Det er aldrig nemt at argumentere imod intelligentsiaen: Hmm. Måske ikke, skal der da altid være et modargument. Kan der principielt ikke findes noget der bare er godt, og ikke bare naturligt svindel??? Eksempelvis skriver du Morten: "Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?" "Vi handler med spil og vi vinder hvergang." Og det er lige det vi gør. Læs BT fra onsdag i sidste uge hvor en Journalist praler af at have fundet et surebet hvor man er sikker på at vinde.... Jeg kunne let sende ham 100 om dagen. Sådan er det bare... Jeg er ikke i tvivl om, at du har en god forretning - men alting er bare ikke lige som Fisher Price... Min forretning er ok. Mit mål er altid at gøre det der er sublimt til det ypperste. Og det mål har jeg ikke nået endnu. Det er derfor at jeg ønsker at sprede min forretning så meget som muligt. Med venlig hilsen Morten |
Dato: 26-09-2006 17:04:12
Forfatter: Morten
Forfatter: Morten
Hmmmm. Måske ikke, men som jeg forstod omhandler den her tråd MLM og de muligheder der er med det. Bryder du dig ikke om at læse eller bruge de muligheder der er i MLM forums, burde du måske overveje at bruge din flid andetsteds.
Jo, det er MLM tråd, men det svindel du hoster op med er ikke godt nok. Ud over at det er ulovligt at reklamere for spil i Danmark (med mindre det er Dansk tipstjeneste) er dit projekt forkasteligt. Du siger at man bare skal give dig en sjat penge, og læne sig tilbage og lade indtægterne komme ind. Kan du ikke selv høre hvor tåbeligt det lyder? Begrebet risikofrit FINDES IKKE, og bliver kun brugt af smålumre sælgere!
Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?
Tror sq det er dig der skal overveje at "bruge din flid et andet sted"