Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Danmarks værste fragtselvskab

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Er der andre der har det som mig med GLS.

Har fuldmagt med dem så hvis jeg ikke er i firmaet skal pakkerne leveres et andet sted, men på trods af det kommer vi gang på gang til en seddel i postkassen, hvilket efethånden har kostet os nogle kunder.

Jeg har ringede ind og klaget til dem gang på gang og ingen ting hjælper det.

Jeg var for nogle år siden ansat i et firmar, hvor der heller ikke var andet end problemer med GLS.

DHL - Post danmark - dpd og andre kan godt finde ud af at aflevere pakkerne det aftalte sted med ikke GLS.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fortæl os noget nyt ;D

Om lidt er Lanther i tråden og skamroser dem... Bare vent og se ;D

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:25

Maiken Hyldal Hansen:
DHL - Post danmark - dpd og andre kan godt finde ud af at aflevere pakkerne det aftalte sted med ikke GLS

Fuldmagt, hvad mener du ??

Skal pakkerne stilles, skal afsender notere det på fragtbrevet tydeligt.

Det har noget at gøre med hvem der skal betale for bortkomster, når pakkerne stilles.

Mon ikke du burde tage en snak med den lokale GLS mand der kører netop dine pakker til hverdag !!

mvh

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 14:26

Hej Maiken,

Jeg forstår godt at du er frustreret, hvis du ikke har fået en pakke, som du venter på.

Lige nu har fragtfirmaerne den travleste periode i hele året - og i år er det kombineret med snekaos, topmøde i København og måske også influenza.

Aftaler om at levere pakker et andet sted, hvis du ikke er tilstede, er en service - ud over det sædvanlige - og jeg er sikker på, at den fungerer langt hen ad vejen.

Men i en periode som nu, hvor der givetvis er indkaldt ekstra bemanding, så er det ekstremt vanskeligt at informere ekstra personale om sådanne aftaler.

Jeg tror ikke, at GLS er værre end de øvrige fragtfirmaer. Ingen af dem er bedre end den chauffør, der kører i netop dit område.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:26

Fashion-Seller:

Fortæl os noget nyt ;D

Definer venligst skamrose !!

Det er da god reklame, at visse personer sorterer hvem der må ytre sig, uanset om man kan lide ordene eller ej.

Måske skulle vi debattere din person ?

mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:30

Du får en håndfuld stjerner af mig - for dine evner som spåmand Wink

mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Definer venligst skamrose !!

Man lever i sin egen verden, og vælger ik at spille med åbne kort...

LANTHER:

Det er da god reklame, at visse personer sorterer hvem der må ytre sig, uanset om man kan lide ordene eller ej.

Tjooo men ik når du ik gider være ærlig, og fortælle åbent om din relation til GLS...

LANTHER:

Måske skulle vi debattere din person ?

Nu har jeg ingen skjult dagsorden, så hva er der at diskutere?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hallo kære venner...

Er i for hjernedøde til at holde jer til emnerne der debatteres ??

Det er IKKE personer eller min person der skal debatteres.

Prøv nu at være fornuftige på denne debat og lad mig have mine meninger som jeg lader jer ytre sig.

TAK.................Angry

Tilmeldt 15. Apr 08
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Tilmeldt 15. Apr 08
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 14:46

Espresso:

Hej Maiken,

Jeg forstår godt at du er frustreret, hvis du ikke har fået en pakke, som du venter på.

Lige nu har fragtfirmaerne den travleste periode i hele året - og i år er det kombineret med snekaos, topmøde i København og måske også influenza.

Aftaler om at levere pakker et andet sted, hvis du ikke er tilstede, er en service - ud over det sædvanlige - og jeg er sikker på, at den fungerer langt hen ad vejen.

Men i en periode som nu, hvor der givetvis er indkaldt ekstra bemanding, så er det ekstremt vanskeligt at informere ekstra personale om sådanne aftaler.

Jeg tror ikke, at GLS er værre end de øvrige fragtfirmaer. Ingen af dem er bedre end den chauffør, der kører i netop dit område.

Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Ja jeg er klar over sne jul sygdom osv. men jeg ved da at i fx. i maj månede var der ikke sne og jul måske sygdom, men så var der måske ikke sygdom i august - ja jeg kunne blive ved - det er bare utroligt at det kun er GLS der altid er problemet, nu har jeg efterhånden arbejdet med fragt firmaer en del år.

Det koster så meget tid penge og kræfter når der altid er problemer med deres levering.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)