Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du klar over at riskfreeprofit kører bedre og mere stabilt end nogensinde før.

Er du klar over at deres software finder langt over 100 arbs. om dagen. Et arb er når du kender dit afkast inden du handler. Man kan handle med alt:
Vi handler med spil og vi vinder hvergang.

Er du klar over at du igennem riskfreeprofit kan opnå en lukrativ aftale hvor du passivt og uden at netværke kan opnå et rigtigt flot afkast.

Er du klar over at du med Riskfreeprofit har muligheden for at sikre en reel langsigtet økonomisk gevinst.

Og sidst men ikke mindst. Er du klar over at hvis du melder dig med hos mig og du ikke kan lide det du får for dine penge, køber jeg dig gerne ud igen.

Du kan læse mere på http://powerteams.riskfreeprofit.com

Skriv til mig på morten@worldteamrfp.com

Husk lige på en ting inden du skriver til mig. Jeg vil gerne arbejde sammen med dig og give dig denne chance hvis du er seriøs. Jeg har fået nok af folk
der tror at de bliver rige over en nat og ved at finde 1000 mennesker osv. Vi bygger ikke netværk for at netværke, men for at optimere vores passive
indtjenings muligheder. Det vil jeg forklare dig mere om når du skriver til mig.

Mvh Morten
Powerteams.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:30
Nej, det var jeg ikke klar over......

Optimere passive intjeningsmuligheder, den var ny.....

Jøses

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 18:39
Hej.

Kender du Riskfreeprofit og hvordan systemet er skruet sammen.? Ellers så lad os da tage en dialog om det.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:21
...det er der vist ingen grund til at spilde hverken min eller din tid på.

Næææh du, læn du dig tilbage og lev af dine passive indtjeningsmuligheder - det er vist bedst sådan.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 20:13
Det er jo så dit valg. Men jeg er stadig af den holdning at uvidenhed fører til negativitet og derfor vil jeg da gerne hjælpe dig over din smalsynethed.

RFP leverer varen og pga. min indsat for ca. 1 år siden har jeg nu oplevet noget utroligt positivt og det vil jeg gerne dele med alle. Thats why

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:26
Dato: 25-09-2006 20:12:33 Forfatter: Morten
(...)noget utroligt positivt og det vil jeg gerne dele med alle.

Den del af dit overskud, som du ville have givet mig, kan du sende til Kræftens Bekæmbelse.

mvh Hans

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 20:50
Hmm. Jeg mindes ikke at have udtalt mig om at jeg ville give nogen noget af mit overskud. Jeg har sagt at såfremt i ikke kan lide det i ser, køber jeg da gerne jeres investerede kapital af jer. No problems there....

Og med hensyn til kræftens bekæmpelse, tja der donerede jeg faktisk 10000 sidste år så det mener jeg at have støttet rigeligt.

I har ikke nogen grund til at komme med negative udtalelser, lad os dog få en objektiv debat igang og se om vi kan få det omvendt til noget konstruktivt.

Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:41
Dato: 25-09-2006 20:50:14 Forfatter: Morten
Hmm. Jeg mindes ikke at have udtalt mig om at jeg ville give nogen noget af mit overskud.

RFP leverer varen og pga. min indsat for ca. 1 år siden har jeg nu oplevet noget utroligt positivt og det vil jeg gerne dele med alle. Thats why

lad os dog få en objektiv debat igang og se om vi kan få det omvendt til noget konstruktivt.

Jeg har ikke til hensigt at deltage i risikofri investering, og er derfor i bund og grund ligeglad med, hvilken fidus, du er kommet med i.

Udtryk som "passiv indkomst" giver mig røde knopper og hører set fra mit synspunkt ikke hjemme i et iværksætterforum, da der ikke er tale om at man skaber sin egen virksomhed.

Jeg har set adskillige tilfælde af let tjente, risikofri penge, som pludselig giver bagslag - enten fordi det alligevel ikke var risikofrit, eller fordi det viste sig at være ulovligt.

De, som udbyder den slags risikofrihed vil altid under én eller anden form svare, at der ganske rigtig findes systemer, som ikke er gode, men at netop deres system er helt OK - og altså helt lovligt og helt risikofrit. Man skal bare lige høre det hele i en situation, hvor man er mere sårbar og har mindre mulighed for at sætte sin sunde fornufts naturlige forsvar i beredskab. Det kan f.eks. ske ved at man forholdes oplysninger om pengestrømmene eller at man skal beslutte sig urimeligt hurtigt.

