Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er aldrig nemt at argumentere imod intelligentsiaen:

Hmm. Måske ikke, skal der da altid være et modargument. Kan der principielt ikke findes noget der bare er godt, og ikke bare naturligt svindel???

Eksempelvis skriver du Morten:

"Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?"
"Vi handler med spil og vi vinder hvergang."

Og det er lige det vi gør. Læs BT fra onsdag i sidste uge hvor en Journalist praler af at have fundet et surebet hvor man er sikker på at vinde.... Jeg kunne let sende ham 100 om dagen. Sådan er det bare...

Jeg er ikke i tvivl om, at du har en god forretning - men alting er bare ikke lige som Fisher Price...

Min forretning er ok. Mit mål er altid at gøre det der er sublimt til det ypperste. Og det mål har jeg ikke nået endnu. Det er derfor at jeg ønsker at sprede min forretning så meget som muligt.

Med venlig hilsen
Morten

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:22
Dato: 26-09-2006 17:04:12
Forfatter: Morten

Hmmmm. Måske ikke, men som jeg forstod omhandler den her tråd MLM og de muligheder der er med det. Bryder du dig ikke om at læse eller bruge de muligheder der er i MLM forums, burde du måske overveje at bruge din flid andetsteds.

Jo, det er MLM tråd, men det svindel du hoster op med er ikke godt nok. Ud over at det er ulovligt at reklamere for spil i Danmark (med mindre det er Dansk tipstjeneste) er dit projekt forkasteligt. Du siger at man bare skal give dig en sjat penge, og læne sig tilbage og lade indtægterne komme ind. Kan du ikke selv høre hvor tåbeligt det lyder? Begrebet risikofrit FINDES IKKE, og bliver kun brugt af smålumre sælgere!

Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?

Tror sq det er dig der skal overveje at "bruge din flid et andet sted"

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 19:03
Jo, det er MLM tråd, men det svindel du hoster op med er ikke godt nok. Ud over at det er ulovligt at reklamere for spil i Danmark (med mindre det er Dansk tipstjeneste) er dit projekt forkasteligt.

Hov hov hov. Du tolker selv og og digter lige nu. Hold dig nu til fakta og lad os nu lige tage en ting af gangen. Jeg reklamerer i høj grad ikke for spil. Slet ikke. Jeg har adgang til et stykke software der finder surebet hos 89 bookmakere.... Jeg har ikke på noget tidspunkt nævnt nogen som helst specifik spilleside og det har jeg heller til hensigt.

Du siger at man bare skal give dig en sjat penge, og læne sig tilbage og lade indtægterne komme ind. Kan du ikke selv høre hvor tåbeligt det lyder? Begrebet risikofrit FINDES IKKE, og bliver kun brugt af smålumre sælgere!

Igen digter du. Jeg har heller aldrig sagt at man skal give mig en sjat penge. Du vælger selv om du vil placere dine penge hos div. bookmakerer og bruge softwaren selv, eller benytte dig af en alternativ mulighed der hidtil giver et flot afkast hver uge. Med andre ord er du selv herre over hvordan dine penge placeres.

Du siger at risikofrit findes ikke. Det er  for så vidt også korrekt. Der findes en risiko ved det meste. Tror du at Mærsk var blevet så umådelig velhavende hvis ikke han havde taget en risiko eller folk der invester i stor stil i aktier. Det drejer sig om at tage en kalkulerert risiko og så agere ud fra den. Det er det princip RFP bygger på. Vi kender vores odds før vi handler og agerer ud fra det. Der er ikke noget suspekt ved det der sker.

Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?

Tror sq det er dig der skal overveje at "bruge din flid et andet sted" 

Sålænge der er en tråd der omhandler mlm og jeg overholder de regler der findes i gældende forum vil jeg også benytte mig af det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15
> reklamerer i høj grad ikke for spil.

Det svarer vel til at påstå at man ikke opfordrer til hjemmebrænderi, hvis man sælger destilationsapperater. Eller at man ikke opfordrer til at køre for hurtigt, hvis man sælger tuningssæt til knallerter. Eller at man ikke opfordrer til sex når man sælger kondomer. Faktum er vel, at det produkt du markedsfører her, ikke kan bruges til noget som helst uden at spille. Så det er vist en meget kreativ omskrivning at påstå, at du ikke relamerer for spil.
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 19:29
Først lad mig lige fastslå en ting. Hvis jeg køber kapital hos et vekselfirma til kurs 1 og sælger den umiddelbart efter hos en anden til kurs 1,10 fordi jeg ved at jeg kan gøre det.... Er det spil... I høj grad ikke. Jeg spiller ikke om mine penge idet jeg kender afkastet inden jeg placerer mine penge...
Jeg omtaler et stykke software som på ingen måde kan bruges til at spille med. Det software jeg omtaler fortæller dig hvad du skal gøre med dine penge hvis du vil surebette, lave en arbitrage handel eller hvad nu kan finde på at kalde det.

