den tid den har brug for til at optage HCAén og til at dæmpe appetitten. Da det er let at indtage kosttilskud i gelform alle steder bliver det intet problem at indtage dette produkt 30-60 før hvert måltid. ellers kan med læse om de andre 7 produkter og indhold på www.geldocs.com en andet spørgemål til Dimitri og Network Consult. fik i set www.joinagel.info ??? når de andre produkter kommer til DK skal jeg prøve at huske at sende nogle til jer. hvis i har spørgemål, så bare spørge løs, så vil jeg prøve at besvare så godt så muligt. og dette med, at tage sig selv i, at grine ( ja lidt placeboe er du jo nok blevet udsat for ![]() og agelfit er den man tager for at dæmpe ens appertit. mvh agel4you Karsten Aagaard |