Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.
Så må det være chaufføren der skal tales med i denne sag.
mvh
Jeg er helt enig - men for det første er jeg ikke hans chef så det må være GLS der mangler at give deres medarbejder noget træning for det andet har jeg jo snakket med ham før og sat ham ind i sagerne, men det er vel en ny chauffør igen - det er jo bare et problem når det sker for flere firmaer.
Man bliver bare så frustreret når det sker så mange gange - som sagt kan jeg jo godt forstå jul-sygdom-sne osv. men hvergang?????
Når man så også ringer - sender mail osv. og der ikke sker noget.
Denne levering har nu været i DK i 3 dage forsøgt leveret idag - så må tiderne vise hvornår det kommer til os.
Er i for hjernedøde til at holde jer til emnerne der debatteres ??
Det er IKKE personer eller min person der skal debatteres.
Prøv nu at være fornuftige på denne debat og lad mig have mine meninger som jeg lader jer ytre sig.
TAK.................
Din person debatteres slet ik... Der stilles blot spørgsmål ved dine indlægs uafhængighed... Men nok om det, synes bare det var vigtigt at prioritere overfor en ny bruger, som ik kender Amino, og de mange foregående debatter...
Så må det være chaufføren der skal tales med i denne sag.
Vi er enige om, at GLS er et firma ik? I såfald, så må en henvendelse til firmaet være nok! Hvorfor skal man rende og bruge sin tid på at fortælle en chaffør ting, som vedkommende burde være informeret om af arbejsgiver?
Du kontakter vel heller ik lille Maria i Føtex, og fortæller hende at hun ik laver sit job rigtigt, og sætter hende på plads. Der er det firmaet/den ansvarlige der kontaktes...
Vi er enige om, at GLS er et firma ik? I såfald, så må en henvendelse til firmaet være nok! Hvorfor skal man rende og bruge sin tid på at fortælle en chaffør ting, som vedkommende burde være informeret om af arbejsgiver?
Du har ganske ret, men det er nu nemmere at gå til årsagen end til en stor virksomhed der først skal finde årsag og snakke med mange personer.
Virksomheder dikterer ikke til medarbejdere, fordi man ringer ind med en klage.
En klagesag kan tage ganske lang tid at undersøge før det evt. sker noget.
Derfor ville jeg netop kontakte chaufføren i god tone og spørge, hvorfor han ikke vil sætte pakkerne, trods der er en scanningslabel på adressen.
Kunden får derved svar hurtigt og løsner op for misforståelser, samt får rettet tingene på plads.
Kære Lanther, jeg synes uanset om de kære amino-kollegaer har en god pointe eller ej, så synes du bør holde dig til et sobert sprogbrug!!!
Ganske rigtig, men enkelte aninoer forstår ikke, at det ikke er min person der debatteres.
Hvem jeg er eller hvad jeg laver eller hvorfor, er amino debatter uvedkommende.
Jeg kunne også vælge at oprette mig som anonym person og skyde fra hoften her, som visse personer gør, men det ødelægger troværdigheden af debatter med disse anonyme debattører.