Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TÆNK INDEN DU TRÆDER IND I MLM

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Fashionseller.

Hvis du præger/manupulere en person, så er person jo lige præcis ik OBJEKTIV længere... Derved bekræfter du blot det jeg skrev tidligere...

.....en person man ansætter som sælger i sin forretning (uanset hvilken) - vil altid blive præget, og der ved ryger objektiviteten.

Det har jeg så aldrig påstået, jeg har blot sagt at det er NO GO at begynde at pådutte mennesker, som har tillid til dig, produkter, tilbud og drømme, som du i sidste ende har svært ved at overholde og leve op til. Det er jo det der direkte fra flere i denne tråd opfordres til. Og så spurgte jeg om man var OBJEKTIV (sjovt så mange gange det ord sniger sig ind) når man havde en økonomisk interesse, og det bekræfter du man ik er... Ergo er venner og familie NO GO!!!

... OK da har jeg misforstået dig, så jeg er enig i dig - men man skal ALDRIG "pådutte" - det giver kun engangssalg - hvis kunden ikke føler at de selv har valgt.

Du er lige så begejstre for produkterne som Fiat forhandleren er for Fiat i salgstalen. Når du rent privat skal vælge en Mascare så ville du egentlig helst have den fra Dior eller L´oreal fordi de lige er den tand bedre, men os dyre. Men det fortæller du jo ik til en potentiel kunden, hvis du sælger DHYLEJDH make up (fiktivt mærke), ergo er du langt fra ærlig og OBJEKTIV, som der påstås af andre!

.....Jeg vil altid være objektiv på det punkt - for det første vælger jeg ikke mascara fra et andet firma, for de er ikke bedre kun dyrere :-) men omvendt fortæller jeg også hvis der er noget jeg ikke bryder mig om, eller bruger.

Kan se at vi egentlig er meget enige.....

ha' en god dag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:13

Korntved:

Nice nok at du er enig ;D Måske du lige skulle "opdrage" lidt på dine MLM guys, da det ik lader til at de har forstået pointen og problematikken...

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 23:20

Nu er de jo desværre ikke alle nogle som jeg har lov at arbejde sammen med :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:26

Korntved:

Nu er de jo desværre ikke alle nogle som jeg har lov at arbejde sammen med :-)

Derfor kunne du vel sagtens påpeje det uetiske i deres udsagn, fremfor at gå efter mig, som du reelt er enig med...

Det er sjovt som MLM folk altid klager over mennesker "outside the circle", som blot er efter MLM og bla bla bla, men der er nu ik meget irettesættelse internt, hvilket nok os er grunden til det dårlige ry... Man har mere travlt med at se spørgelser udenfor den famøse cirkel, fremfor at få styr på tingene indeni...

Andre kalder så cirklen en pyramide, men det er en anden snak ;D

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej du Solbrille-mand

Sikken du kan - men du forstår hvist ikke ironien ?StarStarStarStarStar   

Kaffe & Co:

Det var lige det du spurgte om jeg ik ville... Og nu er du så enig Indifferent

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:09

john sommer:

Hej du Solbrille-mand

Kaffe & Co:

Det var lige det du spurgte om jeg ik ville... Og nu er du så enig Indifferent

John det er meget meget svært at afkode MLM i forvejen og jeg tror bestemt ikke at du hjæper med dine indlæg.

Jeg forstår intet af det du siger - det er måske bare mig i så fald vil jeg være glad om der var en der kunne oversætte eller måske kunne John uddybe sin ironi?

Der udover har du lavet et fejl citat af mig i ovenstående?

/S

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 10:33

Hej igen Fashionseller.

jeg vil gerne starte med at sige at jeg ikke GÅR efter dig, men blot kommenterede et indlæg du havde.

Jeg mener ikke det er op til mig at dømme nogen hverken "outside eller inside" the circle som du kalder det. Jeg tænker egentlig aldrig MLM eller netværksfolk som en særlig "gruppe" ligesom jeg heller ikke tænker andre forretningsdrivende som en speciel gruppe - fordi vi er alle meget forskellige.

Både hvad angår firma, produkt, forretningsplaner og mennesker.

At "irettesætte eller revse" andre selvstændige forretningsdrivende - generelt, fordi de ikke har samme opfattelse som en selv er efter min mening dårlig stil.

Men en meningsudveksling person til person, er sundt.

Ps: Kunne du ikke tænke dig, at sætte et billede på din profil, så man kan se hvem man diskuterer med ?

Ha' en dejlig dag

mvh

Lillian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:52

Netwwork Marketing generelt:

Det er interessant at se hvor megen interesse der herinde er om Network Markleting  - men debatten er jo også langgggg ,,,,,,,efterhånden om Network Marketing - og jeg har gennem langggg....... tid deltaget deri - al min erfaring er samlet her på www.JOMACompany.dk  - her kan alle både for og imod få al den oplysning der skulle være brug for - og anvende oplysningerne som beslutningsgrundlag for, at deltage i denne forretningsform eller vælge noget andet der passer en bedre. 

Der er jo ikke megen mening i at forsøge at overtale hinanden til at se de samme fordele/ulermper gennem en debat som denne - men det er nok heller ikke meningen - den megen store interesse og dårlige omtale er jo også reklame !! StarStarStarStarStarStar

For solbriller, kafffe og FLP produkterne - alle får de en "gratis" rekalme ved at deltage i debatterne og det er jo også meningen vi får noget ud af det alle samen uanset hvad vi så beskæftiger os med og sådan må det jo også være.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03

john sommer:

Hej du Solbrille-mand

Du har ret, den fangede jeg ik og har selv ved at genlæse indlægget ik fanget den.

Men som min gamle skolelærer altid sagde: "Ironi i skrift er kun for venner eller personer der kender hinanden godt, med mindre man gør det meget tydligt at noget menes ironisk, så det ik kan misforstås af modtager". Og her må jeg give ham ret...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:10

Korntved:

jeg vil gerne starte med at sige at jeg ikke GÅR efter dig, men blot kommenterede et indlæg du havde.

Det var det jeg mente. Min fejl med går efter, mente self kommenterede mit indlæg. Jeg er den eneste person, som ik er MLM medlem, og derfor bekræftes teorien blot igen. For vi er jo begge enige omkring salg til venner, familie osv og derfor er det sjovt du ik skriver til nogle af de andre MLM folk, som direkte opfordre til det. Det er jo dem som ødelægger branchens ry med de metoder...

Så måske skulle MLM folk begynde at gøre hinanden opmærksomme på fejl og mangler, fremfor at jagte udenforstående og påstå det er os der skaber branchens dårlige ry... Jeg har intet dårligt sagt om MLM i denne debat (kun lavet joken med MLM pusher), men jeg kan nævne flere punkter i den, som virkelig viser hvorfor MLM har det ry det har, og hvorfor ingen formår at ændre det...

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)