Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Danmarks værste fragtselvskab

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken Hyldal Hansen:

Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Nu er det jo rimligt koldt i øjeblikket, så mon ikke brillerne er dugget på ham. så han ikke har set indskanningskortet Smile

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:47

Maiken Hyldal Hansen:

Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Så må det være chaufføren der skal tales med i denne sag.

mvh

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 14:57

Johnny Nielsen:

Maiken Hyldal Hansen:

Nu er det jo rimligt koldt i øjeblikket, så mon ikke brillerne er dugget på ham. så han ikke har set indskanningskortet Smile

nåå ja det er da det - den havde jeg ikke lige set - mine briller er måske heller ikke så gode mereWink

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 15:04

LANTHER:

Maiken Hyldal Hansen:

mvh

Jeg er helt enig - men for det første er jeg ikke hans chef så det må være GLS der mangler at give deres medarbejder noget træning for det andet har jeg jo snakket med ham før og sat ham ind i sagerne, men det er vel en ny chauffør igen - det er jo bare et problem når det sker for flere firmaer.

Man bliver bare så frustreret når det sker så mange gange - som sagt kan jeg jo godt forstå jul-sygdom-sne osv. men hvergang?????

Når man så også ringer - sender mail osv. og der ikke sker noget.

Denne levering har nu været i DK i 3 dage forsøgt leveret idag - så må tiderne vise hvornår det kommer til os.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:18

Maiken.

Ingen tvivl om, at sådan behandler man ikke sine kunder.

GLS og andre store firmaers mail er YT, de bruger dem ikke, som de bør.

Hvorfor går det overhovedet galt her hos dig??

Scanningskortet, er det meget synligt for vognmanden, så også nye chauffører kan finde den!!

Postkassen kunne også advisere GLS om, at her må pakkerne stilles!

Afsender kunne også skrive på fragtbrevet, ""MÅ STILLES""

mvh 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Er i for hjernedøde til at holde jer til emnerne der debatteres ??

Det er IKKE personer eller min person der skal debatteres.

Prøv nu at være fornuftige på denne debat og lad mig have mine meninger som jeg lader jer ytre sig.

TAK.................Angry

Din person debatteres slet ik... Der stilles blot spørgsmål ved dine indlægs uafhængighed... Men nok om det, synes bare det var vigtigt at prioritere overfor en ny bruger, som ik kender Amino, og de mange foregående debatter...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:07

LANTHER:

Vi er enige om, at GLS er et firma ik? I såfald, så må en henvendelse til firmaet være nok!
Hvorfor skal man rende og bruge sin tid på at fortælle en chaffør ting, som vedkommende burde være informeret om af arbejsgiver?

Du kontakter vel heller ik lille Maria i Føtex, og fortæller hende at hun ik laver sit job rigtigt, og sætter hende på plads. Der er det firmaet/den ansvarlige der kontaktes...

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 06:13

Kære Lanther,  jeg synes uanset om de kære amino-kollegaer har en god pointe eller ej, så synes du bør holde dig til et sobert sprogbrug!!!

Er i for hjernedøde til at holde jer til emnerne der debatteres ??

Er du ikke enig?? eller ser du et spejl foran dig også, som er sponsoret fra GLS...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:50

Fashion-Seller:
Vi er enige om, at GLS er et firma ik? I såfald, så må en henvendelse til firmaet være nok!
Hvorfor skal man rende og bruge sin tid på at fortælle en chaffør ting, som vedkommende burde være informeret om af arbejsgiver?

Du har ganske ret, men det er nu nemmere at gå til årsagen end til en stor virksomhed der først skal finde årsag og snakke med mange personer.

Virksomheder dikterer ikke til medarbejdere, fordi man ringer ind med en klage.

En klagesag kan tage ganske lang tid at undersøge før det evt. sker noget.

Derfor ville jeg netop kontakte chaufføren i god tone og spørge, hvorfor han ikke vil sætte pakkerne, trods der er en scanningslabel på adressen.

Kunden får derved svar hurtigt og løsner op for misforståelser, samt får rettet tingene på plads.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SCANDIEURO:

Kære Lanther,  jeg synes uanset om de kære amino-kollegaer har en god pointe eller ej, så synes du bør holde dig til et sobert sprogbrug!!!

Ganske rigtig, men enkelte aninoer forstår ikke, at det ikke er min person der debatteres.

Hvem jeg er eller hvad jeg laver eller hvorfor, er amino debatter uvedkommende.

Jeg kunne også vælge at oprette mig som anonym person og skyde fra hoften her, som visse personer gør, men det ødelægger troværdigheden af debatter med disse anonyme debattører.

mvh

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)