|
Jamen så skal vi da bare lave den til "amino-bar", når det er en iværksætter der har den???? |

Debat
|
Jamen så skal vi da bare lave den til "amino-bar", når det er en iværksætter der har den???? |
![]() |
|
|
Hold nu op med at foregive, at parkering i nærheden af Hyskenstræde er en mulighed. Jeg var inde og besøge Morrik''erne forleden og begik den genistreg at tage turen i bil. Jeg cirklede rundt i ensrettede gågader i en halv time inden jeg fandt noget tilnærmelsesvis u-udnyttet bart stykke asfalt. ![]() Men ok, jeg deltager... primært for at bevise over for mig selv, at det er hurtigere at gå fra kontoret og derind, end det er at køre ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() |
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
ja jaaaaaaaaaaa Kanalen kender vi alle ::-) |
|
Hey Cygge Morriks'' kommer BEGGE til Speednertworking på mandag, så de Lever 100%. Mon ikke at vi kan lokke flere med så - jeg agiterer lidt for den såkaldte "aminofredagsbar" på mandag, så vi kan få lidt flere til at komme.-) PS...... - Jesper...husker du skiltene? |
![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Nu hvor vi er tilbage i hyskenstræde må jeg se at få klappet pc''en i, og opleve den verden udenfor som I alle går og rapper op om. Jeg har ganske enkelt haft for sindsvagt travlt til at deltage i speednetworking, amino-barer og i det hele taget ha'' et liv ![]() Hvorfor var det nu liiiige at jeg gerne ville være iværksætter ? Jow det var noget med at få tid til familien, når jeg havde taget min fede hyre på de dage der var noget at lave Forretningsplaner er gode, men det er hammersvært at få ens kunder til at holde sig til den ![]() Jeg vil gøre mit tip-top bedste for at møde op, men det bliver nok først ved 17-tiden. Det der med kl. 16.00 må være iværksættere der ikke skal have et sted at trille tommelfingre ![]() Vi ses Flemming Code Construction ApS PS: Et IT konsulent firma uden hjemmeside ... hvor u-sejt er det lige ? |