Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 4 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hei Lasse.

Man drikker da ikke Coke Cola med sugerør (straw) heller :) Og frukt en kjøper i kolonialen. Om en bekymrer seg for bakterier eller lignende så kan en da bare vaske de innen en åpner dem, på samme måten som du nok vasker av et æple innen du spiser det. Men jeg forstår hva du tenker, men ser bare ikke problemet. Du kjøper en pommes frites og tar en gaffel ut av en kurv og spiser. Hvor mange hender har vært på den gaffel ?

Slike problemstillinger vil du finne i mange daglige situsasjoner. Nå skriver jeg ikke dette for at forsvare AGEL innpakning, jeg skriver kun for å si at jeg ikke er problemet. :)

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:08
Dato: 11-05-2007 00:09:14 Forfatter: Rune Evensen Hei Lasse.
Man drikker da ikke Coke Cola med sugerør (straw) heller :)

Point taken ;-)

Men du ved ligeså godt som jeg Rune, at folk har de mest mærkelige undskyldninger for ikke at bruge eller købe diverse produkter (som i bund og grund handler om at de måske ikke har råd til at evaluere dine produkter...!)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:41
Hej De herre og damer

så er der lidt godt nyt på agel fronten, der er kommer en nyt produkt, det hedder HRT

der kan læses mere om dette på http://www.agel.com/products/gel_packs/hrt

samt at firmaet agel interprise er godkendt  som firma i Danmark, og EXO en  er næsten også godkendtmangler kun ediketten på kassen, detter en formsag, det tager ingen tid.

ja så AGEL er kommet for at blive, til dem der ikke troede på det  eller hvis der er nogle der skulle være intersserede så kik på www.agel4you.dk

mvh Karsten Aagaard

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:21
Hej allesammen.

Uden at have set koncepteteller smags prøverne, lyder det som om andre synes godt om produkterne.

Så kan man bare håbe på at startpakkerne ikke er tårn dyre, så man bliver fattig af at starte op som repræsentant, hvis man skulle ønske dette.

Jeg glæder mig til at modtage materialle og smagsprøver, så må vi seom det er så godt som folk synes herinde.

Og til Dimitri.

Længe siden, det er Henrik Kraak Jessen vi startede i TV for lang tid siden. Hvordan går det i din DUBLI forretning.?

Send mig lige en linie engang imellem på info@bccimport.dk eller på msn bccimport@hotmail.com

Hygge til resten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 04:38
Hej Henrik,

Det går rigtig godt :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:00
Hej alle sammen!

Ja jeg var med i Kolding for lang tid siden til et af opstartsmøderne med Randy Gage som jeg ellers ser meget op til, men for mig var det mere penge end det at gøre en forskel, så jeg er glad for at jeg holdt mig til Mannatech som har nogle fantastiske gode naturlige produkter som virkelig gør en forskel out there. Jeg har selv været/er FLPer og der var et par stykker af dem med og hold op hvor var de storsnudede allerede, og det kan jeg ikke klare. For mig er det vigtigt at selv dem der er på toppen er helt nede poå jorden og det var ikke tilfældet her.

MVH Marianne

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:37
Dato: 06-07-2007 19:00:00 Forfatter: Optidee
 Jeg har selv været/er FLPer og der var et par stykker af dem med og hold op hvor var de storsnudede allerede, og det kan jeg ikke klare. For mig er det vigtigt at selv dem der er på toppen er helt nede poå jorden og det var ikke tilfældet her.

Det er jeg virkelig ked af at høre... Arbejder selv med Forever og kender absolut mange i toppen som er lige modsat. Jeg er ked af at høre sådan en generelisering af en gruppe mennesker hvor det er oftere undtagelsen end reglen.

Forever Prentow

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 08:32
Hej Agel4you.

Jeg har fået prøverne og umiddelbart ser indpakningen indbydende ud, så tilykke med det.

Har ikke prøvet dem endnu, jeg savner en forklaring pr pose, hvad de er specielt godt til. Men har selvfølgelig ikke set ideen endnu, så det kan være det er på den.

Er der flere produkter end dem du sendte mig ?

Hvis det er rigtig godt, så kunne jeg godt tænke mig at blive forhandler, men kun forhandler, ikke direkte netværker. Da jeg er ved at bygge min Trendworld forretning, som jeg synes har gode potentialer og et rigtig godt koncept.

Jeg er endnu ikke overbevist om at det er kopivarer, da jeg har undersøgt mange ting omkring firmaet og dens ejer. Savner stadig grundlag og beviser for at han sælger kopivarer. Men det er en helt anden historie.

Jeg er derimod ved at åbne min egen onlineshop, hvor jeg vil have så mange ting som muligt i også fra MLM firmaer. Og ja er der potetiale for at folk gerne vil forhandle af diverse produkter, så kan jeg godt sætte dem igang. Men målrettet at bygge netværk forholder jeg min energi hos Trendworl, da det er et koncept der pt er best i muligheder.

Har også andre i søgelyset og vil sætte alle ind på min hjemmeside om kort tid, så kan folk læse om alle de koncepter jeg synes der er potetiale i.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:38
Ja du har ret Forever Prentow. Jeg har selv været med til et stort arrangegement med FLP hvor jeg fik taget foto med Rex og han er bestemt en stor mand helt nede på jorden, men desværre er der nogen der ikke kan tåle at have succes og det var de 2 tidligere fyre fra FLP der er gået over til Agel. Storsnudede det var de og de var endda først lige gået igang. Sådanne personer ønsker jeg ikke at arbejde sammen med. Du kender dem sikkert da de var temmelig store ved FLP, men jeg vil ikke nævne navne her. Er ikke lige mig. Det er jo deres problem. fred være med dem.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:46
Dato: 06-07-2007 19:00:00 Forfatter: Optidee

Hej alle sammen!

Ja jeg var med i Kolding for lang tid siden til et af opstartsmøderne med Randy Gage som jeg ellers ser meget op til, men for mig var det mere penge end det at gøre en forskel,

----

Randy Gage er fantastisk folke-forfører, så god at han ikke spekulere en meter på at gøre en forskel - han er only in it for the money! KUN for pengene ;-)

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 31 (304 indlæg)