Nu har jeg fulgt en del GLS debatter, som altid ender med disse diskussioner. Jeg synes faktisk at du, Lanther, kommer med nogle fine indspark indimellem, men problemet er at det ikke er synligt hvad du laver. Hvis du læser min og mange andres profiler, så vil du se at vi fortæller firmanavne, webadresser og meget mere. At du kører for GLS synes jeg da er ret relevant viden for de som læser dine svar. Du vil blive taget mere seriøst hvis du er åben omkring det. Folk vil gerne have din viden - men det føles bare ikke rigtigt at det er skjult. Hvis jeg eksempelvis spørger her på amino, om nogen kan anbefale et godt maillistprogram. Så er det helt sikkert at halvdelen vil svare ud fra deres oplevelser og erfaringer med forskellige systemer, og den anden halvdel vil svare for at sælge deres eget system. Det kan også være fint nok - men jeg kan godt lide den åbenhed der er omkring de personer som svarer. Og det er faktisk generelt set. Så måske du skulle tage det til efterretning som folk siger - i stedet for hele tiden at gå tilbage om at det ikke skal handle om din person. Amino er personer... og det er os og det vi laver som det handler om |
LANTHER:SCANDIEURO:Kære Lanther, jeg synes uanset om de kære amino-kollegaer har en god pointe eller ej, så synes du bør holde dig til et sobert sprogbrug!!!
Ganske rigtig, men enkelte aninoer forstår ikke, at det ikke er min person der debatteres.
Hvem jeg er eller hvad jeg laver eller hvorfor, er amino debatter uvedkommende.
Jeg kunne også vælge at oprette mig som anonym person og skyde fra hoften her, som visse personer gør, men det ødelægger troværdigheden af debatter med disse anonyme debattører.
mvh
Undskyld det kan godt være jeg er lidt langsom men har du noget med LANTHER vistaprint at gøre?????