Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
For andre der besøger denne tråd fremgår det så heldigvis meget tydeligt hvem det er der forsøger at sælge noget, prakke os andre en tvivlsom ide på, hvem det er der stiller rimelige og kritiske spørgsmål og hvem det så er der blot snakker udenom. Du skal passe på, Morten, når du pudser glorien, at den ikke falder ned om halsen - den kan godt ende med at virke som en spændetrøje :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:09
Bankerne anderkender, i modsætning til dig Morten, deres juridiske ansvar og anderkender den lovgivning de er underlagt. Det ville klæde dig og din forretning at gøre det samme.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:44
Magle - Det gjorde du :)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:15
Dvs. at når nu et aktie index falder fordi en smart fyr i jakkesæt kommer med en prognose, er det ok at flere tusinde investorer taber mia. af kr. Hvad er det lige for et ansvar bankerne stiller op med og hvad kan du egentlig bruge det til i en aktie handel. I syvende og sidste ende er det dig der står med ansvaret for din egen investering. Du skal huske på at en aktie er påvirkelig af flere faktorer udefra såsom jordskælv, tsunamier, 11. september osv.  DU aner ikke hvad morgendagen bringer med en aktie, uanset hvor klog og dygtig du tror du er. Hvad er bankernes ansvar og hvad er det lige at de står ved der.  Modsat stiller det sig med et surebet. Et surebet er et surebet. Og det uanset hvad der sker. Det eneste tidspunkt et surebet ikke kan bruges er når bookmakeren har lavet en så stor procentvis fejl at han kan tillade at trække sit odds tilbage. Det er der regler for hvornår man må.

Min glorie hænger fint som den er med de misfarvninger  og stød den har fået gennem livet og uanset hvad du siger er der kun et faktum der tæller i sidste ende. Og det er profitten. Profitten som jeg kommer til at opleve på det jeg gør, og den profit du aldrig kommer til at opleve fordi du er så snæversynet og snerpet som du er.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:56
Dato: 01-10-2006 17:14:44 Forfatter: Morten
(...) når bookmakeren har lavet en så stor procentvis fejl at han kan tillade at trække sit odds tilbage. Det er der regler for hvornår man må.

Kan du gøre rede for, hvornår han i henhold til dansk lovgivning må det?

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:07
Du tager helt fejl, Morten. Det er ike kun profitten der tæller - loven gælder også! Og det er nok der vi er uenige.
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 20:30
Nu foregår en del af spillene jo på udenlandske bookmakere og er underlagt de gældende landes lovgivning. Samtidig har hver bookmaker han egne rules and regulations som han kan gøre brug af. Bookmakeren trækker det kun yderst sjældent tilbage overfor dem der har købt, for de ved at de taber kunder på at gøre det. De skynder sig derfor som oftest at ændre odds sådan at flere ikke når at købe til de odds...

Så nej jeg kan ikke redegøre for det, sorry hans

Kan du gøre rede for, hvornår han i henhold til dansk lovgivning må det?

mvh Hans

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 20:36

Og det er lige netop der du tager fejl mikkel. Jeg sidder ikke personligt selv og udfører denne trading. Det er der andre en mig der gør. Disse personer befinder sig ikke fysisk i Danmark og min placering af penge hos dem har intet med dansk lovgivning at gøre. Nu har jeg forsøgt at forklare jer det, pakket en smule ind i vat, men i vil ikke anerkende og forstå at dansk lovgivning er fuldstændig ligeglad med det vi gør. Det eneste vi skal gøre er at betale spil skat at det vi tjener på bookmakere udenfor EU. Vi har diskuteret med told og skat hvorledes dette foregår bedst og mest retfærdigt og et mundtligt udspil fra dem var at vi betalte spilskat af 50 % af den indtægt der måtte komme fra dette system. DVS 50 % skattefrit og de sidste 50 % et sted mellem 16-30% skat..... Sådan hænger det sammen. Er der ellers andet vi skal tage op nu vi er igang.

Du tager helt fejl, Morten. Det er ike kun profitten der tæller - loven gælder også! Og det er nok der vi er uenige.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 17:02
Gik tråden lige pludselig kold eller hvad skete der. Det er som om at der ikke er mere at komme efter eller hvaaaee. Lad os nu høre hvad i pønser på.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:52
Personligt pønser jeg ikke.

Jeg tager mig lidt til hovedet og laver noget andet.

mvh Hans

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)