Dertil kommer, at man muligvis burde lave det på shops der ER e-mærket og shops, der IKKE er. (Kræver nok e-handelsfondens velsignelse, først). Hvis tidligere kunder, har lagt mærke til e-mærket og nu ser at det er væk, tror jeg at det sender et dårligere signal, end hvis shopen aldrig har haft et, men i øvrigt har ydet fin service.
|
Lone S. Hansen:Dertil kommer, at man muligvis burde lave det på shops der ER e-mærket og shops, der IKKE er. (Kræver nok e-handelsfondens velsignelse, først).
Hvis tidligere kunder, har lagt mærke til e-mærket og nu ser at det er væk, tror jeg at det sender et dårligere signal, end hvis shopen aldrig har haft et, men i øvrigt har ydet fin service.
Det tror jeg bestemt du har ret i. Man kunne hurtigt få den idé at de er blevet frataget det på grund af et eller andet, hvis det pludselig er væk. Desværre tror jeg det bliver svært at få e-mærket med på det. Men det skader da ikke at spørge :)