Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar KBH!

Side 6 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Man må ikke rende sådan rundt og dytte:

Kørende skal, når det er nødvendigt for at forebygge eller afværge fare, ved lyd- eller lyssignal eller på anden hensigtsmæssig måde henlede andre trafikanters opmærksomhed på faren. I lygtetændingstiden skal fører af motorkøretøj anvende lyssignal i stedet for lydsignal, medmindre faren er overhængende. Lydsignal må ikke anvendes uden for de tilfælde, der er nævnt i 1. og 2. pkt., og må ikke vare længere end nødvendigt. Lyssignal gives ved blink med køretøjets fjern- eller nærlys.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:14
Cygnet!!! Altså ...

Nu skal du se lidt humoristisk på det. Der er trods alt en blinkende smily ...

Jeg kender udmærket godt færdselsreglerne, ikke mindst fordi jeg samarbejder med politiet og støder på alle former for overtrædelser af loven.. 

Men hvis du har misforstået mit indlæg, beklager jeg  meget.

gazela.dk 40820055
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 11:23
hellere 1000000000 iværksættere der dytter ulovligt på de danske veje......(dvs de har råd til bil WAUW)

end ingen iværksættere............

Dem der ikke er enig heri, må godt komme den 24/11 og få en "overbevisning" af  mig:-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:34
Jeg sad lige og læste Juliussen Nyhedsbrev inden jeg læste om kørselsreglementet på de danske veje.
Kombinerer man Juliussen beretning om fortjeneste opnået gennem SpeedNetworking, med en ide om AminoCarNetworking® så ser jeg en overhængende fare for at miste potentiel indtjening hvis ikke man dytter af andre Aminoer.
Evt. bøder opnået i forlængelse af kontakt-etableringen må kunne posteres på Repræsentationkontoen

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 11:48
heh.....

Jamen så synes jeg da i skulle komme til Aminocarnetworking® som vi holder EFTER Speednetworking mandag. Vi starter på amagerbrogade med at køre i 4 forskellige retninger, og derfter samles vi på amager...

Dem som bliver anholdt for flest dyt vinder en øl fra Juliussen den 24/11 til Aminfredagsbar®

PS... - man skal dytte!

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:00
Dem som bliver anholdt for flest dyt vinder en øl fra Juliussen den 24/11 til Aminfredagsbar®

... og jeg får større bonus fra de offentlige, idet er kommer flere penge i statskassen, grundet de voksende antal bøder   ..... nå nej, de udbetaler jo ingen bonus

gazela.dk 40820055
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:00
Dato: 09-11-2006 11:47:55 Forfatter: Juliussen
Aminfredagsbar®

Puha - det er godt du kalder det "Aminfredagsbar®" og ikke "Aminofredagsbar®". Martin har jo varemærkebeskyttet navnet "AMINO" (skrevet med Comic Sans)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 12:10
Jep....

Det er aminofredagsBAR.......men mon ikke Hr. Thorborg er glad for at alt dette sker, og derved ser igennem fingrene med at vi afholder den:-) Hr. Thorborg har selv været vært for utallige fredagsbarer.....:-)

Aminocarnetworking - det tror jeg så til gengæld ikke han bliver så begejstret når vi bliver anholdt for dytteriet og siger at det var Martin der sagde vi skulle gøre det......

Men top ide med de små bilklistermærker.......måske nogle fra Lasertryk vil sponsere dem?

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:16
Dato: 09-11-2006 12:09:51 Forfatter: Juliussen

Men top ide med de små bilklistermærker.......måske nogle fra Lasertryk vil sponsere dem?

M.T. må da få muldvarpeskindet op af baglommen. Og så kan de afhentes gratis på Nørrbro sammen med et SpamFigther-kaffekrus

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 12:28
Næh han skal så ej.... - det er da os herinde der skal samhandle - han har jo fikset rammerne...!

Men hvis han vil, så er det jo bare toppen:-)

Side 6 ud af 11 (105 indlæg)