Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TÆNK INDEN DU TRÆDER IND I MLM

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Fashion-Seller:
kunne aldrig finde på at begynde at fremvise en masse med mindre de selv har forespurgt eller lagt op til det.

Nej naturligvis ikke ?

Det var lige det du spurgte om jeg ik ville... Og nu er du så enig Indifferent

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:37

Fashion-Seller:

john sommer:

Fashion-Seller:
kunne aldrig finde på at begynde at fremvise en masse med mindre de selv har forespurgt eller lagt op til det.

Nej naturligvis ikke ?

Det var lige det du spurgte om jeg ik ville... Og nu er du så enig Indifferent

Det skal du ikke være så ked af jeg forstår heller ikke et dyt - måske er det det sædvanlige MLM kode sprog :-D

Nok her fra - MLM gruppen er ikke min kop te :-)

Hej fra Søren

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:37

Fashion-Seller:

Hvis familien eller vennerne spørger indtil produkterne, så kan du jo fortælle dem. Men at forsøge at påvirke/manipulere dem med salg for øje er bare BIG TIME NO GO!!!

Hej Fashion Seller

Det er her det går gruelig galt for de fleste. Jeg har ikke talt om at påvirke/manipulere familien eler andre for den sags skyld. Det er her de fleste begår deres største fejl. Jeg talte simpelthen om at dele de positive erfaringer man selv har lavet og som man med rolig samvittiighed kan fortælle om. Som jeg skrev, det drejer sig ikke om at prakke nogen noget på.

Hvis den positive oplevelse med produktet eller firmaet eller hvad ved jeg ikke er god nok til dine nærmeste, jamen, så er den heller ikke godt nok til andre. Og igen, jeg taler ikke om at påvirke eller manipulere med nogen som helst.

D.B.H

Michael D.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaffe & Co:

Det skal du ikke være så ked af jeg forstår heller ikke et dyt - måske er det det sædvanlige MLM kode sprog :-D

Nok her fra - MLM gruppen er ikke min kop te :-)

Hej fra Søren

Troede lige min alder var eksploderet og det var blevet tid til læse&forstå briller... Men heldigvis var det ik tilfældet ;D

Det er heller ik min kop te, vil hellere have en Ekspresso ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:42

Michael Dullweber:

Det er her det går gruelig galt for de fleste. Jeg har ikke talt om at påvirke/manipulere familien eler andre for den sags skyld. Det er her de fleste begår deres største fejl. Jeg talte simpelthen om at dele de positive erfaringer man selv har lavet og som man med rolig samvittiighed kan fortælle om. Som jeg skrev, det drejer sig ikke om at prakke nogen noget på.

Hvis den positive oplevelse med produktet eller firmaet eller hvad ved jeg ikke er god nok til dine nærmeste, jamen, så er den heller ikke godt nok til andre. Og igen, jeg taler ikke om at påvirke eller manipulere med nogen som helst.

Meget kort: Mener du selv man er objektiv, hvis man har en økonomisk interesse?

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:15

Fashion-Seller:

Meget kort: Mener du selv man er objektiv, hvis man har en økonomisk interesse?

Hvis ikke du er objektiv og seriøs på samme tid, kan du ikke dyrke en vedvarende sund  forretning. Dette gælder både familie , venner og fremmede for den sags skyld. Så svaret på dit spørgsmål må være ja, hvis du opfylder ovenstående.

Hvis man  udelukkende har sin egen økonomisk interesse for øjnene, så synes jeg, man skal finde en anden leveve

MLM/NM er en kombination af såvel produkter/serviceydelser kontra indtjening/forretning. Begge dele skal passe til hinanden.

Og igen igen, ikke noget med at prakke nogen noget på. Det er ikke de vi snakker om her.

D.B.H.

Michael D.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:22

Michael Dullweber:

Hvis ikke du er objektiv og seriøs på samme tid, kan du ikke dyrke en vedvarende sund  forretning. Dette gælder både familie , venner og fremmede for den sags skyld. Så svaret på dit spørgsmål må være ja, hvis du opfylder ovenstående.

Nu bliver det her for MLM wierd. Du påstår at man er objektiv hvis man har en økonomisk interesse... Jamen hvorfor hylan skal der så altid uvildige personer til at undersøge alt, når det går galt? Kunne Asger Jensby ik selv bare undersøge IT Factory, for han er jo neutral, seriøs og OBJEKTIV!

