Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Danmarks værste fragtselvskab

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Maiken Hyldal Hansen:

Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Så må det være chaufføren der skal tales med i denne sag.

mvh

Jeg er helt enig - men for det første er jeg ikke hans chef så det må være GLS der mangler at give deres medarbejder noget træning for det andet har jeg jo snakket med ham før og sat ham ind i sagerne, men det er vel en ny chauffør igen - det er jo bare et problem når det sker for flere firmaer.

Man bliver bare så frustreret når det sker så mange gange - som sagt kan jeg jo godt forstå jul-sygdom-sne osv. men hvergang?????

Når man så også ringer - sender mail osv. og der ikke sker noget.

Denne levering har nu været i DK i 3 dage forsøgt leveret idag - så må tiderne vise hvornår det kommer til os.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:18

Maiken.

Ingen tvivl om, at sådan behandler man ikke sine kunder.

GLS og andre store firmaers mail er YT, de bruger dem ikke, som de bør.

Hvorfor går det overhovedet galt her hos dig??

Scanningskortet, er det meget synligt for vognmanden, så også nye chauffører kan finde den!!

Postkassen kunne også advisere GLS om, at her må pakkerne stilles!

Afsender kunne også skrive på fragtbrevet, ""MÅ STILLES""

mvh 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Er i for hjernedøde til at holde jer til emnerne der debatteres ??

Det er IKKE personer eller min person der skal debatteres.

Prøv nu at være fornuftige på denne debat og lad mig have mine meninger som jeg lader jer ytre sig.

TAK.................Angry

Din person debatteres slet ik... Der stilles blot spørgsmål ved dine indlægs uafhængighed... Men nok om det, synes bare det var vigtigt at prioritere overfor en ny bruger, som ik kender Amino, og de mange foregående debatter...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:07

LANTHER:

Så må det være chaufføren der skal tales med i denne sag.

Vi er enige om, at GLS er et firma ik? I såfald, så må en henvendelse til firmaet være nok!
Hvorfor skal man rende og bruge sin tid på at fortælle en chaffør ting, som vedkommende burde være informeret om af arbejsgiver?

Du kontakter vel heller ik lille Maria i Føtex, og fortæller hende at hun ik laver sit job rigtigt, og sætter hende på plads. Der er det firmaet/den ansvarlige der kontaktes...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Maiken Hyldal Hansen:
Når der er lavet en fuldmagt og hænger scannings kort på dette sted - så må det da være det.

Ja jeg er klar over sne jul sygdom osv. men jeg ved da at i fx. i maj månede var der ikke sne og jul måske sygdom, men så var der måske ikke sygdom i august - ja jeg kunne blive ved - det er bare utroligt at det kun er GLS der altid er problemet, nu har jeg efterhånden arbejdet med fragt firmaer en del år.

Det koster så meget tid penge og kræfter når der altid er problemer med deres levering.

Hej Maiken, Skype-Smile

Nej, det er ikke nok at modtager tillader at varen stilles. Hvis afsender forlanger modtagerkvittering kan du som modtager intet gøre.
Jeg har prøvet dette med pratisk talt alle de større fragtfirmaer - GLS, Pakketrans, Post Danmark, UPS .. you name it.

Jeg har absolut ingen relationer til nogen af fragtfirmaerne, overhovedet.

Ingen af dem har kunnet give mig den service, at de kunne stille en pakke med en server eller andet IT-udstyr, hvis der ikke var nogen tilstede i mit firma, når pakken ankom.

Selv om det generer mig i det daglige, kan jeg alligevel godt forstå fragtfirmaerne.. Hvem skal betale de mange tusinde kroner, hvis en pakke med en server bliver stjålet, efter den er stillet på min matrikel?

Har du problemer med at få leveret pakker, uden at være hjemme til at kvittere for pakken, så forsøg at overtale afsenderen til at sende uden krav om modtagerkvittering, i stedet for at blive sur på budet, som blot gør det de er blevet bedt om af deres kunde... afsenderen.

Og så lige en venlig ment henstilling..
Hold nu debatterne på et sagligt niveau.. personangreb pynter ikke..
Usaglige indlæg og personangreb er blot med til at tilføje den angribende til mange Aminoers "people not to deal with" listen.

Og så er det snart JUL! 
Hav en god søndag med en rimelig udsigt til hvid jul.. Skype-ItWasntMe

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:31

John Nielsen, Nielco IT :
Nej, det er ikke nok at modtager tillader at varen stilles. Hvis afsender forlanger modtagerkvittering kan du som modtager intet gøre.
Jeg har prøvet dette med pratisk talt alle de større fragtfirmaer - GLS, Pakketrans, Post Danmark, UPS .. you name it.

Afsender kan notere på fragtbrevet at pakken må stilles i carport, men afsender mister samtidig retten til erstatning ved bortkomst.

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:13

LANTHER:

Du har ganske ret, men det er nu nemmere at gå til årsagen end til en stor virksomhed der først skal finde årsag og snakke med mange personer.

Virksomheder dikterer ikke til medarbejdere, fordi man ringer ind med en klage.

Så du siger ligeud at GLS ik tager sig af klager, med mindre der er mange? Wierd politik... :S

LANTHER:

Derfor ville jeg netop kontakte chaufføren i god tone og spørge, hvorfor han ikke vil sætte pakkerne, trods der er en scanningslabel på adressen.

Som jeg forstår det, så gælder det mange chaffører i dette tilfælde, og så kan det vel ik være kundens ansvar, når vedkommende betaler for en service, at checke op på, om den bestilte service leveres korrekt... Det må alt andet lige være service yders ansvar, uanset branche og firma!

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:17

Hej Maiken,

Kender godt til din frustration, men mine erfarringer med GLS er gode såfremt du sender B2B eller til Pakkeshop - privatpersoner er de ikke gode til, men generelt påstår de ikke at de er gode til privatpersoner. Den chauffør der leverer til os leverer generelt altid når vi ikke er der, så det fungerer for os.

Mine erfarringer med PostDanmark er også gode - men jeg kan ikke anbefale DPD, der kan du snakke om et dårligt transportfirma.

Generelt må det siges at alle transportfirmaer har travlt i øjeblikket og det er nu man måske kan forvente en større fejlmargin.

Jeg er overbevist om, at alle der har arbejdet med brug af transportører uanset hvad har forskellige meninger om de forskellige aktører og selvom jeg kan anbefale PostDanmark og GLS - samt fraråder DPD, vil du helt sikkert finde folk ser er af anden opfattelse. Det er derfor jeg i mit firma CS Logistics har lagt det ud til mine kunder selv at vælge i mellem flere aktører, således at det er kunden selv, som er ansvarlig for valget og dermed må tage kritikken vedrørende den eventuelt mangelfulde service. CS Logistics har derfor aftaler med en bred vifte af transportører.

Hvis du generelt ikke ønsker at modtage varer med GLS kan du jo aftale med dine leverandører at de skal sende til dig med anden transportør. Dette kannaturligvis gøre transporten lidt dyrere, men kan løse dit problem og derved tilsikre at du ikke skal bruge tid på noget så frustrerende som en "dårlig transportør".

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)