Godmorgen Fashionseller.
Hvis du præger/manupulere en person, så er person jo lige præcis ik OBJEKTIV længere... Derved bekræfter du blot det jeg skrev tidligere... .....en person man ansætter som sælger i sin forretning (uanset hvilken) - vil altid blive præget, og der ved ryger objektiviteten.
Det har jeg så aldrig påstået, jeg har blot sagt at det er NO GO at begynde at pådutte mennesker, som har tillid til dig, produkter, tilbud og drømme, som du i sidste ende har svært ved at overholde og leve op til. Det er jo det der direkte fra flere i denne tråd opfordres til. Og så spurgte jeg om man var OBJEKTIV (sjovt så mange gange det ord sniger sig ind) når man havde en økonomisk interesse, og det bekræfter du man ik er... Ergo er venner og familie NO GO!!! ... OK da har jeg misforstået dig, så jeg er enig i dig - men man skal ALDRIG "pådutte" - det giver kun engangssalg - hvis kunden ikke føler at de selv har valgt. Du er lige så begejstre for produkterne som Fiat forhandleren er for Fiat i salgstalen. Når du rent privat skal vælge en Mascare så ville du egentlig helst have den fra Dior eller L´oreal fordi de lige er den tand bedre, men os dyre. Men det fortæller du jo ik til en potentiel kunden, hvis du sælger DHYLEJDH make up (fiktivt mærke), ergo er du langt fra ærlig og OBJEKTIV, som der påstås af andre! .....Jeg vil altid være objektiv på det punkt - for det første vælger jeg ikke mascara fra et andet firma, for de er ikke bedre kun dyrere :-) men omvendt fortæller jeg også hvis der er noget jeg ikke bryder mig om, eller bruger. Kan se at vi egentlig er meget enige..... ha' en god dag.
|
Korntved:
Nice nok at du er enig ;D Måske du lige skulle "opdrage" lidt på dine MLM guys, da det ik lader til at de har forstået pointen og problematikken...