Det svarer vel til at påstå at man ikke opfordrer til hjemmebrænderi, hvis man sælger destilationsapperater.

Er der en lovgivning mod at sælge destilationsappareter bør det ikke sælges. Der er ingen lovgivning mod vores software.....

Eller at man ikke opfordrer til at køre for hurtigt, hvis man sælger tuningssæt til knallerter.

Det er jo også brud på loven, det jeg refererer til er 100% legalt...

Eller at man ikke opfordrer til sex når man sælger kondomer.

Lad nu være med at være så kedelig. Sex er jo sjovt og gudskelov for kondomer bliver det sommetider lidt sjovere og friere... Du skulle tage og prøve det engang...

Faktum er vel, at det produkt du markedsfører her, ikke kan bruges til noget som helst uden at spille. Så det er vist en meget kreativ omskrivning at påstå, at du ikke relamerer for spil.

Jeg pointerer engang til. Der er muligheder der gør at du 

ikke behøver at spille. Men dem der ikke lytter lærer  jo heller aldrig.

Istedet for at bruge jeres tid på at finde det negative så prøv dog at gå ind på http://powerteam4.riskfreeprofit.com og se hvad det går ud på. Og når du så har set lidt på det kan jeg fortælle dig de sidste fif der gør at det her er rigtigt sjovt.

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:34
Jeg kan blot konstatere at din fortolkning af hvad spil er, på ingen måde hænger sammen med dansk lov. Det er ikke din forventede risiko der spiller ind, men det at det er et spil. Uanset om du så vil sværge på at du vinder, så er det stadig spil i lovens forstand. Det kommer du sgu ikke udenom med den bortforklaring. Det er simpelthen for sælger-pop-smart og uden hold i virkelighedens verden.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 19:52
Hold nu på med det der. Når nu argumenterne begynder at svinde så kan man jo bare bygge en mur uden om og så gøre som dig. Et spil er når du ikke kender dit udfald. Jeg kender mit udfald hver gang jeg handler..

Kom nu med et sagligt argument der holder....

Og om jeg vælger at bruge en udenlands bookmaker er jo heller ikke ulovligt.  Fakta er at det her holder. Eneste minus er at det er små dyrt at starte op, men det tjener sig relativt hurtigt ind igen.

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:04
Det er .dig der er langt ude. Et spil er et spil, uanset de ods du mener at have. Der er intet sted i den lovgivning jeg har set vedrørende det ulovlige i at markedsføre spil nævnt den underlige bortforklaring du kommer med. den er juridisk helt uholdbar, hjemmestrikket og ret langt ude.
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 18:24

Det er .dig der er langt ude. Et spil er et spil, uanset de ods du mener at have. Der er intet sted i den lovgivning jeg har set vedrørende det ulovlige i at markedsføre spil nævnt den underlige bortforklaring du kommer med. den er juridisk helt uholdbar, hjemmestrikket og ret langt ude.

Hvad er dog det for noget snak du kommer af med. Fat det dog at jeg på ingen måde har nævnt en eneste bookmaker ved navn. INGEN. Men det er ikke sagens kerne. Vi diskuterer et produkt som i ikke har flere argumenter imod og derfor forsøger i/du at snakke om noget andet. RFP leverer et kanon stykke software og om du vil bruge det eller ej så er faktum at det virker. Og faktum er at de alternativer virker. Og faktum er at når vi snakker MLM har de en af de letteste bonusplaner på markedet. Den er lige til at fatte, nem at tjene penge med og når folk først er med i forretningen bliver de glade for at de kom med.

Og det pjat med at vi lokker folk med holder ikke. Folk er over 18 år og dermed myndige.... Og ingen bliver meldt med samme aften som vi viser dem det. Det er et princip min kollega og jeg kører efter.

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:49
Magen til forvrøvlet udenomssnak skal man satme lede længe efter ... nej, vent, der er faktisk en hel del flere i de øvrige MLM-debatter. Er det noget i lærer på MLM-skolen?
Side 2 ud af 6 (51 indlæg)