Jeg forstår godt forvirringen. Det er fordi jeg er freelancer på Amino og bl.a. tager mig af lidt support, så jeg har nogle rettigheder de øvrige moderatorer ikke har, og det har Sune nok ikke lige haft i tankerne (eller overhovedet vidst) da han skrev 'kun Martin'. Men jeg er så også ret sent blevet opmærksom på tråden og har ikke engang nået at se blogindlægget før det var slettet af Martin. |
Jeg nåede at læse tråden og blogindlægget og jeg må sige, at det virkelig er det værste jeg har set på Amino til dato (og vi har set meget, ikk'?).
Jeg håber virkelig, at der vil komme det gode ud af det, at de rigtige SEO-eksperter træder til igen (DeMib, Rosenstand, Christian - iMarketing, Janno..) og gøre Amino til at kvalitetsforum igen. Kvalitet er der intet af længere, når vi taler SEO og det er respektløst for hele SEO-området, at så mange tror, de kan drive forretning på SEO for at tjene nemme penge.
Der er advaret mod disse personer tusindvis af gange og alligevel hopper folk på. Man kan jo se, at det har haft konsekvenser.
Og Martin, jeg håber du vil revurdere din attitude overfor SEO-eksperterne endnu engang, for de ER virkelig noget særligt. Der er sgu' ikke for sjov.
Bliv gratis medlem