|
For fanden nu er den gal igen! Muhammed krisen er over os igen igen…. De danske medier leder febrilsk efter ”historien” der booster deres salg, men hvor går grænsen!! Er vi nu ude i en situation hvor vi skal passe på hvad vi siger i privatsfæren, jeg mener hvad fand...er meningen med at vise en hjemmevideo fra en DF ungdoms fest på landsdækkende tv?? Hvem fanden interesserer i øvrigt sig for det…. Nååå jo mediefolk som tænker mere på salg af aviser ect. end følgevirkningerne af at provokere fanatiske muslimer…. Var det ikke en idé at boykotte de medier der ikke har fattet at vi almindelige danskere ikke bryder os om den her cirkusforestilling som vi er tvunget ind i. Ja sry for mit formiddagsopstød, men helt ærligt STOP SÅ! |
Jeg synes faktisk, det er interessant, hvordan nogle af de mennesker, som måske senere i deres liv vil blive valgt til folketinget, tænker og mener.
Jeg finder det interessant, at vi måske senere skal ledes af mennesker, som finder det morsom at håne andres religion, og som oven i købet har så megen situationsfornemmelse, at andre skal delagtiggøres i denne humor.
mvh Hans
Bliv gratis medlem
eller forsøge på det.