Eller hva med hæren. De er os OBJEKTIVE når de undersøger sig selv for fejl og magler, som de aldrig finder...

Michael Dullweber:

Hvis man  udelukkende har sin egen økonomisk interesse for øjnene, så synes jeg, man skal finde en anden leveve

Har du et forslag til mit nye erhverv? Kan jeg blive en seriøs og OBJEKTIV MLM pusher, som fortæller alt uden den mindste bagtanke, og stadigvæk tjener til dagen og vejen?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:35

Hej Fashion Seller

Jeg faldt over det sidste i denne diskussion, og tænkte at jeg lige ville smide et besyv ind i kampen.

Når vi snakker forretning, eller en der er ansat - så er det med at være objektiv et underligt ord - for selvfølgelig skal man være så objektiv at man ikke lyver, men hvis jeg ansatte en i min tøjbutik (eller anden type butik) - håber jeg da altid på at "præge" en person i den retning - at de kommer til at "brænde" for det vi har i forretningen, OG derved undgår man ikke at der ryger noget objektivitet.

Prøv at spørg en Skoda forhandler, hvilken bil han helst vil ha ? Personligt ville jeg da ikke købe en Skoda ved ham, hvis han selv kører Fiat.

Men når talen falder på MLM så er det pludselig "forkert/forbudt" at brænde og selv om der argumenteres fornuftigt, så snakkes der om Pushere o.lign.

Fordelen ved MLM er faktisk at man DØR hvis man kun har sin egen økonomiske interesse for øje, for her skal man hjælpe andre til at opnå deres økonomiske mål, for selv at få succes.

Hvad angår salg til venner og familie, så sælger man ikke til nogen, hvis man ikke selv er begejstret (på den ærlige måde) FOR PRODUKTERNE - så kan man vælge at fortælle andre om sine oplevelser og begejstring - eller holde mund med det. Personligt har jeg aldrig solgt til hverken venner eller familie, men har de spurgt har de fået ærlige svar, nogle har ønsket at købe, andre ikke - men sådan er det jo altid.

"Oserne" er jo lige så vigtig for en forretning, som de andre - måske de får lyst til at købe senere.

Så "Summasumarum" - kan du altid KUN være objektiv, undres jeg, for DU mener sikkert også at du har det bedste, til den rigtige pris i DIN forretning.(det håber jeg ihverttilfælde du synes).

De bedste hilsner

Lillian Pabst

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Korntved:

Når vi snakker forretning, eller en der er ansat - så er det med at være objektiv et underligt ord - for selvfølgelig skal man være så objektiv at man ikke lyver, men hvis jeg ansatte en i min tøjbutik (eller anden type butik) - håber jeg da altid på at "præge" en person i den retning - at de kommer til at "brænde" for det vi har i forretningen, OG derved undgår man ikke at der ryger noget objektivitet.

Hvis du præger/manupulere en person, så er person jo lige præcis ik OBJEKTIV længere... Derved bekræfter du blot det jeg skrev tidligere...

Korntved:

Prøv at spørg en Skoda forhandler, hvilken bil han helst vil ha ? Personligt ville jeg da ikke købe en Skoda ved ham, hvis han selv kører Fiat.

Han vil i salgstalen helst have en universal Skoda, som er guds gave til alle bilelskere. Men rent privat vælger han da med 2000% sikkerhed en Porsche, Mercedes, Audi eller andet, hvis pengene er til det...

Korntved:

Men når talen falder på MLM så er det pludselig "forkert/forbudt" at brænde og selv om der argumenteres fornuftigt, så snakkes der om Pushere o.lign.

Det har jeg så aldrig påstået, jeg har blot sagt at det er NO GO at begynde at pådutte mennesker, som har tillid til dig, produkter, tilbud og drømme, som du i sidste ende har svært ved at overholde og leve op til. Det er jo det der direkte fra flere i denne tråd opfordres til. Og så spurgte jeg om man var OBJEKTIV (sjovt så mange gange det ord sniger sig ind) når man havde en økonomisk interesse, og det bekræfter du man ik er... Ergo er venner og familie NO GO!!!

