|
|
Amino fredagsbar KBH!
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
|
|
Hvor ærgeligt... vi andre drikker en øl for dig. Kommer resten af folket stadig? ... og hvornår? Tråden her bugner af klokkeslet, jeg bliver helt forvirret. Jeg havde i min kalender skrevet 15, men nu ser jeg at 16 går igennem på de forrige sider. Tror jeg trækker den en time og kommer kl 16. Håber at se nogen der til en eller måske en som senere vil føre til udvekslingen af ''er og måske nogen af os senere ''s ved for at udveksle nogle (sig mig... hvorfor h.... er der ikke en ikon for penge? Troede det var hele meningen med dette forum.) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Klokken 15.00? Folk tager jo godt nok tidligt fri efterhånden. Men jeg regner med at komme klokken 16.00 .... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Jeg er der klokken 16. To beat the rush. Jeg har det sidste af Jespers gamle Amino-skilte med. Mest af hensyn til nye ansigter - jeg regner med at kunne genkende Cygnet og Nico ![]() = pengesmiley |
|
Jeg må desværre også melde afbud i aften.....håber at I får en super hyggelig aften /Jannie |
|
Hej Jannie, Det er jeg ked af at høre også det andet afbud. Jeg vil ikke spørger direkte om grunden, for dem der kan der jo være tusind af. Men jeg er lidt i tvivl om vi andre opfører os lidt for indforstået og på den måde afskrækker "nye"-amino''er. Jeg havde glædet mig til at se andre end dem der altid er der denne gang - et netværk er jo mest interresant hvis det vokser... Håber at se dig til næste arrangement. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
Jeg dukker op omkring kl. 16 +/- en halv time. Her er bare en rigtig typisk fredag med en masse opgaver som skal afsluttes op til weekenden så de er klar til shipping / afhentning mandag. |
Bliv gratis medlem
eller måske en
som senere vil føre til udvekslingen af
''er og måske nogen af os senere
''s ved for at udveksle nogle (sig mig... hvorfor h.... er der ikke en ikon for penge? Troede det var hele meningen med dette forum.)
= pengesmiley