Der er en ting jeg slet ikke forstår, andre må gerne tjener penge på jeres fam. Så som frisøren, resturanten, taxi, barnepige, men så snart det kommer til fam og mlm, ja så lukker man totalt det får man også at vide, hele min fam. bruger de produkter jeg sælger, hvis jeg ville snyde dem, havde jeg sgu ikke solgt produkter til dem. Så jo produkterne er fantastiske, men et problem med de fleste MLMèr, de gider ikke lette sin røv og arbejde. De tror de kan sidde og tjene penge på sin flade. Med alt den tid jeg har brugt på folk, burde jeg være rig. Men det er jo lige netop her ordet MLM træder til. Den der gir op får heller ikke succes. Mange hopper fra, fordi de har en elendig læremester, der ikke har en dyt forstand på sine produkter. Men du bliver jo bedre for hver dag der går. og som tiden går vil du udvikle dig til en af de bedste i dit fag. MLM er ikke = med hurtig rig, som mange tror, og lige til sidst, i vil ikke sælge produkterne til fam, men gerne til fremmede, hvor er moralen i det.
|
Dennis Hansen:Jeg er idag faldet over LR Healht & beauty Systems. Firmaet er 25´år gammelt og tja de sælger forbrugs produkter. Så muligheder er der.
Jeg er ikke startet 100% op inu jeg har købt nogle af deres produkter for at se hvad fanden det er. og jeg er blevet positiv overrasket.
Men bare rolig jeg bliver ikke en af de MLM konsulenter der vil sælge til venner og familie og jeg vil heller ikke sige til de nye jeg måske starter op at det er den vej de skal gå.
Det er fuldstændig forkert at drive forretning på den måde. Men nogle har jo ikke morale i livet!
Dennis, det er en meget "omvendt" måde du formulere dig på - kan ikke undgå at tænke om du er en af dem der ingen venner har... Underforstået, at du med valgt af LR har fat i den lange ende: Vel-etableret selskab, som altid har gjort det godt - er solidt - og nyder stor "forståelse", "anerkendelse" i Danmark - hvilket jeg alene basere på fakta, samt personligt venskab med ledende distributører - og sporadisk forbruger af selskabets produkter.
Synes det er så tåbeligt at slå korsets tegn - og nærmest krybe udenom den floskel som mange vælger at bruge - når de ikke rigtig tør tage chancen med et godt selskab: At sælge til venner og familie. Jeg har til HUDLØSHED argumenteret for en forståelse af Network Marketing som omsætning gennem mange forbrugende distributører - og ikke udelukkende koncentrere indtægt omkring direkte salg: Det bliver man nemlig ingenlunde økonomisk uafhængig af - forretningen kan ikke køre når du er på ferie, sover eller holder pause fra at sælge.
Min pointe er at du med LR (og mange andre rigtig gode selskaber) kan skabe en indtægt der over tid overstiger den indtægt du har idag fra det job du sandsynligvis sidder - du kan "købe dig til mere fri" eller måske en dag alene basere din indtægt på eks. LR - med andre ord: Hvorfor i alverden så være så protektionistisk at du ikke vil dele en rigtig god mulighed med dine venner - det må da for hulen være dem du skal tænke på først!
Hvis jeg var din ven - og virkelig SØGTE EFTER en mulighed - havde BRUG FOR en mulighed - og du som min ven afholdte mig fra kendskab til eks. LR - så er du i sandhed ikke en ægte ven.
Tænk over hvorfor der er 6 håndtag på en kiste - og ikke hjul....!