Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teste e-mærket

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob W:

Super fedt initiativ!

Hvor offentliggøre du resultatet når det kommer?

Jeg synes selvfølgelig det er fedt at du gider bruge din fritid på det, men hvis du har tid til at tage 2-3 webshops med i testen kunne det være rigtig godt. Jeg tror der er en forskel på hvilken branche webshoppen er i. F.eks. tror jeg der er forskel på hvor meget e-mærket betyder for dem som handler børnetøj og dem som køber IT udstyr. Så det kunne være rigtig spændende at have lidt forskellige brancher repræsenteret i testen - hvis du altså kan overskue det rent tidsmæssigt :)

Hilsen Jacob

Dertil kommer, at man muligvis burde lave det på shops der ER e-mærket og shops, der IKKE er. (Kræver nok e-handelsfondens velsignelse, først).

Hvis tidligere kunder, har lagt mærke til e-mærket og nu ser at det er væk, tror jeg at det sender et dårligere signal, end hvis  shopen aldrig har haft et, men i øvrigt har ydet fin service. 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Dertil kommer, at man muligvis burde lave det på shops der ER e-mærket og shops, der IKKE er. (Kræver nok e-handelsfondens velsignelse, først).

Hvis tidligere kunder, har lagt mærke til e-mærket og nu ser at det er væk, tror jeg at det sender et dårligere signal, end hvis  shopen aldrig har haft et, men i øvrigt har ydet fin service. 

Det tror jeg bestemt du har ret i. Man kunne hurtigt få den idé at de er blevet frataget det på grund af et eller andet, hvis det pludselig er væk. Desværre tror jeg det bliver svært at få e-mærket med på det. Men det skader da ikke at spørge :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob W:
Det tror jeg bestemt du har ret i. Man kunne hurtigt få den idé at de er blevet frataget det på grund af et eller andet, hvis det pludselig er væk. Desværre tror jeg det bliver svært at få e-mærket med på det. Men det skader da ikke at spørge :)

Det er sket. Mener det er nævnt i tråden om E-handelsfonden :-) (Der blev sagt nej)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
Perfekt Helle. 

Ok - vi laver et eksperiment - jeg tager kontakt til dig :)

Er der noget nyt fra eksperimentet? :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går nok nogle uger endnu.

Der er indtil videre testgrundlag på omkring 80.000 besøgende, men stadig ikke statistisk valid grund nok til at kalde nogen en vinder.. selvom en har ligget foran hele tiden, og kun bliver slået af den anden på ganske specifikke tidspunkter.. alt i alt en meget interessant test med mange gode argumenter... vi mangler bare at GWO giver det grønne lys.

Der har været udråbt en vinder helt i starten, men den holdt kun 2 dage, inden den igen var på usikker grund, og derfor kører vi videre indtil vi er sikre på vores resultater. 

-Karsten

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
Der har været udråbt en vinder helt i starten, men den holdt kun 2 dage, inden den igen var på usikker grund, og derfor kører vi videre indtil vi er sikre på vores resultater. 

... som sagt af en sand politker ;-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget nyt? Er testen ved at have en ordentligt signifikansniveau eller er der dødt løb?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Signifikansniveauet er netop problemet. Det har været samme historie for alle de tests der er kørt, at der løbende kommer -tæt-på- 100 i signifikans, men at der altid er "tilbagefald". Jeg vil ikke sige der som sådan er dødt løb, fordi der er en version der i alle tilfælde ligger på toppen, men som er udfordret i forhold til at skabe NOK signifikans til at afslutte testen. 

Jeg har dog et par andre teser, som skal testes, fordi jeg tror godt jeg ved hvad der ligger til grund for denne "kamp". 

-Karsten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge eHandelsfonden er eMærket jo ellers helt fantastisk til at skabe den tryghed der skal til at folk handler ... Tager de fejl? :) Har de mon selv testet det og ønsker ikke at vise det frem? Nå, det vil tiden måske vise ... hehe

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel. 

De tager nødvendigvis ikke fejl... Dog er mine tests dog rettet mod en vej der er meget interessant, og kan fortælle noget om faktorer som din shops forretningsgrundlag, konkurrencesituationen på markedet og selvfølgelig positionering og fremhævningen af e-mærket overfor brugere med specielle forudsætninger er vigtige detaljer - ifølge min test vel og mærke...

Det skal også siges, at jeg udelukkende tester på Houseofkids.dk - og uden at køre samme test-række på andre sites, skal jeg være lidt afdæmpet med at drage konklusioner for alle e-shops (selvom jeg har tænkt mig at være så fræk - at gøre det alligevel :) )

-Karsten 

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)