Jeg har ikke til hensigt at deltage i risikofri investering, og er derfor i bund og grund ligeglad med, hvilken fidus, du er kommet med i.
Fair nok - dit valg.
Udtryk som "passiv indkomst" giver mig røde knopper og hører set fra mit synspunkt ikke hjemme i et iværksætterforum, da der ikke er tale om at man skaber sin egen virksomhed.
Hmmmm. Måske ikke, men som jeg forstod omhandler den her tråd MLM og de muligheder der er med det. Bryder du dig ikke om at læse eller bruge de muligheder der er i MLM forums, burde du måske overveje at bruge din flid andetsteds.
Jeg har set adskillige tilfælde af let tjente, risikofri penge, som pludselig giver bagslag - enten fordi det alligevel ikke var risikofrit, eller fordi det viste sig at være ulovligt.
De steder hvor pengene er let tjente giver som regel ikke mulighed for brugerne/investorerne at prøve kræfter og selv generere den indkomst. RFP har softwaren der gentagne gange beviser at pengene rent faktisk kan tjenes. Bryder du dig ikke om den passive del, kan du jo blot downloade softwaren, selv trade og, ovenikøbet, genere et procentuelt større afkast, en firmaet giver... Så igen. Bryder du dig ikke om at pengene kommer let til dig kan du jo bare selv sætte dig ned, bruge din tid på det og tjene dem i dit ansigts sved.....
De, som udbyder den slags risikofrihed vil altid under én eller anden form svare, at der ganske rigtig findes systemer, som ikke er gode, men at netop deres system er helt OK - og altså helt lovligt og helt risikofrit. Man skal bare lige høre det hele i en situation, hvor man er mere sårbar og har mindre mulighed for at sætte sin sunde fornufts naturlige forsvar i beredskab. Det kan f.eks. ske ved at man forholdes oplysninger om pengestrømmene eller at man skal beslutte sig urimeligt hurtigt.
Næ, jeg sviner ikke noget til. Jeg fortæller blot om muligheden ved vores produkt. Og hvis du vurderer at flere top erhvervsfolk sidder i sårbare situtationer når vi fortæller om det her, burde du nok lige revurdere din opfattelse af såvel RFP, som os der bidrager med at sprede budskabet. Der er ingen tvang og jeg tilbyder jer endda på et offentligt forum at købe jer fri igen såfremt i ikke kan lide hvad i har....
De, som bliver snydt af bagmænd (og her taler jeg naturligvis generelt og ikke om dit geniale system) bør efter min mening have mulighed for at høre om andres skepsis overfor den slags systemer. Derfor giver jeg udtryk for min skepsis i denne tråd.
Dem som bliver snydt er dem går ind i systemer hvor afkastet er urimeligt højt, de bliver lovet at de er rige om 1 måned og at de aldrig skal arbejde mere. Det er ikke tilfældet ved RFP. Vi har muligheden for at tjene (læs afkast) 10-20-40.000 mere om året på at investere 6-10-20.000 kr. Og det uden at man skal gøre ret meget aktivt for at få det til at ske. Men det vil jeg ikke forklare her. Det er jeg underlagt rules og regulations om at jeg ikke må. Jeg vil gerne indgå i en dialog med jer på
skype eller via mail om det, men ikke i offentligt forum..