Jeg har nemlig en aftale der varer til kl. 20, og jeg vil så nødig gå glip af endnu en fredagsbar med jer dejlige iværksætter-hoveder. Så kunne jeg jo bare komme senere. (ELLER skrotte min anden aftale... )Anja |
Amino fredagsbar KBH!
|
Steen (Statement) skulle gerne have skiltene liggende - men de er vidst efterhånden ret slidte. Jeg tager nogle ekstra med. |
|
Steen (Statement) skulle gerne have skiltene liggende - men de er vidst efterhånden ret slidte. Jeg tager nogle ekstra med. |
|
What the f.....? Jeg lavede kun ét indlæg. Skummelt. |
Nadsat har trådløst netværk, så klokken 16.00 flytter jeg skam bare STATEMENT Public Relations ned til et cafébord og arbejder videre til I andre "travle" mennesker dukker op ved 17-, 18-, eller senere-tiden. - vel mødt ![]() |
Der er mange måder at pumpe sit samlede antal af indlæg op på , men JA jeg har et enkelt af de originale Amino-skilte liggende. Så vidt jeg erindrer fik Flemming aka Speednetworking aka Julle også et af skiltene på Barcelona i sin tid... |
|
Nu når vi snakker om skiltning, er der nogensinde blevet lavet Amino-klistermærker ?? Tænkte bare, at det kunne måske være et "hyggeligt" indslag, at have sådan et siddende på bilen ... så kunne man dytte af hinanden i trafikken ![]() |
gazela.dk
40820055
Bliv gratis medlem
Jeg har nemlig en aftale der varer til kl. 20, og jeg vil så nødig gå glip af endnu en fredagsbar med jer dejlige iværksætter-hoveder.
Så kunne jeg jo bare komme senere.
(ELLER skrotte min anden aftale...
)

, men JA jeg har et enkelt af de originale Amino-skilte liggende. Så vidt jeg erindrer fik Flemming aka Speednetworking aka Julle også et af skiltene på Barcelona i sin tid...