|
Og hvis resten af kloden så synes vi er nogle idioter som de ikke gider handle med må vi jå bare finde os i det. Hvor smart er det lige? Det kan godt være jeg er for "købmandsagtig" men det ER altså bare ikke særlig smart at råbe "idiot" (eller det der ligner) efter de kunder der kommer der kommer ind i ens butik :) Jeg synes ikke Danmark skal ende som hypokonderens gravsten, hvorpå der stod: "Jeg fik ret!". Vi kan da godt argumentere for, at vi har ret til at pisse alle andre mennesker ude omkring i verden af, men jeg gider personligt ikke ende i en isoleret afkrog fordi nogle fjolser skal demonstrere deres smagløse menneskesyn. |
Mikkel du har fuldstændig ret ( håber ikke jeg blev forstået i den anden retning)
Det er da også bemærkelses værdigt at påråbe sig ytringsfriheden og så stå og klynke bagefter over at der kommer reaktion
Og jeg syntes da ikke det handler salg (det gør det også) men om at have frie muligeheder og individuelle valg.
Hvis vi isoleres som et "ekstremistisk land" så tro jeg sgu ikke rigtigt at vi får det fries muligheder
Og jeg tror ikke på ytringsfanatisme.............
Anne
Bliv gratis medlem