Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Danmarks værste fragtselvskab

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Helle - houseofkids.dk:
Jeg synes faktisk at du, Lanther, kommer med nogle fine indspark indimellem, men problemet er at det ikke er synligt hvad du laver.

Helle og Henrik

Hvordan vil i så forholde jer til alle de mange anonyme der ingen profil har ??

mvh

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

LANTHER:

Helle og Henrik

Svaret er helt enkelt: Jeg tager det sjældent særlig seriøst. Jeg vil kunne se hvem det er jeg debatterer med!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

På linie med Helle. Du vil da også kunne se at mit synspunkt i denne tråd ikke er enkeltstående.

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:13

LANTHER:

Du har ganske ret, men det er nu nemmere at gå til årsagen end til en stor virksomhed der først skal finde årsag og snakke med mange personer.

Virksomheder dikterer ikke til medarbejdere, fordi man ringer ind med en klage.

Så du siger ligeud at GLS ik tager sig af klager, med mindre der er mange? Wierd politik... :S

LANTHER:

Derfor ville jeg netop kontakte chaufføren i god tone og spørge, hvorfor han ikke vil sætte pakkerne, trods der er en scanningslabel på adressen.

Som jeg forstår det, så gælder det mange chaffører i dette tilfælde, og så kan det vel ik være kundens ansvar, når vedkommende betaler for en service, at checke op på, om den bestilte service leveres korrekt... Det må alt andet lige være service yders ansvar, uanset branche og firma!

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 10:26

Fashion-Seller:
Som jeg forstår det, så gælder det mange chaffører i dette tilfælde, og så kan det vel ik være kundens ansvar, når vedkommende betaler for en service, at checke op på, om den bestilte service leveres korrekt... Det må alt andet lige være service yders ansvar, uanset branche og firma!

Du har ganske ret, men

Det er nu nemmere at gå til roden straks, end at gå til toppen gennem mange mellemledere før der sker noget.

Jo flere mennesker der skal indblandes, jo længere tid går der.

Derfor giver det mere effekt, at man tager en lille snak med den faste vognmand der kører ruten.

mvh

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 10:45

Som privatkunde hader jeg virkelig GLS og jeg vil aldrig købe fra et firma jeg ved benytter GLS. Tror kun GLS kan være godt på btb markedet da deres leveringstider (som kun er mens alle er på arbejde eller i skole) er meget passende.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:17

Hej Maiken,

Kender godt til din frustration, men mine erfarringer med GLS er gode såfremt du sender B2B eller til Pakkeshop - privatpersoner er de ikke gode til, men generelt påstår de ikke at de er gode til privatpersoner. Den chauffør der leverer til os leverer generelt altid når vi ikke er der, så det fungerer for os.

Mine erfarringer med PostDanmark er også gode - men jeg kan ikke anbefale DPD, der kan du snakke om et dårligt transportfirma.

Generelt må det siges at alle transportfirmaer har travlt i øjeblikket og det er nu man måske kan forvente en større fejlmargin.

Jeg er overbevist om, at alle der har arbejdet med brug af transportører uanset hvad har forskellige meninger om de forskellige aktører og selvom jeg kan anbefale PostDanmark og GLS - samt fraråder DPD, vil du helt sikkert finde folk ser er af anden opfattelse. Det er derfor jeg i mit firma CS Logistics har lagt det ud til mine kunder selv at vælge i mellem flere aktører, således at det er kunden selv, som er ansvarlig for valget og dermed må tage kritikken vedrørende den eventuelt mangelfulde service. CS Logistics har derfor aftaler med en bred vifte af transportører.

Hvis du generelt ikke ønsker at modtage varer med GLS kan du jo aftale med dine leverandører at de skal sende til dig med anden transportør. Dette kannaturligvis gøre transporten lidt dyrere, men kan løse dit problem og derved tilsikre at du ikke skal bruge tid på noget så frustrerende som en "dårlig transportør".

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:21

Ingen tvivl om, at vi alle er forkælede og forventer superservice til ingen penge.

Allerhelst så vi jo, at pakkemanden ventede pænt udefor vores dør med pakken, indtil vi dukker op som modtager, men sådan er den virkelige verden ikke, for alle vil have modtagerkvittering for at holde sin ryg fri for erstatningssager.

Idag har jeg blandt andet fået brev fra Post Danmark om, at jeg kan afhente en pakke på posthuset, men nu er det sne og kulde og dårlig føre og jeg skal bevæge mig langt efter pakken.

Endvidere er den på efterkrav og da jeg skal betale kontant, skal jeg yderligere vise billedlegimation for at smide kontanter for pakken.

Det er heller ikke service..

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Jeg har ikke andet end problemer med GLS heller, og det driver mig til vanvid!

Jeg har lige bestilt produkter fra photogadget og de tilbyder (af hvad jeg kan se) kun fragt med GLS!
Og lige siden har jeg ikke haft andet end problemer med at modtage min vare!

Jeg ringer til kundeservice og det eneste jeg får er en masse åndsvage undskyldninger om at min adresse er svær at finde og om jeg bor i en opgang!? (hvilket jeg IKKE gør)
Hvorfor kan de finde min postkasse, men ikke min hoved dør? Der er jo kun 10 skridt imellem!

Jeg har siddet og arbejdet lige foran hoved døren fra kl. 8 og ikke en eneste gang set en GLS mand banke på, men smide en seddel i postkassen kan han åbenbart godt overskue.

Jeg handler aldrig nogensinde et sted som kun tilbyder GLS som fragtfirma, hvis jeg skal igennem alt det her postyr igen så bliver jeg sindsyg.

Jeg har aldrig haft de her problemer med postDK, TNT eller noget andet fragtfirma jeg har brugt.
Hvorfor er det så svært for GLS? Hvorfor kan de andre uden problemer finde min adresse, men GLS ikke kan?

Og hvis de godt kan (selvfølgelig kan de) hvorfor komme med åndsvage undskyldninger?

Aarh ...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:47

Dumme, dumme chauffør må du tænke, for han gider ikke finde din dør..

Hvorfor mon ??

Desværre er det et generelt billede af mange, mange dovne pakke chauffører der kører for alle pakkefirmaer og ingen kan undslippe disse dovne ratholdere.

Find ud af, hvem der kører i dit område eller allerbedst, lad afsender ordne din forsendelse, for det er hans pligt og ansvar at hjælpe med at finde din pakke.

Godt nytår..

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)