De, som bliver snydt af bagmænd (og her taler jeg naturligvis generelt og ikke om dit geniale system) bør efter min mening have mulighed for at høre om andres skepsis overfor den slags systemer. Derfor giver jeg udtryk for min skepsis i denne tråd.

mvh Hans

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 17:04
Jeg har ikke til hensigt at deltage i risikofri investering, og er derfor i bund og grund ligeglad med, hvilken fidus, du er kommet med i.

Fair nok - dit valg.

Udtryk som "passiv indkomst" giver mig røde knopper og hører set fra mit synspunkt ikke hjemme i et iværksætterforum, da der ikke er tale om at man skaber sin egen virksomhed.

Hmmmm. Måske ikke, men som jeg forstod omhandler den her tråd MLM og de muligheder der er med det. Bryder du dig ikke om at læse eller bruge de muligheder der er i MLM forums, burde du måske overveje at bruge din flid andetsteds.

Jeg har set adskillige tilfælde af let tjente, risikofri penge, som pludselig giver bagslag - enten fordi det alligevel ikke var risikofrit, eller fordi det viste sig at være ulovligt.

De steder hvor pengene er let tjente giver som regel ikke mulighed for brugerne/investorerne at prøve kræfter og selv generere den indkomst. RFP har softwaren der gentagne gange beviser at pengene rent faktisk kan tjenes. Bryder du dig ikke om den passive del, kan du jo blot downloade softwaren, selv trade og, ovenikøbet, genere et procentuelt større afkast, en firmaet giver... Så igen. Bryder du dig ikke om at pengene kommer let til dig kan du jo bare selv sætte dig ned, bruge din tid på det og tjene dem i dit ansigts sved.....

De, som udbyder den slags risikofrihed vil altid under én eller anden form svare, at der ganske rigtig findes systemer, som ikke er gode, men at netop deres system er helt OK - og altså helt lovligt og helt risikofrit. Man skal bare lige høre det hele i en situation, hvor man er mere sårbar og har mindre mulighed for at sætte sin sunde fornufts naturlige forsvar i beredskab. Det kan f.eks. ske ved at man forholdes oplysninger om pengestrømmene eller at man skal beslutte sig urimeligt hurtigt.

Næ, jeg sviner ikke noget til. Jeg fortæller blot om muligheden ved vores produkt. Og hvis du vurderer at flere top erhvervsfolk sidder i sårbare situtationer når vi fortæller om det her, burde du nok lige revurdere din opfattelse af såvel RFP, som os der bidrager med at sprede budskabet. Der er ingen tvang og jeg tilbyder jer endda på et offentligt forum at købe jer fri igen såfremt i ikke kan lide hvad i har....

De, som bliver snydt af bagmænd (og her taler jeg naturligvis generelt og ikke om dit geniale system) bør efter min mening have mulighed for at høre om andres skepsis overfor den slags systemer. Derfor giver jeg udtryk for min skepsis i denne tråd.

Dem som bliver snydt er dem går ind i systemer hvor afkastet er urimeligt højt, de bliver lovet at de er rige om 1 måned og at de aldrig skal arbejde mere. Det er ikke tilfældet ved RFP. Vi har muligheden for at tjene (læs afkast) 10-20-40.000 mere om året på at investere 6-10-20.000 kr.  Og det uden at man skal gøre ret meget aktivt for at få det til at ske. Men det vil jeg ikke forklare her. Det er jeg underlagt rules og regulations om at jeg ikke må. Jeg vil gerne indgå i en dialog med jer på skype eller via mail om det, men ikke i offentligt forum..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:15
Det er aldrig nemt at argumentere imod intelligentsiaen:

Eksempelvis skriver du Morten:

"Ting kan gøre på to måder - Den rigtige og den forkerte. Hvad vælger du?"
"Vi handler med spil og vi vinder hvergang."

Jeg er ikke i tvivl om, at du har en god forretning - men alting er bare ikke lige som Fisher Price...

Med venlig hilsen

René

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)