Korntved:

Hvad angår salg til venner og familie, så sælger man ikke til nogen, hvis man ikke selv er begejstret (på den ærlige måde) FOR PRODUKTERNE - så kan man vælge at fortælle andre om sine oplevelser og begejstring - eller holde mund med det. Personligt har jeg aldrig solgt til hverken venner eller familie, men har de spurgt har de fået ærlige svar, nogle har ønsket at købe, andre ikke - men sådan er det jo altid.

Du er lige så begejstre for produkterne som Fiat forhandleren er for Fiat i salgstalen. Når du rent privat skal vælge en Mascare så ville du egentlig helst have den fra Dior eller L´oreal fordi de lige er den tand bedre, men os dyre. Men det fortæller du jo ik til en potentiel kunden, hvis du sælger DHYLEJDH make up (fiktivt mærke), ergo er du langt fra ærlig og OBJEKTIV, som der påstås af andre!

Korntved:

Så "Summasumarum" - kan du altid KUN være objektiv, undres jeg, for DU mener sikkert også at du har det bedste, til den rigtige pris i DIN forretning.(det håber jeg ihverttilfælde du synes).

Der var min MLM taletid opbrugt for idag, for fatter ik lige den sætning...

Jeg har sagt, og siger det gerne igen, at man ik kan være OBJEKTIV overfor familie og venner, som har tillid og stoler på dig, fordi du har en økonomisk interesse. Derfor kan jeg heller ik være OBJEKTIV, hvis salget går på solbriller. Jeg vil da helst sælge et par med en høj fortjeneste, og dermed risikere jeg at omtale et produkt meget bedre end andre, selvom de er ligeværdige... Igen et bevis på manglende OBJEKTIVITET...
Er det derimod en normal kunde, hvor der ingen følelser er i klemme, så er det jo bare en butiksvejledning og guide, og kunden ved godt du ik er OBJEKTIV, da du sælger nogle produkter, hvor nogle har højere preferænce end andre. Og vigtigst af alt, der er ingen følelser, tillid, venskaber, familiebånd eller andet i klemme!

Så "Summasumarum" - Du giver mig ret i at man ik er OBJEKTIV, når det handler om venner og familie, men forsøger efterfølgende på en sjov måde at trække i land. Du drager desuden nogle konklussion ud fra ting jeg aldrig har nævnt og mener iøvrigt jeg omtaler MLM negativt, hvilket jeg slet ik har gjort...

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 08:05

Kære alle sammen!

Kan se at min indlæg gav lidt rører i andendammen.

Nu vil jeg fortælle hvad jeg mente med mit indlæg.

Selvfølglig skal de nærmeste høre om de positive ting jeg har oplevet, Men jeg vil ikke vride armen om på dem. Nu bruger jeg selvfølgelig de produkter som jeg har købt det er shampoo,parfume osv. Min familie kan jo dufte når jeg kommer, og så spørg har du ikke en ny parfume på så siger man jooo det har jeg, og jeg har købt den der til rimelige penge. (SÅ ER DEN GED BABERET)

Man skal ikke begynde at fortælle om MLM forretningen, kun hvis de spørg, det er her mange begår den STORE dumhed. og faktisk sætter et det på spidsen. ved at fotælle stolpe op og stolpe ned. at man kan tjene så og så mange penge.

For hvis dine venner og familie ikke har det samme drive som du har til MLM, så vil man blive beskyldt for at man har bundet dem noget på ærmet.

Dette gælder også når man snakker med fremmed.  Man skal selvfølglig fortælle hvad man kan med denne MLM virksomhed og hvad mulighederne er. Men en God MLM konsulent følger faktisk også dem han/hun har startet op, (Ved godt det ikke er skik) Men hvis man gør det så får man en god kollega´.

Da jeg startede op første gang i MLM fik jeg bare en masse papirer og en masse kurser, Men jeg kunne ikke stille spørgsmål. Jeg skulle sejle i min egen sø.

Ved godt at MLM har skiftet stil, men der er stadigvæk nogle af de gamle MLM folk imellem der bare tænker på at blive millionær i fart og er ligeglade med dem de starter op.

Derfor er jeg positiv overrasket over den mand der ikke nok med at fortælle mig om produkterne, men han hjælper mig også af med de spørgsmål jeg har til produkterne eller virksomheden. og virksomheden jeg er kommet til kan man også ringe til og de hjælper en hvis de ikke har svar så undersøger de sagen og venner tilbage.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)